نماینده پاراوزنه برداری کشورمان صاحب مدال نقره شد

امیر جعفری نماینده پاراوزنه برداری کشورمان امروز در مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه توانست به مدال نقره دست پیدا کند.

در ادامه مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی آسیا - اقیانوسیه که به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است،  امروز جمعه علی سیفی و امیر جعفری ۲ ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان در دسته ۶۵ کیلوگرم به روی تخته رفتند. سیفی در حرکت اول خود از مهار وزنه ۱۷۷ کیلوگرمی بازماند. او در حرکت دوم هم نتوانست وزنه ۱۷۷ کیلوگرمی را بالای سر ببرد. نماینده پاراوزنه برداری کشورمان در حرکت سوم بار دیگر وزنه ۱۷۷ کیلوگرم را امتحان کرد و باز هم در مهار این وزنه ناکام ماند.

امیر جعفری دیگر نماینده پاراوزنه برداری کشورمان در حرکت اول خود وزنه ۱۸۷ کیلوگرمی را مهار کرد. او در دومین حرکت از مهار وزنه ۱۹۵ کیلوگرمی بازماند. جعفری در حرکت سوم خود موفق شد وزنه ۱۹۵ کیلوگرمی را بالای سر برده و علاوه بر کسب مدال نقره توانست عنوان نایب قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.

جعفری ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان در مجموع با رکورد ۳۸۲ کیلوگرم توانست مدال برنز مجموع در قسمت مسابقات آسیا-اقیانوسیه و مسابقات آزاد را به دست آورد تا سومین روز رقابت‌ها با ۲ نقره و ۲ برنز برای تیم ملی کشورمان آغاز شود. باتوجه به اینکه مسابقات به صورت آزاد و آسیا - اقیانوسیه برگزار می‌شود، برای هر سری از رقابت‌ها ۲ مدال برای انفرادی و مجموع اهدا می‌شود.


بیشتر بخوانید


در ادامه مسابقات پاراوزنه برداری فردا سامان رضی و علی اکبر غریب شاهی ۲ نماینده کشورمان در دسته ۱۰۷ کیلوگرم و مهدی صیادی و احمد امین زاده در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار