بیانیه ملی پوشان وزنه برداری برای حمایت از هم تیمی مضروب/ حلقه اتحاد محکم تر شد

ملی پوشان وزنه برداری کشورمان، با انتشار بیانیه ای از موسوی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، حمایت کردند.

ضرب و شتم ایوب موسوی که شب گذشته در کافه خود او اتفاق افتاده بود بار دیگر ملی پوشان وزنه برداری به انتشار بیانیه وا داشت.

متن بیانیه دوم ملی پوشان وزنه برداری

بنام خدا
با سلام خدمت مردم شریف ایران، وقتی صحبت از تیم ملی ایران میشود یعنی آبرو و عزت کشور. فرزندان و سربازان شما با تمام مشکلات پرچمدار در عرصه‌های بین المللی بوده اند که حافظ عزت کشور خود باشند. شرایط موجود برای روز‌های اخیر نیست و سال هاست گریبان گیر وزنه برداری شده است. 

با تغییرات ظاهری اصل مشکل پا برجا باقی میماند. ماجرای ایوب موسوی قهرمان چند دوره جهان و آسیا مشتی از نمونه خروار است که با وجود افتخار آفرینی‌های بسیار برای تامین معاش زندگی با چنین مشکلی رو به رو شد. منش پهلوانی و اخلاق وزنه برداران اجازه نمیدهد پشت برادران خود را برای کسب جایگاه و امتیاز خالی کنند.


بیشتر بخوانید


در حالی که تیم ملی وزنه برداری کشورماندر آستانه مسابقات کشور‌های همبستگی کشور‌های اسلامی که مرداد در قونیه ترکیه برگزار می‌شود قرار دارد، شرایط نا به سامان اردو، ملی پوشان را وادار به ترک تمرین و انتشار بیانیه کرد. 

این حواشی با رکناری برخواه سرمربی تیم بهخاطر اعتراض به رئیس فدراسیون، مورد حمله قرار گرفتن عضوتیم ملی در کافه شخصی و انتشار بیانیه دوم در حمایت از موسوی ادامه یافت. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
با سلام واقعا برای نظام جمهوری اسلامی که داعیه حمایت از مظلومان رادارد جای تاسف است که علی مرادی بابازنشسته شدن و عملکرد بسیار فاجعه بارش در فدراسیون وزنه برداری هنوز بر مسند قدرت باقی مانده و همچنان چون یک دیکتاتور حکمفرمایی می نماید . پدر وزنه بردار مظلوم علی زیدی
آخرین اخبار