واحدهای مسکونی آماده اواخر مرداد تحویل متقاضیان می شوند

استاندار زنجان گفت:سهم ابلاغی برای ساخت مسکن از محل طرح جهش مسکن برای استان زنجان ۷۰ هزار واحد در چهار سال تعیین و ابلاغ شده است.

 افشارچی گفت: سهم ابلاغی برای ساخت مسکن از محل طرح جهش مسکن برای استان زنجان ۷۰ هزار واحد در چهار سال تعیین و ابلاغ شده است.

او می گوید: تا اواخر مردادماه امسال واحد‌های مسکونی آماده، تحویل متقاضیان می‌شوند. 

استاندار زنجان گفت:پیشرفت پروژه‌های مسکن باید ماهیانه به مردم و متقاضیان گزارش داده شود.

 

زنجان  رتبه برتر در آورده متقاضیان و تخصیص پروژه اخذ تسهیلات بانکی کشور را دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان هم گفت: در طرح نهضت ملی مسکن در زنجان حدود ۹۷ هزار نفر در سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۷ هزار نفر واجد شرایط اولیه هستند.

او می گوید: طبق برنامه ریزی های انجام شده تاکنون برای ۱۶ هزار واحد مسکونی زمین تأمین شده و در مراحل طراحی و الحاق به محدوده است و به تدریج عملیات اجرای پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

بیات منش گفت: تأمین زمین در شهرستان‌های تابعه که متقاضی مسکن هستند با مدیریت و برنامه ریزی انجام می‌شود؛ در سایت مهرآرا زمین‌های خالی ساماندهی می‌شود تا ارزش افزوده‌ای هم به این منطقه داده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان می گوید: تعداد واحد‌های ابلاغ شده طبق قانون مصوب سال ۱۳۸۶طرح اقدام مسکن در حدود ۴۰۰ هزار واحد بود که ۲۰ هزار واحد از این تعداد، سهم بخش روستایی است در این میان سالانه ۵ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان ساخته خواهد شد و ۱۲ هزار واحد مسکونی هم برای بخش خود مالکی و بخش فرسوده برای ۲۱ شهر اختصاص داده شده است که هر سال ۳ هزار واحد ساخته می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.