سرلشگر رحیم صفوی در اراک:

شکست‌های پی در پی جبهه استکبار با ایثار رزمندگان جبهه مقاومت حاصل شد

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در یادواره شهدا در اراک گفت: جبهه مقاومت به دنیا اثبات کرد دوره مدیریت یک قطبی و دو قطبی به اتمام رسیده است.

دومین اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر استان مرکزی از سری اجلاسیه های کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با حضور شهید گمنام و حضور مردم، خانواده شهدا، پیشکسوتان عرصه جهاد، مشاور و دستیار رهبر معظم انقلاب و جمعی از مدیران و فرماندهان برگزار شد.

برپایی نمایشگاه یادگار سنگرسازان بی سنگر و دستاورد‌های علمی جهاد کشاورزی، کلنگ زنی یادمان شهدا، تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و جهادگران پیشکسوت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

سردار سرلشکر رحیم صفوی مشاور و دستیار رهبر معظم انقلاب سخنران ویژه بود و مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و اسرائیل غاصب در منطقه و در تمام عرصه‌ها و میادین دفاع مقدس، توطئه جنگ‌های نیابتی، پرورش گروه‌های تروریستی و ایجاد ناامنی در منطقه شکست‌های پی در پی داشته است.

شکست دشمن با ایثار و رشادت رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت حاصل شد و به دنیا اثبات کرد دوره مدیریت یک قطبی و دو قطبی جهان به اتمام رسیده و جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت امروز به عنوان قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی همواره در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستاده است.

شکسته شدن ظاهر پوشالی آمریکا و برهم خوردن معادلات استعماری و استکباری آمریکا در منطقه را از مهمترین دستاورد‌های رشادت مردی رزمندگان اسلام و ایستادگی ملت بزرگ ایران پای آرمان‌های انقلاب است.

آیت الله دری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک هم در حاشیه این مراسم گفت: نقش جهاد در دوران دفاع مقدس نقش شاخص و پیروزی آفرین در میدان نبرد بود و در عصر کنونی هم حفظ و توسعه فرهنگ جهادی در حوزه‌های مختلف تولید و اشتغال، فرهنگ، عمران، آبادانی، علم تبلیغ و تبیین از عوامل مهم پیروزی بر مشکلات خواهد بود.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله هم در این مراسم به تشریح اقدامات تبیینی در حوزه معرفی ایثار و رشادت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس پرداخت و با اشاره به برگزاری دومین سری از اجلاسیه اقشار مختلف در استان گفت: معرفی و تبیین نقش مردم استان در دفاع مقدس از حضور در یگان‌های رزمی تا اقدامات فنی و مهندسی و پشتیبانی جبهه از اهداف برگزاری این اجلاسیه هاست.

در دوران دفاع مقدس ۵ هزار رزمنده جهادگر استان مرکزی در جبهه‌ها دلاورمردی کرده و ۲۵۰ جانباز ۷۶ شهید و ۱۵ آزاده جهادگر به انقلاب تقدیم کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.