ووشوکاران زنجانی در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی جوانان خوش درخشیدند

رئیس هیئت ووشو استان زنجان گفت: ووشوکاران زنجانی اعزام شده به رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی جوانان در بخش های ساندا و تالو خوش درخشیدند.

الماسی گفت: رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی جوانان در آکادمی ملی ووشو برگزار و با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف ساندا و فرم‌های تالو به اتمام رسید.

او می گوید: در بخش ساندای این مسابقات و در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، امیرسالار اسمعیلی به همراه ورزشکاری از استان قزوین به طور مشترک جایگاه نخست را از آن خود کردند.

به گفته رئیس هیئت ووشو استان زنجان در بخش تالو (اجرای فرم) این دوره از رقابت‌ها نیز ابوالفضل قره‌باغی با درخشش فوق‌العاده در فرم‌های چیانگ‌شو، جین‌شو و چانگ‌چوان موفق به کسب سه مدال خوش‌رنگ طلا شد.

الماسی گفت: ایلیا محمدخانی نیز در فرم‌های چانگ‌چوان، دائوشو و گوئن‌شو سه مدال برنز را برای زنجانی‌ها به ارمغان آورد.

او می گوید: هدایت تیم ووشو جوانان زنجان در این مسابقات در بخش ساندا بر عهده علی اسماعیلی و مجید زنجانی و هدایت تیم اعزامی در بخش تالو بر عهده جواد حسنلویی و میثم امانی بود.

گفتنی است ووشو زنجان با توجه به جایگاه ارزنده‌ای که در کشور دارد، چند ورزشکار از این استان در دو بخش ساندا و تالو در قالب سایر استان‌ها نیز به این رقابت‌ها اعزام شده بودند که چند تن از این ورزشکاران نیز موفق به کسب مدال شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.