مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه پاراوزنه برداری / مدال طلای سنگین وزن به ایران رسید

علی اکبر غریب شاهی نماینده سنگین وزن پاراوزنه برداری کشورمان در مسابقات آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه وزنه برداری توانست به مدال طلا دست پیدا کند.

در ادامه مسابقات پاراوزنه برداری مسابقات آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه  که به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است، امروز سامان رضی و علی‌اکبر غریب شاهی پوشان ۲ ملی پوش کشورمان در دسته ۱۰۷ کیلوگرم به روی تخته رفتند. رضی در حرکت اول موفق شد وزنه ۲۲۵ کیلوگرمی را مهار کند. ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان در حرکت دوم خود توانست وزنه ۲۳۳ کیلوگرمی را بالای سر ببرد. رضی در حرکت سوم خود از مهار وزنه ۲۳۴ کیلوگرمی بر نیامد و با این وجود توانست ۲ مدال نقره و همچنین عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند. نماینده پاراوزنه برداری کشورمان در مجموع با رکورد ۴۵۸ کیلوگرم در جایگاه پنجم این مسابقات ایستاد.

علی اکبر غریب شاهی دیگر نماینده پاراوزنه برداری کشورمان در دسته ۱۰۷ کیلوگرم ابتدا موفق شد در حرکت اول خود وزنه ۲۴۵ کیلوگرمی را مهار کند. او در دومین حرکت خود هم توانست وزنه ۲۵۳ کیلوگرمی را بالای سر ببرد تا رکورد جهان را که پیش از این در دست خودش بود، ۲ کیلوگرم ارتقا دهد. نماینده کشورمان در حرکت سوم خود موفق نشد وزنه ۲۵۴ کیلوگرمی را مهار کند و در پایان با شکستن رکورد جهان، توانست ۲ مدال طلا و عنوان قهرمانی را به دست آورد. غریب شاهی در مجموع با رکورد ۴۹۸ کیلوگرم توانست ۲ مدال برنز مجموع در این مسابقات را به دست آورد.

باتوجه به اینکه مسابقات به صورت آزاد و آسیا_اقیانوسیه برگزار می شود، برای هر سری از رقابت‌ها ۲ مدال برای انفرادی و مجموع اهدا می شود.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار