از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس تیپ ۵۵ هوابرد تجلیل شد

آیین تجلیل از پیشکسوتان و دلاور مردان دفاع مقدس تیپ ۵۵ هوابرد با حضور امیر گودرزی رئیس کانون بازنشستگان آجا در استان فارس، فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد، مسئولان و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد.

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور امیر سرتیپ دوم بازنشسته حشمت الله گودرزی رئیس کانون بازنشستگان آجا در استان فارس، سرهنگ جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد، حجت الاسلام فضلی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ از جمعی از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس تیپ ۵۵ هوابرد تجلیل شد.

فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و اظهار خرسندی ازحضور پیشکسوتان در تیپ ۵۵ هوابرد گفت: فتح غرور آفرین شهر خرمشهر در عملیات عظیم بیت المقدس که نماد مقاوت ملت ایران است الگویی بی بدیل برای همه نسل‌ها در تمامی عصر‌ها و نقطه عطف و ماندگار دوران هشت سال دفاع مقدس است.

او در ادامه تأکید کرد اهمیت آزادسازی شهر خرمشهر در دفاع مقدس توسط رزمنداگان جان برکف اسلام از چنان اهمیتی برخوردار است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) فتح این شهر را از امور مافوق طبیعت دانسته و رهبر معظم انقلاب نیز این حماسه را حادثه‌ای بی نظیر در تاریخ جهان قلمداد کردند.

امیر گودرزی هم گفت: در عملیات بیت المقدس ناممکن ممکن شد و پس از ۳۵ روز استقامت و ۵۷۸ روز اسارت خرمشهر از چنگال بعثیان آزاد شد و دلاور مردان دفاع مقدس هدیه با ارزش و زیبایی به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مردم ایران تقدیم کردند.

در طول برگزاری عملیات فتح خرمشهر رزمندگان اسلام با قدرت ایمان، ایثار و رشادت‌های مثال زدنی خود از جان خویش گذشتند تا خاک و ناموس کشور ما حتی برای لحظه‌ای به دست دشمن بعثی نیفتد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از پیشکسوتان تیپ ۵۵ هوابرد تجلیل شد.

از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس تیپ ۵۵ هوابرد تجلیل شد.

از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس تیپ ۵۵ هوابرد تجلیل شد.

از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس تیپ ۵۵ هوابرد تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار