زباله‌های منطقه ۳و۴ اهواز تافردا جمع آوری می‌شوند

 نائب رییس شورای اسلامی شهر اهواز ضمن اعلام آغاز کار جمع آوری زباله‌های منطقه ۳ و ۴ و پایان جمع آوری آن تا فردا، گفت: عدم جمع آوری زباله در چند روز اخیر در برخی مناطق آخرین دست و پا زدن‌های ریشه فساد در مدیریت شهری است؛ شورای شهر مقابل فساد افسار گسیخته می‌ایستد.

حجت الله زارع زاده در حاشیه بازدید شبانه از وضعیت جمع آوری پسماند‌های چند روز اخیر در مناطق ۳ و ۴، گفت: بعد از گذشت نزدیک به چهار روز که زباله‌های سطح منطقه ۳ و برخی از محلات منطقه ۴ جمع آوری نشده بودند از ساعت ۲۱ پنجشنبه ۱۲خرداد جمع آوری زباله‌ها آغاز شده است.

 او می‌گوید: هم اکنون در ساعت ۲ بامداد جمع آوری زباله ادامه دارد و با صحبت‌های که با شهردار منطقه ۳ صورت گرفت زباله‌های سطح منطقه تا فردا جمع آوری و حداکثر تا ۴۸ساعت آینده محلات به صورت کامل پاکسازی و نظافت می‌شوند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در خصوص زباله‌های منطقه ۴ نیز پیگیری لازم صورت گرفته و حداکثر زباله‌های این منطقه تا ظهر فردا جمع آوری می‌شود.

آقای زارع زاده این کارشکنی‌ها را آخرین تقلا و دست و پا زدن ریشه‌های فساد در شبکه خدمات شهری خواند و افزود: شورای شهر همپای مدیریت شهری در راه مبارزه با این فساد‌ها و کارشکنی‌ها می‌ایستد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.