اهدای چفیه متبرک رهبری به مادر شهید در روستای شهراب تفرش

در دیدار مسئولان شهرستان تفرش با خانواده شهیدان شهرابی چفیه متبرک رهبری به مادر این شهیدان اهدا شد.

در  ادامه   اجلاس شهدای روحانی استان مرکزی که اردیبهشت ماه امسال امام جمعه فرماندار، فرمانده سپاه جمعی از مسئولین شهرستان تفرش به دیدار خانواده شهیدان شهرابی در روستای شهراب تفرش رفتند.

در این دیدار به مادر شهیدان شهرابی یک لوح تقدیر از طرف دفتر نمایندگی، ولی فقیه تهران حجت الاسلام حاج صادقی و یک چفیه که بدست مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای متبرک شده است تقدیم شد.

مسئولان تفرش بعد از این دیدار به منظور ادای احترام مقام شا مخ این شهیدان بزرگوار به جوار قبر آن‌ها رفته و با فاتحه و گل به آن‌ها ادای احترام کردند.

حجت الاسلام محمد حسین اجرایی امام جمعه تفرش در این دیدار گفت: امنیت و عزتی که جمهوری اسلامی دارد به واسطه مجاهدت مادران شهید و مخصوصاً شهدای عزیز هست و ما مدیون این خانواده‌ها هستیم و به تعبیر حضرت امام خمینی رحمت الله علیه خانواده شهدا چشم و چراغ کشور هستند.

شهید احمد شهرابی متولد ۱۳۴۶ در سال ۲۰ /۱۰ /۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلا ۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید بسیجی محمد شهرابی جانباز ۶۰ درصد و دارای مدرک دکتر Phd الهیات در تیر ماه سال ۷۷ بر اثر عوارض شیمیایی در بیمارستان ساسان تهران به شهادت رسید و از این شهید دو فرزند به یادگار مانده است.

دومین کنگره شهدای روحانی شهرستان تفرش اردیبهشت ماه با حضور مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی استان مرکزی، اعضای شورای تامین، شورای اداری، ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد شهرستان در سالن اجتماعات سپاه ناحیه مقاومت بسیج تفرش برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.