تجدید میثاق تکاوران تیپ ۵۵ هوابرد با آرمان‌های شهدا

به مناسبت یکمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، تکاوران تیپ ۵۵ هوابرد با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و یکمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نهم دی ماه روز بصیرت، همایش کوهپیمایی و قرائت زیارت عاشورا با حضور فرماندهی تیپ ۵۵ هوابرد، رئیس عقیدتی سیاسی و مسئولان و تکاوران تیپ ۵۵ هوابرد در پارک کوهستانی نور و در جوار قبور شهدای گمنام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

تکاوران تیپ ۵۵ هوابرد ضمن کوهپیمایی در پارک کوهستانی نور با حضور در جوار قبور شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان‌های آنان تجدید میثاق کردند و در ادامه به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی قرائت زیارت عاشورا و مداحی و روضه خوانی انجام شد.

تجدید میثاق تکاوران تیپ ۵۵ هوابرد با آرمان‌های شهدا

سرهنگ زرین کلاه فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شروع حرکت نوین مقاومت در منطقه و آغازی برای فتوحات جهان اسلام علیه کفر واستکبار است؛ شهادت پایان کار سردار عزیز دل‌ها نیست و آغاز فعالیت برای هدایت نیرو‌های مقاومت است.

تجدید میثاق تکاوران تیپ ۵۵ هوابرد با آرمان‌های شهدا

او اظهار داشت: خون این شهید والا مقام علاوه بر خیرات و ثمرات بیشمار، فصل جدیدی از جهاد و مبارزه علیه جبهه کفر ونفاق و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار خواهد گشود و زوال و نابودی آمریکا و عیادی او در منطقه و جهان را سرعت خواهد بخشید.

حجت الاسلام برهانی نسب، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۵۵ هوابرد هم تاکید کرد: سردار شهید سلیمانی فرمانده‌ای بصیر، زمان شناس و ولایت مدار بود که شهادت بهترین پاداش چهل سال مجاهدت و مبارزه فی سبیل الله او است.

تجدید میثاق تکاوران تیپ ۵۵ هوابرد با آرمان‌های شهدا

او تصریح کرد: بی شک آمیخته شدن خون پاک حاج قاسم با حشد الشعبی در سرزمین سیدالشهداء (ع)، به دست شیطان بزرگ و جنایت پیشگان آمریکایی، مقاومت اسلامی را در گستره جهان پویاتر خواهدکرد و دشمن بداند پاسخ کوبنده‌ی تربیت یافتگان مکتب این شهید بزرگوار شادی زودگذر آنان را به شب تیره مبدل خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار