احداث کلینیک تخصصی پوست و مو با هزینه ۳۰ میلیارد تومان در اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: کلینیک تخصصی پوست و مو با هزینه ۳۰ میلیارد تومان در اردبیل راه اندازی شد.

صدیف بدری گفت: این کلینک یکی از کلینیک‌های ویژه و تخصصی با خدمات دهی متخصصان بومی در اردبیل راه اندازی شد که برای راه اندازی این کلینک حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح کلینک ویژه پوست، مو و زیبایی شقایق به مدیریت دکتر مریم جلیلی فر در ساختمان مجتمع پزشکان اردبیل با اشاره به اینکه این کلینک در راستای خدمات دهی در استان بسیار حائز اهمیت است گفت: استان اردبیل در بخش‌های مختلف خدمات دهی تخصصی پزشکان و نخبگان زیادی دارد که این نخبگان و پزشکان سرمایه بزرگی برای استان بوده و باید مورد حمایت قرار گیرند.

بدری می‌گوید: انتظار می‌رود دانشگاه علوم پزشکی در حمایت از کلینک‌های خصوصی تخصصی در استان اهتمام ویژه داشته باشد و این کلینک‌ها به طور همه جانبه تقویت شود.

او با اشاره با راه اندازی ساختمان مجتمع پزشکان گفت:این مجتمع نقش اساسی در کاهش ترافیک سطح شهر اردبیل به ویژه سرچشمه داشته است و با استقبال پزشکان روبه رو شده است.

مدیر کلینک پوست، مو و زیبایی شقایق هم از خدمات دهی ویژه در این کلینیک خبر داد و گفت: این کلینک به دستگاه پیشرفته نوین و خدماتی مجهز شده است.

مریم جلیلی فر می‌گوید: در این کلینک در حوزه پوست، مو و زیبایی علاوه بر خدمات دهی به مراجعه کنندگان استانی و کشوری آماده خدمات دهی به مراجعه کنندگان کشور‌های همجوار هم است.

او گفت: با راه اندازی این کلینک برای ۲۲ نفر هم اشتغال ایجاد شده است و خدمات دهی مناسب با رویکرد رضایت مراجعه کنندگان اولویت اساسی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.