آغاز مسابقات قرآنی از ۲۶ تیرماه در خراسان جنوبی

مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی گفت: مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن در استان از ۲۶ تیرماه آغاز می شود.

حجت الاسلام بخشی پور گفت: برنامه برگزاری مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن در استان اعلام شد.

او گفت: بر این اساس مسابقات شهرستانی خواهران و برادران در شهر‌های بیرجند، درمیان و خوسف روز‌های ۳۰ و ۳۱ تیرماه امسال به میزبانی بیرجند برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی گفت: مسابقات شهرستانی طبس و بشرویه روز ۲۶ تیر به میزبانی طبس، زیرکوه روز ۲۹ تیر، قاین و خضری دشت بیاض روز ۳ مرداد به میزبانی قاین، فردوس و سرایان روز ۴ مرداد به میزبانی فردوس و نهبندان و سربیشه روز ۶ مرداد ماه به میزبانی نهبندان امسال برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بخشی پور گفت: همچنین محل برگزاری مسابقات خواهران در بیرجند موقوفه حسینیه امام رضا (ع) و مسابقات برادران بقعه متبرکه امامزادگان باقریه، مسابقات خواهران و برادران در طبس در بقعه متبرکه امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) برگزار خواهد شد.

او گفت: مسابقات خواهران و برادران در زیرکوه به ترتیب در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) و حوزه علمیه برادران، مسابقات خواهران و برادران در قاین در امامزاده زید بن محمد (ع)، مسابقات خواهران و برادران در فردوس به ترتیب در حوزه علمیه خواهران و بقعه متبرکه امامزادگان محمد و ابراهیم (ع) و مسابقات خواهران و برادران در نهبندان نیز به ترتیب در بقعه شیخ علی موسی و سالن اجتماعات هلال احمر است.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی گفت: در مجموع ۲ هزار و ۲۶۳ نفر از خراسان جنوبی در مسابقات قرآن ثبت نام کردند که بیشترین ثبت نام کنندگان در رشته‌های تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه و ترتیل بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.