مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شمال کرمان خبرداد؛

راه اندازی سامانه انرژی خورشیدی در ادارات کرمان

علیزاده گفت: بیش از ۴۰۹ کیلووات مولد خورشیدی در ادارات استان نصب شده است که بخشی از برق مصرفی آنها را تامین می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیزاده، مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: اگرچه تعداد مشترکان صنعتی و کشاورزی به ۱.۵ درصد نمی رسد، اما مصرف شان بیش از همه بخش‌ها می‌باشد.

او بااشاره به هوشمندسازی سیستم‌های سرمایشی مدیریت توزیع برق رفسنجان گفت: با توجه به بخشنامه هیات دولت مبنی بر تامین ۲۰ درصد برق مصرفی ادارات به وسیله مولد‌های خورشیدی در شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان سامانه ۱۷ کیلوواتی خورشیدی نصب و در امور‌ها نیز سامانه ۵ کیلوواتی نصب شده است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف به کاهش بار ادارات شمال استان به میزان ۱.۵ مگاوات در پیک بار اشاره کرد و گفت: در پیک بار با همکاری معاونت توسعه منابع انسانی استانداری ساعات کار سازمان‌ها و ادارات استان کاهش پیدا کرده و پایش مصرف انرژی برق ادارات به صورت روزانه توسط گروه‌های فنی این شرکت انجام می شود که سازمان‌ها و ادارات که از خط قرمز مصرف عبور کنند تذکر و اخطار داده شده و درصورت تکرار منجر به قطع برق می‌شود.

او ازامضای میثاق نامه جهادی مدیریت مصرف به همت مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌های استان خبرداد و گفت: پایش برخط مصرف انرژی برق ادارات استان به صورت روزانه در مرکز پایش انجام می شود و از طریق استانداری به مدیران دستگاه‌های که مصرف زیاد داشتند یا از الگوی مصرف عبور کردند تذکر داده می‌شود.

علیزاده از هوشمندسازی وکنترل از راه دور سیستم‌های سرمایشی مدیریت توزیع برق رفسنجان خبرداد وگفت: بیش از ۴۰۹ کیلووات مولدخورشیدی در ادارات شمال استان نصب شده است که بخشی از برق مصرفی ادارات تامین می شود.

 انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار