پیام رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته قوه قضاییه

آقای بهرامی در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم‌تیر به ویژه شهید آیت الله دکتر بهشتی از زحمات همکاران تلاشگر، متعهد و خدوم دستگاه قضایی استان تقدیر کرد.

در متن پیام رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری آمده است: بزرگداشت هفته قوه قضاییه در تیرماه هرسال فرصت مغتنمی است برای اعلام تجدید میثاق مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی با امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران در مسیر اجرای عدالت و احقاق حقوق فردی و عمومی. همچنین این ایام هر سال یادآور یکی از ناگوارترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی است که در ابتدای مسیر انقلاب با هدایت و طرح ریزی معاندان داخلی و ایادی استکبار رقم خورد.

روزی که آیت الله شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان با ارزانی خون پاک خود در جهت رشد نهال انقلاب و اسلام و انقلاب اسلامی مردم را بیمه کردند. لذا شایسته است هر ساله، سالروز شهادت این عزیزان را گرامی داشته و از تلاش همه کسانی که در برقراری عدل و قسط تلاش می کنند تقدیر و تشکر نمود.


بیشتر بخوانید


اینجانب نیز به نوبه خود ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و شهید آیت الله قدوسی و شهید گرانقدر استان در این حادثه جانسوز « شهید استکی » و دیگر شهدای والامقام دستگاه قضایی از زحمات و تلاشهای بی وقفه همه مسئولان قوه قضائیه، قضات و کارکنان خدوم و شریف به نهایت تقدیر و تشکر را به عمل آورده و توفیق روز افزون یکایک این عزیزان را در این منصب حساس و خطیر از خداوند متعال خواستارم.

به مردم عزیز استان چهارمحال و بختیاری نیز این اطمینان را می دهم که خدمتگزاران آنها در مجموعه دستگاه قضایی کما فی السابق و بیش از پیش با برنامه محوری، قانون گرایی و مبارزه جدی با فساد و نظارت بر عملکرد زیر مجموعه تلاش شبانه روزی خود را در تحقق عدالت و برقراری قسط و عدل در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و دعای مردم عزیز به کار خواهند بست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.