گام دیگر ولیعهد سعودی در راستای عادی سازی روابط با تل آویو

افشاگر اسرار آل سعود از فعالیت یک مرکز متعلق به عربستان و با دستور بن سلمان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در ترکیه خبر داد.

«مجتهد»  در توئیتی نوشت: به دستور سعود القحطانی، مشاور سابق دیوان پادشاهی و اوامر بن سلمان، ولیعهد سعودی دفتر بزرگی برای تبلیغ عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در استانبول ایجاد شده است.

افشاگر اسرار آل سعود نوشت: این دفتر در طبقه چهاردهم یک ساختمان معروف واقع شده و ۱۲ مزدور از ملیت‌های مختلف عربی در آنجا فعالیت می‌کنند. بودجه این دفتر سالانه چهار میلیون دلار است و سفیان السامرائی، روزنامه نگار و نویسنده عراقی آن را اداره می‌کند.

سعود القحطانی در قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد سعودی دست داشته است که وی پس از محمد بن سلمان دومین مرد عربستان است که تقریبا در نیمی از امور دولتی نفوذ دارد و در دادسرای عمومی نیز مداخله می‌کند.

مجتهد در توئیت‌ دیگری نوشت: به نظر می‌رسد برخی مقامات امنیتی، رسانه‌ای، قضایی، امور خارجه و همچنین اقتصادی معتقدند که سعود القحطانی می‌تواند به طور کامل در امورات کشور مداخله کند و این مقامات اکنون بدون اجازه محمد بن سلمان مستقیماً با او مذاکره می‌کنند.

رسانه‌های صهیونیست همچنان درباره پیشرفت در روابط عربستان و رژیم صهیونیستی به طور روزانه گزارش می‌دهند و در همین راستا، یک روزنامه عبری اخیرا فاش کرد که عربستان در آستانه بازگشایی گسترده حریم هوایی خود به روی پرواز‌های خطوط هوایی رژیم صهیونیستی است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز با استناد به برخی از گزارش‌های بین المللی خبر داد، عربستان از روند انجام مذاکرات جدی با تل آویو برای برقراری روابط اقتصادی و امنیتی حمایت می‌کند و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا واسطه برقرای روابط بین دو طرفین محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۳:۳۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
حالا شما چرا کاسه داغتر از اش میشین و چرا بیشتر از این می خواین خودتون منزوی کنید . این ایران منزوی شده نه امریکا و عرب و اسرائیل
آخرین اخبار