راهکار‌های توسعه قایقرانی بادبانی با حضور نایب رئیس کنفدراسیون آسیا

بررسی راهکار‌های توسعه قایقرانی بادبانی با حضور نایب رئیس کنفدراسیون آسیا و رئیس فدراسیون قایقرانی ایران برگزار شد.

کاپیتان عبدالرحمان ارشد، مدرس فدراسیون جهانی و نایب‌رئیس کنفدراسیون سیلینگ آسیا ظهر امروز وارد ایران شد. هدف از این سفر در ادامه همکاری‌های مشترک کنفدراسیون بادبانی آسیا و فدراسیون قایقرانی ایران در راستای توسعه فعالیت بادبانی بود.

عبدالرحمان ارشد، نایب رئیس کنفدراسیون سیلینگ آسیا در دیدار با سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران گفت: خوشحال هستم که فدراسیون ایران را برای توسعه رشته بادبانی بسیار مشتاق می‌بینم. ایران از نظر شرایط اقلیمی و دارا بودن جوانان مستعد، ظرفیت بالایی در توسعه بادبانی دارد و قطعا با تلاش و همکاری‌های بیشتر در این رشته ایران پیشرفت چشم‌گیری در قایقرانی بادبانی خواهد داشت.

در این جلسه علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان گفت: برخلاف پتانسیل بالای رشته بادبانی با توجه به هزینه بالای این رشته در ایران آن طور که باید شناخته نشده و ما بسیار خوشحالیم که با همکاری کنفدراسیون آسیا و نظارت فدراسیون جهانی در مسیر توسعه  این رشته حرکت می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


با حضور نایب رئیس کنفدراسیون بادبانی آسیا تفاهم‌نامه‌ای در جهت همکاری‌های بیشتر در راستای توسعه قایقرانی بادبانی به امضا رسید. ایران و کنفدراسیون سیلینگ آسیا همکاری مستقیم خود را از سال ۱۳۹۸ در اجلاس این کنفدراسیون آغاز کردند، اما با توجه به شیوع کرونا پس از ۲ سال تعویق حضور سیلور‌های ایران در کاپ سیلینگ پاکستان اولین اقدام مشترک ۲ طرف بود.

اکنون با حضور نایب رئیس پاکستانی کنفدراسیون سیلینگ آسیا این همکاری‌ها توسعه پیدا خواهد کرد و کاپیتان ارشد به صورت مستقیم حمایت خود از بادبانی ایران را آغاز کرده است.

برگزاری دوره‌های آموزشی، اردو‌های مشترک بادبانی ایران و پاکستان و مسابقات بین‌المللی تحت نظر کنفدراسیون سیلینگ آسیا با حضور کشور‌هایی مانند پاکستان، قطر، سریلانکا و عراق از اقدامات مورد توافق کنفدراسیون سیلینگ آسیا و فدراسیون قایقرانی ایران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار