آزادی ۸ زندانی نیازمند به نیت امام هشتم(ع) در تربت‌جام

رئیس دادگستری تربت جام گفت: با کمک جمعی از خیرین ۸ مددجوی زندانی تربت جام با حضور مسئولان دستگاه قضایی زندان تربت جام آزاد شدند.

حجت الاسلام نجف زاده گفت: همزمان با ایام دهه مبارک کرامت با تلاش دادستان عمومی و انقلاب و همراهی خیرین آزادی ۸ تن از مددجویان زندان تربت جام فراهم شد که مراسم آزادی مددجویان با حضور مردم و جمعی از مسئولان، خانواده مددجویان و خیرین در محل مسجد الزهرا (س) تربت جام برگزارشد.

او گفت: مددجویان جرائم غیر عمد که آزاد شدند از مبلغ بیش ازیک میلیون تا ۲۲ میلیون تومان محکوم شده بودند که به همت خیرین آزاد شدند.

مسئولان دستگاه قضایی در گفتگوی چهره به چهره مشکلات مردم را مورد بررسی قراردادند.

هشتمین سالن خیر ساز مروج تربتی در خراسان رضوی به بهره برداری رسید

خاشعی رئیس دانشگاه تربت حیدریه گفت: مساحت کل هشتمین سالن ورزشی در دانشگاه تربت‌حیدریه ۱۶۰۰ مترمربع است که با صرف ۶۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

او گفت: امروز همچنین عملیات ساخت بلوک شماره یک خوابگاه دختران توسط روشنک مروج تربتی، فرزند مهدی مروج‌تربتی آغاز شد که قرار است خوابگاه در زمینی به مساحت ۳۴۰۰ مترمربع با ظرفیت ۳۰۰ نفر و با صرف ۴۰۰ میلیارد ریال بنا شود.

رئیس دانشگاه تربت حیدریه گفت: امروز همچنین عملیات ساخت بلوک شماره ۲ خوابگاه متاهلان زنده یاد حاج محمد نوریان آغاز شد که بر این اساس زمین خوابگاه توسط عباس نوریان به نمایندگی از ورثه خانواده نوریان و نیز خانواده مرحومه فاطمه شرکت تامین شده است.

کمک چهار هزار میلیارد تومانی خیران در حوزه علم و فناوری

محمد عبدالحسینی دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به اوضاع اقتصادی و تحریم ها تنها راه نجات کشور استفاده از کمک خیران ، خصوصا کمک در زمینه فناوری و نوآوری تبدیل علوم به ثروت است.

او گفت: خیران به تازگی در زمینه کمک به تجهیز آزمایشگاه‌ها و نوآوری و فناوری و تولید ثروت ورود پیدا کرده اند و می توان با استفاده از کمک خیران در زمینه کاربردی کردن مقاله های علمی و تبدیل آنها به ثروت فعالیت کرد.

دبیر ستاد خیرین وزارت علوم ؛ تحقیقات و فناوری گفت : ساخت حدود ٨١ دانشکده در ٣٢ دانشگاه ، ساخت حدود ٧١ خوابگاه در ٢٥ دانشگاه کشور، کمک به بورسیه شدن دانشجویان بی بضاعتی که دارای معدل بالا بوده اند از جمله عملکردهای خیران در حوزه علم و فناوری است.

کمک چهار هزار میلیارد تومانی خیران در حوزه علم و فناوری

محمد عبدالحسینی در حاشیه افتتاح سالن خیرساز در دانشگاه تربت حیدریه گفت: با توجه به اوضاع اقتصادی و تحریم ها تنها راه نجات کشور استفاده از کمک خیران، خصوصا کمک در زمینه فناوری و نوآوری تبدیل علوم به ثروت است.

او گفت: خیران به تازگی در زمینه کمک به تجهیز آزمایشگاهها و نوآوری و فناوری و تولید ثروت ورود پیدا کرده اند و می توان با استفاده از کمک خیران در زمینه کاربردی کردن مقاله های علمی و تبدیل آنها به ثروت فعالیت کرد.

دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ساخت حدود ٨١ دانشکده در ٣٢ دانشگاه ، ساخت حدود ٧١ خوابگاه در ٢٥ دانشگاه کشور ، کمک به بورسیه شدن دانشجویان بی بضاعتی که دارای معدل بالا بوده اند از جمله عملکردهای خیران در حوزه علم و فناوری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار