اولیانوف: انتظار می‌رود نشست شورای حکام پرتنش باشد

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در توییتر نوشت، انتظار می‌رود نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پرتنش باشد.

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در توییتر نوشت: نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز دوشنبه آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود [این نشست]پرتنش باشد. علاوه بر تعدادی از جنبه‌های مرسوم کار آژانس، شورا درباره موضوعات مرتبط با ایران، اوکراین و آکوس (توافق زیر دریایی هسته‌ای سه جانبه استرالیا، انگلیس و آمریکا) بحث خواهد کرد.

پیشتر، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در گفتگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان، همتای ایرانی خود، مخالفت شدید کشور خود را با قطعنامه پیشنهادی علیه ایران در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد. وی افزود: حل و فصل مسائل موجود در برنامه همکاری ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی باید به شیوه‌های فنی صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۶:۴۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
جناب اقای الیانوف عزیز تمام اطلاعات مربوط به نقاط ضعف و قوت نیروگاه های هسته ای ایران در دستان شهیدان هسته ای از جمله: شهید دکتر مجید شهریاری و شهید دکتر مسعود علیمحمدی و شهید دکتر مصطفی احمدی روشن و شهید دکتر داریوش رضایی نژاد و بقیه شهدای هسته ای کشورمان بوده و این شهدا به اعتراف رژیم اشغالگر اسراییل به درجه رفیع شهادت نایل امدند. اسراییل هم به ما و هم به اژانس از پشت خنجر زد و انها را کشت. جواب سووال اژانس را اسراییل بدهد. یا رافایل گروسی بیاید بالای قبر این شهدا و از انها هر سووالی دارد بپرسد.
آخرین اخبار