پلیس ۲ کودک را از مرگ خاموش نجات داد/کشف هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه دوازدهم تیر ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:واحد گشت خودرویی پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آبیک حین گشت زنی در حوزه استحفاظی یک معتاد متجاهر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرد حین انتقال به مقر انتظامی بیان داشته دارای ۲ فرزند دختر ۳ و ۵ ساله در منزل است که پس از مصرف مواد بدون اینکه اجاق گاز را خاموش کند از خانه خارج شده و احتمال گاز گرفتگی آن‌ها وجود دارد.

ماموران بلافاصله به همراه متهم، به محل سکونت وی اعزام و ۲ کودک را که در اثر گاز گرفتگی در حالت نیمه بیهوش بودند، رؤیت و به مرکز درمانی منتقل کردند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه همسر اول فرد دستگیر شده فوت کرده و همسر دوم او در زمان حادثه در محل کار مشغول فعالیت بوده است یادآور شد: حال عمومی کودکان مطلوب است و هر ۲ آن‌ها پس از ۲۴ ساعت تحت مراقبت بودن، تحویل کارکنان سازمان بهزیستی شدند.

تصادف مرگبار پژو پارس با کامیون

بر اثر برخورد سواری پژو پارس با کامیون در محور مواصلاتی "بوئین زهرا" ۳ نفر در دم فوت و یک نفر نیز مجروح شد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان علت این حادثه را حرکت خلاف جهت سواری پژو پارس نسبت به کامیون بیان کرد.

کشف هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده در "آوج"

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان آوج، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودر باری فوتون که در حال حمل مرغ زنده بود مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

در بازرسی از آن هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دام و طیور بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف بیش از ۲ تن آرد قاچاق در آوج

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان آوج حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودرو نیسان و پژو ۴۰۵ که در حال حمل کیسه‌هایی شبیه به آرد بودند، مشکوک و دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

هر ۲ خودرو با صدور دستور ایست توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آن‌ها ۲ هزار ۶۴۰ کیلو آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و جهاد کشاورزی بود، کشف شد.

ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۲۸ میلیون ریال برآورد شده است.

۲ نفر در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار