آغاز چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری

امروز چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

باقری نژاد مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان همزمان با دهه امامت و ولایت از امروز ۲۰ تیر آغاز شد و تا ۲۹ تیر در دو بخش انفرادی و همگانی همزمان با سایر استان‌ها ادامه دارد.

او گفت: حدود ۱۰۰ نفر از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری استان در این مسابقات حضور دارند.

باقری نژاد گفت: در این دوره از مسابقات ورزشی، بازنشستگان در بخش انفرادی در رشته‌های شطرنج، دارت، تنیس روی میز و تیراندازی با تفنگ بادی و در بخش همگانی در رشته‌های وسطی، طناب کشی، فوتبال دستی و پتانگ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: ساعت ۸ صبح امروز مسابقه دارت در سالن هیأت ورزش‌های کارگری برگزار شد.


بیشتر بخوانید


او گفت: همچنین مسابقه تیراندازی، ۲۱ تیر ساعت ۸ صبح در محل هیأت تیراندازی، مسابقات شطرنج ۲۳ تیر ساعت ۸ صبح در محل هیأت شطرنج و تنیس روی میز بانوان ۲۵ تیر ساعت ۸:۳۰ صبح در محل هیأت تنیس روی میز در شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.

باقری نژاد گفت: تنیس روی میز آقایان ۲۶ تیر ساعت ۸ صبح در محل هیأت تنیس روی میز و پیاده روی خانوادگی نیز ۲۹ تیر ساعت ۱۷:۳۰ عصر در محل روستای نوک یا همان اسفهرود برگزار می‌شود.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

ثبت نام این مسابقات ورزشی از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir و از روز پنجشنبه ۲۶خرداد آغاز شده بود و تا جمعه ۳ تیر ادامه داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار