عبدالملک بدرالدین:

پرچم داران عادی سازی روابط با اسرائیل، مجریان تجاوز به یمن هستند

رهبر انصارالله یمن در سخنانی عاملان حمله به یمن را همپیمانان با رژیم صهیونیستی خواند.

عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنانی گفت: کسانی که پرچم دار عادی سازی روابط، مزدوری، شراکت و ائتلاف با اسرائیل هستند، همانها تجاوز به یمن را اجرا می‌کنند.

الحوثی در جمع شیوخ و بزرگان استان تعز گفت که این استان مظهر سربلندی، استواری و میهن پرستی خالصانه است که همواره در مقابله با تجاوز دشمن به میهن در جایگاه بزرگ خود حضور داشته است.

وی افزود: این ائتلاف متجاوز است که تعز و تمام استان‌های یمن را محاصره کرده است نه ما؛ ما محاصره نکرده ایم، بلکه محاصره شده ایم.

رهبر انقلاب یمن در ادامه تاکید کرد: ما برای نسل‌های آینده کشور تسلیم شدن در برابر اشغالگران خارجی را به ارث باقی نمی‌گذاریم.

وی افزود: هدف ائتلاف متجاوز این است که طرف اسرائیلی را از هرگونه نقشی که ممکن است یمن ایفا کند، آسوده خاطر
کند.

الحوثی تاکید کرد: ما جنایات کشتار ائتلاف متجاوز علیه فرزندان آزاده استان تعز را فراموش نخواهیم کرد. دشمن با اخلال در امنیت، استان تعز را هدف قرار می‌دهد تا این استان وضعیت باثباتی نداشته باشد.

رهبر انصارالله ابراز امیدورای کرد که به همه نارضایتی‌ها در استان تعز رسیدگی شود. وی گفت: او (عبد ربه منصور هادی) رئیس جمهوری بود که احضار شد تا یک افسر کوچک سعودی او را وادار به استعفا وادار کند. او در گذشته حاضر بود همه مردم را قربانی کند و به نفع این امر کمترین عقب نشینی نکند.

الحوثی افزود: چقدر منفور است کسی که از تجاوز به میهن خود حمایت می‌کند تا یک سمت را برای خود حفظ کند؛ سمتی که در آن او، خدمتکار کوچک یک افسر اطلاعاتی عربستان یا امارات است.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند که برای تشدید تنشی بزرگتر در همه زمینه‌ها در مرحله آینده مزدوران فراوانی را جذب کند و ما اکنون در وضعیتی هستیم که باید در بالاترین سطح هوشیاری باشیم.

عبدالملک بدرالدین همچنین تاکید کرد که ما اکنون در بهترین وضعیت قرار داریم و استفاده از موشک‌های بالستیک توسط مبارزان یمنی بزرگترین تحقیر علیه تجاوز آمریکایی- سعودی است.

پیش از این منابع یمنی تأکید کرده بودند منایع یمنی تاکید کردند در هفت سال جنگ در این کشور نزدیک به ۳۰۰ میلیارد دلار از سوی ائتلاف متجاوز به این کشور زیان وارد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۲۳:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
ما هم تمام هم و غم مان را صرف بدست اوردن رضایت غرب در موضوع هسته ای کردیم و از یمن کمی غافل شدیم.
آخرین اخبار