رئیس فدراسیون قایقرانی:

تک ستاره‌های کشور‌های مطرح خواستار برگزاری اردو‌ی مشترک با ما هستند

سهرابیان: تک ستاره‌های کشور‌های صاحب نام، علاقه‌مند به حضور در ایران و برگزاری اردو‌های مشترک با ما هستند.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان بعد از موفقیت تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی ایران در بخش‌های آب‌های آرام و پاراکانو در مجموع ۱۵ نشان طلا، ۷ نقره و ۳ نشان برنز را کسب کرد. در رشته اسلالوم هم یک برنز و یک نقره را به دست آوردیم که برای نخستین بار تیم ملی بزرگسالان قایقرانی کشورمان به این تعداد نشان طلا، نقره و برنز رسید.

به غیر از چین که در این مسابقات حضور نداشت، رقبای دیگر از جمعه ازبکستان و قزاقستان که در بازی‌های آسیایی قبل، نشان طلا کسب کرده بودند در این رقابت‌ها حضور داشتند. همچنین یکی از بهترین نتایجی که برای ما به دست آمد این بود که کشور‌های صاحب سبک، تقاضای تمرین مشترک با کشور ایران را در مجموعه ورزشی آزادی داشتند و تک ستاره‌های کشور‌های صاحب نام، علاقه‌مند به حضور در ایران و برگزاری اردو‌های مشترک هستند.


بیشتر بخوانید


سهرابیان گفت: تیم ملی قایقرانی پاراکانو و آب‌های آرام کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شدند ۱۵ مدال طلا، ۷ نقره و ۳ برنز را کسب کنند. در بخش آب‌های آرام ملی‌پوشان کشورمان موفق به کسب ۱۳ مدال طلا، ۵ نقره و ۲ برنز شدند و تیم ملی پاراکانو هم در مجموع ۵ مدال به دست آورد که شامل ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۱ برنز است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار