چندین کشته در تیراندازی در مریلند آمریکا

مقامات آمریکایی اعلام کردند در جریان تیراندازی دسته جمعی در روز پنجشنبه در مریلند چندین نفر قربانی شدند.

معاونان کلانتر واشنگتن از یک تیراندازی در ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر (به وقت محلی) خبر دادند و اعلام کردند در این حادثه چندین نفر قربانی شدند.

به گزارش فاکس‌نیوز، مقامات با بیان این‌که مظنون دیگر تهدید برای جامعه نیست اعلام کردند: «ما تا جایی که بتوانیم اطلاعات را منتشر خواهیم کرد.»

کلانتر شهر واشنگتن از حضور گسترده پلیس در جاده «بایکل» در منطقه «اسمیتزبورگ» که حدود ۱.۵ ساعت از واشنگتن دی‌سی فاصله دارد، خبر داد و گفت: «بر اساس گزارش‌های محلی، تیراندازی در کارخانه ماشین‌سازی کلمبیا روی داده است که قالب‌ها و تجهیزات را تولید می‌کند.»


بیشتر بخوانید:


مقامات گفتند که اوضاع را زیر نظر دارند و از مردم خواستند با همکاری با نیروهای پلیس محل حادثه را ترک کنند. «کریس ون هولن» سناتور دموکرات مریلند نیز گفت که این حادثه را زیر نظر دارد و با مقامات محلی تماس گرفته است تا از آن‌ها حمایت کند.

خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنان قربانی می‌گیرد و در تازه‌ترین مواردِ تیراندازی‌هایی که در مکان‌های شلوغ و عمومی اتفاق افتاده، ۱۳ مورد تیراندازی از جمعه تاکنون بود که در این تیراندازی ها،۱۴ نفر هدف شلیک گلوله قرار گرفته و دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار