در گفت‌‍وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

تصمیمات غلط وزارت صمت بازار خودرو را آشفته کرد

یک کارشناس صنعت خودرو می‌گوید: وزیر صمت وعده‌هایی در خصوص ساماندهی بازار خودرو داد، اما تاکنون هیچ کدام اجرایی نشده است.

آقای فربد زاوه گفت: وزیر صمت از نخستین روزی که پا به این وزارتخانه گذاشت، شعار داد که بازار خودرو سر و سامان می‌گیرد و خودرو‌های مانده در کف پارکینگ خودروسازان کم می‌شود، اما با تصمیمات غلط اوضاع را بدتر کرد.

این کارشناس صنعت خودرو می‌گوید: تعداد خودرو‌های مانده در کف پارکینگ خودروسازان، در این مدت از ۱۰ به ۱۷۰ هزار خودرو رسید؛ از طرفی وزیر صمت شعار داد ۱۵ درصد قیمت تمام شده خودرو کم می‌شود، اما نه تنها قیمت‌ها کاهش نیافت، بلکه افزایشی هم شد.

آقای سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفته بود: قیمت خودرو از تعطیلات نوروز تاکنون، ۱۳ درصد افزایش یافته است.

پارسال تعداد خودرو‌های ناقص کف پارکینگ خودروسازان به حدی افزایش یافت که پای سازمان بازرسی به این مسئله باز شد و در نهایت رئیس جمهور در بازدید از کارخانه‌های خودروسازی، دستور ترخیص هر چه سریعتر آن‌ها را داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسیحا
۱۲:۳۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
به نظر شما من جز رزرو ها هستم بهم ماشین میدن یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
کدوم تصمیم اینها درست است ؟!
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۴:۵۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
وقتی به مصلحت نیست باشگاه خبر نگاران جوان نظرات را بازتاب دهد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
ایشون کدام بازار رو درست کرد که خودرو باشه بازار آرام سیمان رو چنان آشفته کرد که دیروز سیمان در بورس 85 درصد افزایش قیمت داشت و باعث سود بیش از 1000میلیارد تومانی دلالان سیمان شد .همه منتظر بودند معاملات دیروز باطل شود ولی آقای وزیر حامی افزایش قیمت بود سال گذشته در خردادماه هر پاکت سیمان 24هزار تومان بود به برکت این وزیر امسال هر پاکت سیمان شده 72 هزار تومان .ترا بخدا صدای ما را به جایی برسانید که بفهمندتصمیم گیران دراین زمینه خیلی نادان و کار نا بلد هستند
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۲۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
وزیر صمت دست در دست خودرو (فرغون) سازان داخلی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
کدام وزارتخانه تا حالا تصمیمات درست گرفته که مال وزارت صمت هم درست باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
منظور از سرو سامان دادن همان افزایش قیمتهاست. البته درست ساماندهی نشد چون فقط حدود بیست درصد قیمتها اصلاح شد. باید پراید الان حدود پانصد میلیون شود تا ساماندهی قابل قبول باشد.
دنا پلاس هیچ کمتر از بی ام دبلیو ندارد و از تویوتا سر است . و نباید کمتر از دومیلیارد باشد. و نوع اوتومات ان باید سه میلیارد تومان شود و نوع توربو ان چهار میلیارد. این میشود ساماندهی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
خودرو برای مسولان از هزاران معادن طلا وجواهرات با ارزش تر است چون خیلی خوب با این آشغال های که تولید میکنند جیب مردم میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
کدام تصمیم این دولت تا الان درست بوده که این یکیش باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
لطفا پیگیر این قضیه باشید عده ای از مردم که در قرعه کشی خودرو شرکت کرده بودند وبنده شدن قبل تعطیلات به سایت ایران خودرو پیام برنده اول براشون میومد حالا بعد از تعطیلات که می‌خواهیم برا واریز وجه اقدام کنیم سایت میگه شما رزرو هستین از ایران خودرو پیگیری کردیم پاسخگو نیستند خواهش میکنیم شما پیگیری کنید
آخرین اخبار