پرداخت بیش از ۹۰۰ مورد خدمات معوض به مددجویان زنجانی

مدیرامورشعب صندوق امداد ولایت زنجان گفت:ازابتدای امسال تاکنون۹۳۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازطریق صندوق امدادولایت به جامعه هدف این نهاد ارائه شده است.

مهری  گفت:  تسهیلات قرض الحسنه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سایر اقشار نیازمند از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و هم افزایی آن با بانک‌های مهر و رسالت پرداخت می‌شود.

او می گوید: از ابتدای امسال تاکنون ۹۳۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه به جامعه هدف این نهاد ارائه شده است.

مدیر امور شعب صندق امداد ولایت زنجان گفت: بر اساس آمار‌های موجود از ابتدای امسال تاکنون قریب به ۱۰ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت به خانواده‌های تحت حمایت درقالب کارگشایی، امور فرهنگی و تحصیلی، آموزش کسب و کار، اشتغال، درمان، مسکن و ودیعه مسکن پرداخت شده است.

به گفته مهری  پنج میلیارد و ۱۹۷ میلیون تومان از تسهیلات قرض الحسنه پرداختی از طریق صندوق امداد ولایت استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون در قالب کارگشایی بوده و به منظور کمک به رفع مشکلات و نیاز‌های ضروری خانواده‌های تحت حمایت به جامعه هدف این نهاد پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان زنجان گفت: داشتن مجوز از بانک مرکزی، اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت بانکی و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک ازجمله مزایای حساب‌های صندوق امداد ولایت است.

او می گوید: سنت پسندیده قرض نیکو در ترویج وگسترش فرهنگ قرض الحسنه اثر بخش بوده و باعث می‌شود بخشی از مشکلات نیازمندان از طریق سپرده گذاری خیرین گره گشایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.