سخنگوی دولت:

هیچگونه تغییر قیمت نان و بنزین در دستور کار دولت نیست/ پرداخت نقدی یارانه همچنان ادامه دارد

علی بهادری جهرمی گفت: تلاش دولت این است تا زیر ساخت کالابرگ الکترونیکی فراهم شود اما همچنان پرداخت یارانه نقدی تداوم خواهد داشت.

سخنگوی دولت در حیاط دولت امروز درباره نحوه پرداخت یارانه‌ها تا فراهم شدن زیر ساخت کالابرگ الکترونیکی گفت: قانونگذار روش کالابرگ را پیش بینی کرده است و دولت تلاش می‌کند تا زیر ساخت آن را فراهم شود و تا زمانی که زیر ساخت فراهم نشود، پرداخت یارانه نقدی تداوم خواهد داشت.

بهادری جهرمی درباره معرفی وزیر پیشنهادی جدید تعاون گفت: اطلاع ندارم.

سخنگوی دولت با اشاره به مصوبات امروز هیئت وزیران همچنین گفت که دو لایحه مربوط به موضوع قیر و یک لایحه مربوط به کاهش ورودی از چهار درصد به یک درصد در هیئت دولت به تصویب رسید.

به گفته بهادری جهرمی، مطابق گزارش وزیر جهاد درباره میزان خرید گندم از کشاورزان تاکنون بیش از سه و نیم میلیون تن گندم خریدار شده و در راستای حادثه تلخ کشته شدن جوجه های یک روز ۶ و نیم میلیون تن جوجه یک روزه میان روستاییان عزیز به رایگان توزیع شده و وزارت جهاد دنبال واکسیناسیون این جوجه ها است. 

سخنگوی دولت همچنین اعلام کرد که در مورد تهاتر شرکت های خصوصی و شرکت های دولتی اصلاحی صورت گرفت تا امکان تهاتر در مالیات ها و تسویه بدهی های شرکت های دولت به بخش خصوصی وجود داشته باشد. 

بهادری جهرمی در رابطه با اینکه برنامه دولت برای بهبود عملکرد و تقویت تیم فوتبال چیست؟ گفت: دولت با توجه به اولویتی که مردم برای تیم فوتبال قائل هستند از هیچ کمکی برای تقویت تیم فوتبال دریغ نمی‌کنند و رییس‌جمهور هم تاکید داشتند هر اقدام لازمی برای پیروزی و موفقیت تیم ملی نیاز هست انجام دهند و تاکید داشتند بازیکنان تیم ملی نباید هیچ دغدغه‌ای داشته باشند و تنها دغدغه آن‌ها پیروزی و موفقیت در مسابقات باشد.  

سخنگوی دولت همچنین در پاسخ به پرسشی درباره احتمال تغییر قیمت بنزین و نان با بیان اینکه هیچگونه تغییر قیمت نان وبنزین در دستور کار دولت نیست و هیچ طرحی در این زمینه وجود ندارد، گفت: زیرساخت هایی در حوزه نان درحال توزیع است که به تدریج پیش می‌رود تا در تمام کشور فراهم شود و پس از فراهم شدن زیرساخت‌ها نیز هیچگونه تغییری در قیمت نان که از جیب مردم پرداخت شود اتفاق نخواهد افتاد.

بهادری جهرمی در تشریح مصوبات هیأت وزیران گفت: پیرو وعده‌ی رئیس جمهور در سفر به شهرستان‌ ورامین درباره تشکیل فرمانداری ویژه در این منطقه، هیأت دولت موضوع را بررسی و تصویب کرد که بر این اساس وزارت کشور مکلف شد فرمانداری ورامین را به فرمانداری ویژه ارتقا دهد.

وی ادامه داد: همچنین پیش از این دولت لایحه‌ای را به‌منظور اصلاح دو موضوع در بودجه کل کشور به‌صورت دو فوریتی تقدیم مجلس کرده بود که موضوع بحث پیش‌بینی منبع تأمین قیر در لایحه بودجه امسال بود و منابع از منظر دولت قابلیت اعمال نداشت ‌اما به‌منظور حمایت از حوزه‌های راه‌سازی به ویژه شهرداری‌ها در این زمینه پیشنهاد اصلاحی ارسال شده بود.

سخنگوی دولت افزود: همچنین همزمان پیشنهادی به‌منظور کاهش آوار تورمی که در قانون بودجه وجود دارد مبنی بر نحوه محاسبه نرخ حقوق ورودی مطرح شد که دولت پیشنهاد داد حقوق ورودی برخی از کالاها از چهار درصد به یک درصد کاهش یابد اما متأسفانه مجلس با این دو فوریت پیشنهادی دولت موافقت نکرد و لذا کاهش بخشی از آثار تورمی این مصوبه بودجه دولت سلب شده بود.

وی در عین حال یادآور شد که امروز مجدداً در جلسه هیأت دولت پیشنهادهای مجزایی که وزرای نفت و صمت به دولت ارائه کرده بودند بررسی و استدلال‌های مختلف مطرح و نهایتاً مقرر شد ضمن استرداد لایحه قبلی دو لایحه مجزا با قید دو فوریت تقدیم مجلس شود؛ زیرا گمان بر این بود که از سوی وزرا و برخی نقل قول‌ها از سوی نمایندگان مجلس این بود که تجمیع این دو لایحه ممکن است منجر به تصمیم گیری متفاوتی در مجلس شده باشد و بر این اساس به‌طور مجزا این لایحه امروز مورد تصویب قرار گرفت.

بهادری جهرمی درباره دیگر موضوعات مطرح شده در نشست امروز هیأت وزیران گفت: مطابق گزارشی که از سوی وزیر جهاد و کشاورزی درباره میزان خرید گندم از کشاورزان ارائه شد، تاکنون بیش از سه و نیم میلیون تُن گندم از داخل خریداری شده؛ همچنین با توجه به تصمیمی که پیش از این اتخاذ شده بود، برای جلوگیری از کشتار جوجه‌های یک روزه، شش و نیم میلیون تُن جوجه یک روزه بین روستاییان عزیز به‌صورت رایگان توزیع شده است که وزارت جهاد در حال پیگیری مراحل واکسیناسیون هست.

سخنگوی دولت آیین نامه اجرایی مربوط به قانون مالیات واحدهای مسکونی و باغ‌ویلاهای گران‌قیمت را از دیگر مصوبات جلسه امروز هیأت دولت عنوان کرد و گفت: یکی از اولویت‌های دولت، فوریت و تسریع در تصویب آیین نامه‌های تکلیفی است که مجلس اجرای آن را بر عهده دولت گذاشته و بر این اساس این آیین نامه‌ها باسرعت بیشتری در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۳ تير ۱۴۰۱
اکثر نظرات رو خوندم ، دوستان اطلاعی از اقتصاد ندارن ، متاسفانه همه اجناس به قیمت دلار روز تعیین میشه ،مثلن اگه قیمت یه دونه آدامس در نیویورک یا اروپا یک دلار باشه ،در ایران یا عربستان یا هر جای دیگه قیمت این آدامس همونه ،ولی بابت خریدش دلار نمی دیم و پول ملی پرداخت می کنیم ، پول ملی هر کشور ارزشش به خزانه دولت بر می گرده
ارزش خزانه بالا باشه، ارزش پول ملی بالا هست .
اگر کالاهای خارج کشور نوسان دلاری پیدا کنن ،در همه کشورها اثرش پیدا میشه ،ولی توی ایران اثرش بارز هست .دولت برای مقابله با نوسانات
باید دارایی ورودی خزانه ملی را تقویت کنه.
در زیست شناسی، گیاهان برای ایجاد محصول خوب بعضی از میوه ها و برگ ها ی اضافی خود را حذف می کند تا شیره قند بیشتر در دسترس باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۰۳ تير ۱۴۰۱
43 سال طول کشید همه چیز آزاد کردن جز نان و بنزین، خدا قوت سیر شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۲ تير ۱۴۰۱
بهترین روش برای جلوگیری از کم فروشی نان، فروش کیلویی نان است.
کم هزینه ترین راه جلوگیری از قاچاق آرد و کاهش دور ریز نان واریز سوبسید به دهک های کم درآمد و آزاد سازی قیمت نان است.
همچنین اندکی خلاقیت برای مغز پخت کردن نانهای باگت، از دور ریز شدن بیش از نیمی از هر نان باگت جلوگیری می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۲ تير ۱۴۰۱
توروخدا اینم گرون کنین مردمو بدبخت کردین یه ماه ب بچه ام قول دادم پیتزا بخرم براش نمی تونم پیتزا ۱۸ تومنی شده ۸۰ تومن از کجا بیارم بایه شوهر معتاد بیکار آهی ک هر روز می کشم یه روزی دامنتونو می گیره اومدنین ارزونی کنین کمر مردمو شکوندین با این گرونیا خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۲ تير ۱۴۰۱
از دروغ گفتن خسته نشدین . بنزین رو گرون نکردین ولی سهمیه هارو کم کردین این یعنی گرانی چرا دروغ میگید از خدا نمی ترسین؟ حکومت ما اسلامیه چرا اینقد دروغ گویی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۲ تير ۱۴۰۱
سلام ، درزمینه افرادی که قبلا یارانه بگیر بوده ودرسامانه بازبینی تحت بررسی هست ، فرزند خانوار یارانه بگیر آنان بوده وخود شاغل ودارای درآمد ویا اینکه متاهل گردیده و درآمد جدا و مستقل وتفکیک وی نیز میسر نگردیده که درگردش مالی ودهک بندی به حساب سرپرست محسوب شده ، خانوار وام دریافتی داشته است ، لطفا دراین خصوص بازنگری و رسیدگی ومد نظر قرار گیرد .باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۲ تير ۱۴۰۱
بله بزودی در ۲۰:۳۰ از قاچاق بنزین حرف میزنید و بنزین هم به این بهانه گران میکنید،تجربه نشان داده حرف و عمل شما یکسان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۲ تير ۱۴۰۱
شما به هر ایرانی ماهی ۳ میلیون بده, خودشون مدیریت و صرفه جویی میکنند تا دست شماهای مسوول به خارجی ها دراز نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۲ تير ۱۴۰۱
همین الانش 300 تومن را به خیلی ها به اسم نیاز ندارید و دهک دهم هستید ندادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۲ تير ۱۴۰۱
فقط یارانه نقدی.
خیلی از مشکلان حل میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۲ تير ۱۴۰۱
الله اکبر
تا اخر ایستاده ایم
تا اخرین نفس می ایستیم
مرگ بر امریکا
مرگ بر اسراییل
مرگ بر انگلیس
مرگ بر فرانسه
مرگ بر المان
مرگ بر ایتالیا
مرگ بر کانادا
مرگ بر استرالیا
مرگ بر ژاپن
مرگ بر کره جنوبی
مرگ بر کره شمالی
مرگ بر چین
مرگ بر روسیه
مرگ بر عربستان
مرگ بر امارات
مرگ بر شرق عالم
مرگ به غرب عالم
مرگ بر قطب شمال
مرگ بر قطب جنوب
مرگ بر کره زمین به جز ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۲ تير ۱۴۰۱
تو یکی بدرد غارنشینی میخوری...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۲ تير ۱۴۰۱
خیلی دوست داشتم ذات سینه ات را بخوانم اگر ناخالصی زیاد داری رسوایت کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۲ تير ۱۴۰۱
ماهی چقدر میگیری؟
Iran (Islamic Republic of)
تف به شرف دنیا
۱۲:۲۲ ۰۲ تير ۱۴۰۱
مرگ بر دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۲ تير ۱۴۰۱
لطفاً شما،به دکتر روانشناس بالینی، مراجعه کن...حالت ،خوب نیس...قاطی کردی!!!!!؛؛؛؛!؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۲ تير ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۲ تير ۱۴۰۱
اول مرگ بر خود کافر همه را به کیش خود پندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۲ تير ۱۴۰۱
سلام چرا در خصوص افرادی که سالهاست خارج از کشورن و یارانه دارن میگیرن اونم ۴۰۰ تومنی چیزی نمیگن و افرادی که در کشور هستن یارانه نمیگیرن اینم شد عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۲ تير ۱۴۰۱
فعلا برنامه ای ندارن ولی در آینده چرا حالا این آینده ممکنه یه ماه بعد باشه یا سه ماه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۲ تير ۱۴۰۱
فقط ببینید از اصلاح طلبان سر کار بودن و اینکارو میکردن چه ها که بهشون نمیگفتن و استیضاح ها نمیکردن!
دولت اصولگرایان چه زمان دولت دهم و نهم چه الان یارانه را قطع میکنه به اسم هدفمندی و کاهش قاچاق و غیره اونو به صورت نقدی میده سال اول همه چیز آرومه از سال های بعدش اما سود میبره چرا؟ چون قیمت اقلام 25 درصد حداقل میره بالا برای سال بعد اما اون مبلغ یارانه همون عدد قبل باقی میماند تو دوره دولت های قبلی تجربه شد برای مردم که چقدر راحت از سفره مردم میزنند اما باز هم این دوره داره تکرار میشه اون داستان ها!
امیدوارم دور دوم هم رئیسی رئیس جمهور باشه تا قشنگ درک کنید که چرا اصول گرایان نباید دولت ها را در دست داشته باشند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۲ تير ۱۴۰۱
کجاش سال اول همچی اروم بود ایی ک یسال نشده همچیزو خراب کرد ۲۵درصد کجا بود خوابی?? همچیو رئیسی هزار درصد گرون کرد ک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۲ تير ۱۴۰۱
9:09 نوشته از سال بعد حداقل 25 درصد میره روش !
همون سال را که نگفته گرون نمیشه میگه نقدی میدن شما هم میتونی بخری اما سال های بعدی قدرت خریدت را هر سال حداقل 25 درصد کاهش میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۲ تير ۱۴۰۱
اتفاقاً یارانه را قطع میکنید و نان و بنزین را هم گران میکنید
ما این ها را از بر هستیم و حافطه بلند مدت خوبی داریم اما دروغگوها کم حافظه هستند

مثل اون آقایی که میگفت منم روز جمعه متوجه شدم
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۰۸:۳۷ ۰۲ تير ۱۴۰۱
هر بار خبر اینجوری میدهند یعنی داره اتفاق میوفته .خداااای من تا کجا باید زجر بکشیم را نمیدانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۲ تير ۱۴۰۱
بهانه های دولت برای گرانی اجناس و... دقیقا مثل بهانه های آمریکا واسه حمله به کشورهاست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۰۲ تير ۱۴۰۱
این که هر روز می گویند تغییر نمی کند .یعنی ۱۰۰درصد تغییر می کند
Iran (Islamic Republic of)
ایران بزرگ
۰۷:۱۱ ۰۲ تير ۱۴۰۱
خدا نابودتون کنه انشالا که خون مردمو بجوش اوردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۰۲ تير ۱۴۰۱
سلام لطفا درمورد افراد و قشر بازنشسته هم که درزمینه یارانه وبا زبینی اقدام نموده پی گیری و رسیدگی گردد.باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۰۲ تير ۱۴۰۱
دوزی نانوایی شروع شد کارت خوان توی میوه فروشی‌ها هست ۲تا نون میگیری ۱۰تا نان حساب می‌کنه وباقی پول ۸تا نقد پول بهت میده مواظب باشید توی نهاوند دیده شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۸ ۰۲ تير ۱۴۰۱
تمام این فروش اموال دولتی و عمومی (ثروتهای ملی متعلق به همه ملت است که فروش نفت و سایر انفال ایجاد شده)، مانند سهام خودروسازها و غیره، باید به صورت سهام رایگان به همه مردم ارائه شود، بهویژه افرادی تا کنون به بهانه های مختلف از مرفه بودن تا کسانی از اقشار متوسط و پایین بودند و نتوانستند سهام عدالت بگیرند.
اقدام دولتها در فروش این اموال به اشخاص حقیقی و حقوی از خصولتی یتا خصوصی، در حقیقت مغاریت با عدالت توزیعی ثروت ملی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۴ ۰۲ تير ۱۴۰۱
لطفا همون 300/400 تومن پول رو بدین مردم شاید یکی بخواد لباس بخره شاید یکی بخواد مداد بخره نمیشه که با کالابرگ این چیزارو خرید شاید اصلا یکی مریض شد تا با همون پول بتونه بره دکتر تا نمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۲ تير ۱۴۰۱
با 300 تومن دو تا پفک و بستنی بخری تموم میشه
Iran (Islamic Republic of)
سعید.
۰۱:۱۵ ۰۲ تير ۱۴۰۱
ومن یتوکل علی الله فهو حسبه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۲ تير ۱۴۰۱
فقط یدونه نون و بنزین مونده اونم هی تیتر خبری کنید گرون نمی‌کنید!!! ؟؟؟البته نقشه اونم کشیدین کی قراره بهانشو جور کنید خدا داند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۲ تير ۱۴۰۱
بهانش آمادست
طبق قانون مجلس هر سال به قیمت بنزین 20 درصد دولت ها میتونن اضافه کنند قیمت نان هم باتوججه به افزایش قیمت گندم در جهان بالا خواهد رفت و از طریق اون کارت خوان ها شما دارای نان سهمیه ای خواهید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۱ تير ۱۴۰۱
خودت مسخره ای یا ما رو مسخره کردی
پوشک 30 تومن رفته روش
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۲۳:۱۰ ۰۱ تير ۱۴۰۱
سخنگوی دولت لطفادرموردافزایش حقوق ده درصدی بازنشستگان هم توضیح بده.راست ودرغش روخودمون آنالیزمیکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
کیوان ازگرگان
۲۲:۵۳ ۰۱ تير ۱۴۰۱
باسلام.درجواب سخنگوی دولت جناب جهرمی که میفرمایندنان گران نمیشود.عرض میکنم بنده ساکن گرگان دراستان گلستان هستم.دربعضی ازنانواییهادرسطح شهرازجمله نانوایی آزادپزویلاشهرنبش ویلاشهر21ناهرعدد7000تومان بفروش میرسد.تایکماه پیش دونه ای3000تومان بود.میتونین ماموران رابفرستین مشاهده کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۱ تير ۱۴۰۱
خدا رو شکر هنوز یکسال نشده این دولت خودش رانشان داد به مردم گفت با دولت روحانی هیچ فرقی ندارد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۱ تير ۱۴۰۱
یارانه های معترضین دهک دهم کی رفع انسداد میشه ...بریدیم آخه کارمند حقوق بگیر دولتی چرا باید دهک دهم باشد نه درآمد دیگری دارم نه همسرم شاغل است نه پست و سمت خاصی دارم ...!!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۱ تير ۱۴۰۱
مردم نون شب ندارن ایی چ میگه برا خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۱ تير ۱۴۰۱
لطفا در مورد پرداخت یارانه نقدی و یا الکترونیکی کردن آن حتما کارشناسی شده باشه از تجربیات قبلی و کشورهای دیگه استفاده شود.
دیگه آزمون و خطا نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
باز نشسته
۲۱:۴۱ ۰۱ تير ۱۴۰۱
هههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۱ تير ۱۴۰۱
شمادولت مردات جهت جبران کسری بودجه نان مردم را آجر کردید دیگه نانی برای مردم نمانده خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۲ تير ۱۴۰۱
ایی دزدای حقوق میلیاردی میدونن خجالت چیه
Iran (Islamic Republic of)
دکتر جان سلام
۲۰:۳۵ ۰۱ تير ۱۴۰۱
یه سوال کسی که ماشین نداره نون بزنه تو بنزین بخوره؟یا بجا روغن خوراکی و سرخ کردنی بنزین بریزه تو ماهیتابه؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۳۲ ۰۱ تير ۱۴۰۱
تورو خدا این دو قلم هم گران کنید و منت بر سر مردم نگذارید.الان چی گران نشده دقیقا؟؟الان مشکل مردم ابنه که حقوق فقط متناسب با ده روز زندگی هست بعد شنا میگید نان گران نکردیم .نان هم گران کنید و خجالت نکشید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۲ تير ۱۴۰۱
فکر میکنید با گرون کردن این دو قلم دست از سر مردم بر میدارن دوباره چند ماهه دیگه ارزش ریال پایین میاد واعلام میکنن ما داریم یارانه به کل خاورمیانه میدیم وباید قیمتها را افزایش بدیم واین داستان ادامه داره چندساله این بهونه را دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۱ تير ۱۴۰۱
سلام ازتورم بی سابقه ۵۳درصدی هم بفرما آقای سخنگو رکورد تورم ۴۰سال گذشته هم مبارکتان آقایان دولتی تبریک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۰۲ تير ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۱ تير ۱۴۰۱
سلام ازتورم بی سابقه ۵۳درصدی هم بفرما آقای سخنگو رکورد تورم ۴۰سال گذشته هم مبارکتان آقایان دولتی تبریک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۱ تير ۱۴۰۱
نفرین ولعنت خدا بر دروغگویان وظالمین به مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
باز نشسته
۱۹:۴۹ ۰۱ تير ۱۴۰۱
شما هرچه گفتید بر عکس شد ازبس دروغ میگید کسی حرف شما رو باور نمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۱ تير ۱۴۰۱
چرا ایران باید ده میلیون افغانی رو نگهداری کنه و فشار شدید به اقتصاد بیاد مسئولین بی غیرتن و وطن فروش مردم چرا اعتراض نمیکنند
Germany
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۱ تير ۱۴۰۱
کامنتم منتشر بشه یا نه برام اهمیت نداره فقط خواستم بگم شما بگید ماست سفیده من که دیگه باور نمیکنم انقدر تو این چهل سال دروغ گفتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۱ تير ۱۴۰۱
همواره به مردم دروغ گفتید و به ظلم وفساد خود راادامه دادید!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۱ تير ۱۴۰۱
اره تو لعنطی گفتی گرون نمیشه ما ساده لوح هم باید باور کنیم در ضمن میگین فعلا گرون نمیکنین ولی تو روزهای اینده این اتفاق میوفته خدا وکیلی بسه انشااله که خدا از تقصیراتون نگزره که باعث بدبختی همه ما شدین چند تا از خدا بیخبر شدین مجری مردم شیطان لعین که شاخ دوم نداره کلی شاگرد درجه یک مثل نجومی بگیران رانت خاران دلالان گرگ صفت داره کافیه که یک ملت رو آزار بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۱ تير ۱۴۰۱
برخی در روزهای اخیر اشاره کردند که هر کس مردم را ناامید کند، در زمین دشمن بازی کرده است. الحق و الانصاف کلام درست و بجایی است. اما آیا به غیر از دولت کسی را سراغ دارید که در چند ماه اخیر با گسترش موج گرانی، تورم و کاهش دستمزدها و به جیب زدن حقوق بازنشستگان و حق الناس، مردم را به غایت ناامید کرده باشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۲ تير ۱۴۰۱
ناشناس ۱۴....۱۹ دمت گرم احسنت دقیقا من جمله ی شما رو همونروز کامنت نوشتم زیر حرف ایشون اما نشر ندادن چیز بدی نبود اما ندادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۱ تير ۱۴۰۱
این همه یارانه پرداخت کردید هرچی خرج میکنیم تموم نمیشه، نمیدونم کجا سرمایه گزاری کنم یا برم تور خارجی، ۳۰۰ هزار تومان را یکدفعه می‌زنید به حساب آدم نمیگید طرف سکته میکنه !؟؟
خجالتم خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۱ تير ۱۴۰۱
الان چی کار کنیم یعنی؟؟یک کاسه بنزین برداریم نون توش تلیت کنیم بخوریم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۸:۳۵ ۰۱ تير ۱۴۰۱
مردما سرویس کردن منت هم میزارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۱ تير ۱۴۰۱
خبر صحیح : صدر در صد تغییر قیمت نان و بنزین در دستور کار دولت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۱ تير ۱۴۰۱
اززمانی که یارانه ۴قلم رو بهمون دادن وازاون ور گرون کردناین ۴قلم رو قیمت ها خیلی افزایش پیدا کرده حتی طلا وسکه هم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۱۳ ۰۱ تير ۱۴۰۱
حالا با این تورم بورس چرا هر روز ریزش داره. شاخص سازی فیک شستا بترانس فولاد فملی و بقیه سهم های شاخص ساز و بنیادی که سودده هم هستن جالبه چند مدتی منفی معامله میشن پس امیدمون به چی خوش باشه . شما هم که با دولت روحانی فرقی نمیکنید .جیب مردم رو روز روشن میزنید. ملت هنوز در ضررهای 70.80درصدی ضرر بورس هستند
Germany
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۱ تير ۱۴۰۱
تو این شرایط و با این دولت انتظار رشد اقتصادی داری؟
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۸:۰۵ ۰۱ تير ۱۴۰۱
چقدر شما راستگو هستید
قرار بود واردات خودرو را ازاد کنید و از ابتدای امسال قیمت خودرو کاهشی باشه که درست حرفاتون بلعکس شد
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۸:۳۵ ۰۱ تير ۱۴۰۱
ابجی حرف دلما زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۱ تير ۱۴۰۱
یارانه و کالا برگ هر دو باید پرداخت بشه چون مردم از این گرانبها خیلی فقیر شدن
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۷:۱۹ ۰۱ تير ۱۴۰۱
بنده خدا راست میگه نان گرون نشده وزنش نصف شده
نان گرفتم اندازه برگ دستمال کاغذی
Germany
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۱ تير ۱۴۰۱
تازه خیلی جاها سهمیه ندادن تعطیل شده نونواییها هم زود آردشون تموم میشه میبندن همه جا باز صف شده فقط بلدن برای مردم دردسر ایجاد کنن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۱ تير ۱۴۰۱
وقتی ازلحاظ روانی مردمو آماده کردید بعدش گرون کنید.دستتون دیگه روشده.خدانابودتون کنه.کشور به این ثرو تمندی باید تو فلاکت و قحطی وفقر زندگی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۱ تير ۱۴۰۱
آوخ آوخ باز تو اومدی از چشمات آدم می‌ترسه چرا دروغ میگی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۱ تير ۱۴۰۱
لعنت خداوند بر دروغگویان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۱ تير ۱۴۰۱
یارانه ما رو که قطع کردن خدا لعنتشون کنه تو این گرونی یارانه همه رو افزایش دادن ولی واسه منو قطع کردن نه خونه دارم نه شغل مناسبی دارم کارگر هستم .
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۶:۱۱ ۰۱ تير ۱۴۰۱
متاسفانه شرایط اقتصادی برای مردم دشوار شده و این موضوع امنیت مردم و حاکمیت را تهدید می¬کند.
از طرفی اگر قیمت بنزین و دیگر حاملهای انرژی بالا رود ، مردم متحمل فشار اقتصادی میشوند، اما از سوی دیگر، اگر قیمت گذاری به همین روش کنونی بماند، آسیب و زیان آن برای مردم و کشور بسیار بیشتر است (به دلایل زیر).
این منابع متعلق به همه مردم است، پیشنهاد میکنم برای اینکه مردم در صرفه جویی منابع مشارکت بیشتری کنند: 1- دولت صرفه جویی را از بودجه خود و نهادهای حاکمیتی شروع کند. 2- بخشی از درآمد صادراتی آنها با مشارکت بخش خصوصی با قیمت جهانی، مستقیما به مردم برسد و بخشی دیگر بصورت شفاف در بودجه دولتی، صرف رفاه و پیشرفت کشور گردد.
به همین خاطر با طرح جدید سهمیه بندی و اصلاح تدریجی و پلکانی شدن قیمت بنزین و دیگر حاملهای انرژی در بازار بهینه‌سازی و خرید و فروش سهمیه توسط مردم موافقم. اگر درست و حساب شده اجرا شود، این نتایج را در پی دارد: 1- کاهش کسری بودجه دولت که منشا اصلی تورم است 2- به کاهش ترافیک خیابانها و آلودگی شدید هوا (چه بسا بخشی از علتهای بحران عظیم خشکسالی هم باشد) و مرگ و میر فراوان ناشی از آن منجر میشود 3-اصلاح قیمت و بهینه سازی مصرف انرژی و سرمایه گزاری و اشتغال بیشتر و افزایش سطح دستمزدها 4- به عدالت اجتماعی بیشتر می¬انجامد که برنامه اصلی رئیس جمهور محترم هم می¬باشد.
در صورتی که فقط سهمیه دریافت شده از دولت قابل فروش باشد، میتوان از دلالی هم جلوگیری کرد.
در زمینه دیگر حاملهای انرژی و کالاها هم سهمیه قابل مبادله به مردم داده شود . اینکار همچنین باعث اصلاح الگوی مصرف میگردد و مردم نتیجه برنامه ریزی و صرفه جویی را بطور مستقیم دریافت کنند.
باید همه به دولت کمک کنیم شرایط و علت این کار را برای مردم توضیح دهد، و این اصلاحات را با کمک کارشناسان با تجربه و یک برنامه جامع به سرانجام برساند، پیش از آنکه دیرتر شود و از روی انفعال و اجبار بخواهد کاری انجام دهد. اگر در این اصلاحات تاخیر کنیم، در اثر به هدر روی منابع و قاچاق، شرکتها، تامین کنندگان و منابع کشور ورشکسته شده و دچار قحطی خواهیم شد.
البته در کنار اصلاح و بروز بودن قیمت انرژی و سوخت، بهتر است سیاستهای تکمیلی دیگری مانند کوپن یا کارت مواد غذایی و سهمیه حمل و نقل عمومی و حذف قیمت گذاری دستوری انجام گیرد.
برای اینکه سهمیه بندی جدید بنزین به افراد عادلانه تر باشد و حد اقل سهمیه هم رعایت گردد، پیشنهاد میشود: به خانواده های 2 نفره 60 لیتر- 3 نفره 75 و 4 نفره 90 و 5 نفر به بالا 105 لیتر پرداخت گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۱ تير ۱۴۰۱
حرف بي ربط ميزني اينها كه خودشون مي گن ما هيچ افزايشي در قيمت نان و بنزين نداريم تو با چه طرحي موافقي
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۱۴ ۰۱ تير ۱۴۰۱
معلومه انشات خوب بوده!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۲ تير ۱۴۰۱
برو خودت سیاه کن بچه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۲ تير ۱۴۰۱
موضوع اتشا: انرژی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۲ تير ۱۴۰۱
برو گمشو با نظر دادنت ایهمه نوشتی اخرش از دولت میخاستی حمایت کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۱ تير ۱۴۰۱
لعنت بر دروغ گو ها! مگه قرار نبود فقط چهار قلم کالا گرون بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۰۲ تير ۱۴۰۱
منهای ۴ قلم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۱ تير ۱۴۰۱
پول ملی علف خرس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۱ تير ۱۴۰۱
ما قبض آب و برق و ... رو با همین یارانه پرداخت میکنیم . اگر قطع بشه قطع میشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۱ تير ۱۴۰۱
اییی بمیرین الهی
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۴:۵۵ ۰۱ تير ۱۴۰۱
قدیم قدیما ،جار زدن توسط جارچیها ، برسر هر کوی و برزن ، که آهای مردم آسوده بخوابید شهر درامن و امان است ، ولی متاسفانه واقعیت چیز دیگر می باشد.
در عصر امروز هزوقت که دیدید جارچی دولتها بطور مکرر از عدم افزایش قیمت کالایی خبر دادند ، مطمئن باشید که خبرهایی در راه است .
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۴:۵۵ ۰۱ تير ۱۴۰۱
اگر به همین ترتیب پیش بره، سال هزار و چهارصد و ده رو تصور کنید که یه دونه پفک شده 350 هزارتومن و شما همچنان دارید ماهی 300 تومن یارانه میگیرید! همون کاری که آقای احمدی نژاد با اون 45 تومن باهامون کرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۲ تير ۱۴۰۱
ایکاش الان زمان احمدی نژا د بکو با ۴۵ تومن کلی خرید میکردیم چقد اعتبار داست خیلیا میذاشتن وثیقه لوازم برقی میخریدن یادش بخیر یادش بخیر
Lithuania
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۱ تير ۱۴۰۱
نان و بنزین تغییر نمی کنه؟
خوبه فقط مشکلم با نان و بنزین. بقیه چیزا همه گرون بشه هم باکی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۱ تير ۱۴۰۱
خدا رحم کنه!!
اینا هر وقت میگن چیزی گرون نمیشه فرداش یه چیزی گرون میشه
Iran (Islamic Republic of)
گیله مرد
۱۴:۵۰ ۰۱ تير ۱۴۰۱
اول که گفتن فقط 4 کالا گرون میشه روغن،مرغ،تخم مرغ و لبنیات این پولی که قراره واریز هم بشه به عنوان یارانه جدید برای همین محصولات هست. بعد دیدیم همه چیز گرون شد حتی چند مرحله هم گرون شد. خوب بزرگوار روغن گرون بشه چیپس هم گرون میشه هرکدوم از این 4 محصول روی قیمت پفک، کیک، بیسکوییت، شیرینی،بستنی ... تاثیر داره و همه چیز گرون میشه پنیر پیتزایی که کیلویی 50 هزار تومان بوده شده کیلویی 200 هزار اسمارتیس 7 هزار تومنی شده 20 هزار تو ساخت کیف سنتور هم مرغو تخم مرغو روغنو لبنیات بکار میره که قیمتش از 120 هزار رسیده به 350 هزار? خوب خیلی ها از این پول برای خرید دارو یا لباس یا ... استفاده میکنن فقط همین 4 قلم کالا نیست که. پرداخت نقدی از کالابرگ الکترونیکی خیلی بهتره . هرچند وقتی محاسبه میکنیم قیمت جدید کالاهارو ، نرخ یارانه های جدید با همون 45 هزار تومن قبلی فرقی نداره.
۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۰۲ تير ۱۴۰۱
وزیر کشور که نظامی باشه همین میشه طرف فکر می کنه که مملکت پادگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۱ تير ۱۴۰۱
نون مفت حرف مفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۱ تير ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درمورد پرداخت یارانه ها به اقشار جامعه ودهک بندی آن برابر عدالت اجتماعی رسیدگی و بازنگری بعمل آید و همچنین یارانه به صورت نقدی برای خانوار بهتر هست چون هر کالا و اجناس که نیاز داشته خریداری می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۴:۴۵ ۰۱ تير ۱۴۰۱
نظر اصلیمو تایید نمیکنید! بعد اعتراضی که کردم که چرا نظرمو تایید نمیکنید رو تایید میکنید؟ نمونه اید بخدا!
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۴:۴۲ ۰۱ تير ۱۴۰۱
چرا نظر منو تایید نمیکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۱ تير ۱۴۰۱
نان درشهرستان از۱۳۰۰ به۱۴۰۰افزایش پیداکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۱ تير ۱۴۰۱
الهی نابود شین یارانه بخوره تو سرتون الهی ب ولا مغازه دارا انبارها روغن داشتن ک کلی سود کردن هر کی داشت با پول روغن زمین خرید وقتی ایقد شماها ظلم کردین ایی یارانه اشغال چیه ک پول ی روغن نمیشه دولت فقط بنفع مغازه دارا کار کرد نسلتون منقرض شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۱ تير ۱۴۰۱
عمو اگر مغازه داری با گرانی روغن زمین خرید ، آنهایی که انبارهای لوازم خانگی ، لاستیک ، لوازم یدکی ماشین و ... داشتند پس می توانند قطعه ای بهشت را بخرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۱ تير ۱۴۰۱
شک نکن اونا هم خریدن ب ولا خودم از ی مغازه دار پرسیدم گفتم راستشو بگو چقد تو انبار داشتین الان ب نرخ جدید میدین گفت خیلی پس چی ما ک شهرستانیم میشه زمین خرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۱ تير ۱۴۰۱
خودت منقرض بشی انقدربددهنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۱ تير ۱۴۰۱
ناشناس ۵۸ ...۱۵ تو و رییست منقرض بشین الهی من ب کسی ظلم تکردم منقرض شم فهمیدی تو چیکاره ایی مسئوولین هستی چشاتو وا کن ی نفر کامنت خوبی اینا رو گفته؟؟؟؟؟؟؟ ان شااله هر کی قدرت خرید همچیو از مردم گرفته تیکه تیکه شه مث هواپیمایی اوکراینی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۲ تير ۱۴۰۱
آخه خز مغز یه مثلی هستش میگن قابلمه رو خوردی سیر نشدی نکنه با لیس زدنش میخای سیر شی!! نکنه میخای مقصر رو سر بقالی بندازی!!!!! عجب آدم پوچ مغزی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۲ تير ۱۴۰۱
ناشناس ۱۳..۰۰ نکنه تا با یارانه سیر میشی با زیر ۳۰۰ چی میخری آدرس بده لعنت بهمتون ...نیست ونابود شین زندگی مردم جهنم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۱ تير ۱۴۰۱
یک دعا از کوروش کبیر خدایا مردم وسرزمینم را از دروغ دور بدا ر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۱ تير ۱۴۰۱
چقدر ملت بهتون بی اعتمادن هر چی میگید باور نمیکنن انقدر دروغ گفتید کاریم بگید نمیکنیم بازم باور ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۱ تير ۱۴۰۱
دقیقا
Iraq
ناشناس
۰۰:۴۴ ۰۲ تير ۱۴۰۱
سابقه ذهنی شما از دولت روحانی تغذیه میشه ؛ اون دولت با عملکردش مردم را به دولت بی اعتماد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۱ تير ۱۴۰۱
خدا انشاالله بیشتر از این خوار و ذلیلتان کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۱ تير ۱۴۰۱
آمین
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۴۹ ۰۱ تير ۱۴۰۱
باعنایت به اینکه قیمت مواد خوراکی روزمره مردم و دیگر اقلام مرتب گران میشود پرداخت یارانه با قیمت ثابت شدیدا به نفع دولت است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۱ تير ۱۴۰۱
بر عکسش عملی میشه یعنی گرون میشه چون اعتمادی ب دولت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۱ تير ۱۴۰۱
خیلی ممنون چقدر شما خوبین دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۱ تير ۱۴۰۱
خدا وکیلی آدم یاد ضرب المثل گدا خونه شاه عباسی میفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۱ تير ۱۴۰۱
هزار کالای دیگه رو انقدر گران کردین که دیگه فعلأ نیازی به گران کردن این دو قلم کالا ندارین ، لعنت به هرچی مسئول دروغگو و بی کفایته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۱ تير ۱۴۰۱
تو رو خدا بیا گرون کن همه اجناس رو سر سام آور قیمت اش رو گرون کردید خجالت هم نمی کشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۱ تير ۱۴۰۱
حتمآ تله در گاره که اعلام میکنی نه دست نان و بنزین نمی‌زنیم فردا میبینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۱ تير ۱۴۰۱
وقتی میگید تغییر قیمت در دستورکار نیست یعنی هست و قیمت هم زیاد زیاد میشه، خون مردم رو توی شیشه کردید درآمد و شغل و بدبختی صفره ولی قیمت همه چی 100 برابر میشه هرروز، فقط واسه منافع خودتونه نه مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۱ تير ۱۴۰۱
احسنت ب شما ۴ قلم رئیسی شد ۴۰۰ قلم ایی چ ظلمی بود ب ملت کردن ن یارانه میخاییم ن اضافه آقا قطع کن بره اجناس ببر یسال پیش
آخرین اخبار