اراذل و اوباش از چنگال قانون در امان نیستند

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: شمشیر عدالت دست افرادی را که با استفاده از سلاح سرد برای شهروندان ایجاد رعب و وحشت می‌کنند، قطع خواهد کرد.

حسین رجبی در دیدار با مردم اقبالیه در مسجد سید الشهدا (ع) گفت: امروزه بسیاری از بداخلاقی ها، ناهنجاری ها، جرائم، آسیب‌ها و حتی بسیاری از پرونده‌های قضایی به دلیل رعایت نکردن حقوق دیگران و قانع نبودن به حقوق خود است.

یکی از مواردی که در بحث حق الناس باید به آن توجه کرد، کنترل زبان است و جای تاسف دارد که در سال گذشته بیش از ۶ هزار پرونده به دلیل تسلط نداشتن بر زبان در مراجع قضایی استان تشکیل شده و مورد رسیدگی قرار گرفته و برای عده‌ای نیز مجازات در نظر گرفته شده است.

یکی از مسائل و مشکلاتی که مردم این شهر در میان گذاشتند، وقوع جرائم خشن و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط اراذل و اوباش است و به مردم شریف اقبالیه این اطمینان را می‌دهم، که اجازه نخواهیم داد مجرمان خشن از چنگال قانون در امان باشند و برخورد سخت و بدون اغماض دستگاه قضایی در انتظار آن‌ها است.

بدون شک افرادی که به اعتیاد دچار هستند به سراغ جرائم دیگر از جمله سرقت‌های خرد خواهند رفت و به منظور کاهش اینگونه جرائم با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع‌آوری و نگهداری این افراد اقدام خواهد شد و شهروندان نیز در این خصوص همکاری و مشارکت داشته باشند.

به زودی سامانه ارتباط تصویری شهروندان با دادستان قزوین راه‌اندازی خواهد شد و شهروندان در کمال محرمانه بودن اطلاعات می‌توانند موارد، مسائل و مشکلات را مطرح کنند.

چارت نیروی انتظامی شهر اقبالیه متناسب با جمعیت و جرائم این منطقه نیست و قطعاً ارتقای آن با جدیت پیگیری خواهد شد و قطعاً این موضوع در کاهش جرائم موثر است و همچنین احداث دادسرای ناحیه در این شهر نیز از مرکز پیگیری خواهد شد.

در حوزه اخلالگران نظام اقتصادی نیز رویکرد دستگاه قضایی استان بسیار جدی است و قطعاً اجازه نخواهیم داد افراد سودجو و فرصت طلب معیشت مردم را تحت الشعاع قرار دهند و در این حوزه با هیچکس تعارف و مماشات نخواهیم کرد.

در ادامه باجه خدمات الکترونیک قضایی اقبالیه با حضور دادستان قزوین، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان و مدیران شهر اقبالیه افتتاح شد تا شهروندان بتوانند خدمات قضایی را به صورت شایسته و در سهولت دریافت کنند و بدون مراجعه به شهر قزوین، دادخواست‌ها و شکواییه‌های خود را به مراجع قضایی ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۱ تير ۱۴۰۱
خدا کنه شعار نباشه . یکی از آشناهارو اراذل 10 ماه پیش با چاقو و بدون هیچ دلیلی زدن . هرچی پیگیری میکنه هیچ کس جوابگو نیست .