آغاز ثبت نام انتخاب بازنشسته برگزیده ملی

ثبت نام اینترنتی انتخاب بازنشسته برگزیده ملی و استانی برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی از ۳۰ خرداد آغاز شده است.

باقری نژاد مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت:بازنشستگان علاقه مند و متقاضی می توانند تا ۱۵تیر با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی، تقاضای خود را برای شرکت در انتخاب بازنشسته برگزیده ثبت کنند.

او گفت: بازنشستگان می ‏توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir و در سامانه بانک اطلاعات نخبگان ثبت ‏نام کرده و در صورت نیاز، مدارک و مستندات خود را در مهلت مقرر به مدیریت‌های استانی صندوق یا کمیته داوری ارسال کنند.

باقری نژاد گفت: بازنشستگان نمونه بر طبق شش محور علوم، آموزش و پژوهش»، «فرهنگ و هنر»، «کارآفرینی و ایجاد اشتغال»، «فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه»، «فعالیت‌های ورزشی و تندرستی» و «ایثار و فداکاری» و در هر محور یک نفر با رأی کمیته داوری انتخاب و بعنوان برگزیده ملی و استانی انتخاب می شود.

مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: بازنشستگان نمونه کشوری سوم مرداد همزمان با هفدهمین دوره بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان انتخاب می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.