سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان:

مصرف برق ادارات رصد می شود

بیگ زاده گفت: مرکز پایش مصرف برق ادارات استان راه اندازی شده و با رصد مصرف به ادارات متخلف تذکر داده می‌شود و چنانچه رعایت نکنند، برق آنان قطع می‌شود.

بیگ زاده گفت: به دنبال ابلاغ مصوبه هیئت دولت، مبنی بر صرفه جویی در مصرف برق ادارات و کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق به نسبت پارسال، کارگروه مصرف برق استان تشکیل شده است.

او می گوید: براساس این مصوبه و با اعطای اختیار به استانداران، ساعات کار ادارات استان نیز با موافقت استاندار کرمان تغییر کرده است.

به گفته سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان مرکز پایش مصرف برق ادارات استان با همکاری برق منطقه‌ای و اداره کل بازرسی استانداری راه اندازی شده است و با رصد مصرف به ادارات متخلف تذکر داده می‌شود و چنانچه رعایت نکنند، برق آنان قطع می‌شود.

او گفت: هدف از اجرای طرح پایش مصرف برق ادارات استان کرمان، تامین برق مورد نیاز شهروندان و جلوگیری از قطع برق منازل مردم است. 

بیگ زاده می گوید: از مردم استان کرمان درخواست داریم با همراهی و صرفه جویی در مصرف برق برای عبور از فصل گرما بدون قطع برق همکاری کنند.

او گفت: مرکز پایش مصرف برق ادارات جنوب کرمان امروز در استانداری کرمان راه اندازی شد.

به منظور پایش مستمر برق ادارات زیر پوشش شرکت برق جنوب، کنتور هوشمند در همه ادارات نصب شده تا در صورت مصرف بیش از حد مجاز به ادارت تذکر داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار