افزایش سرویس‌دهی خط ۵ مترو برای مسابقه فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش سرویس‌دهی خط ۵ برای مسابقه فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک خبر داد.

احسان حامدمقدم با اشاره به اینکه زمان فعالیت خطوط متروی تهران و حومه تا ساعت ۲۲ است، گفت: امروز به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی دو قطار فوق‌العاده اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به اينكه آخرین قطار خط ۵ از مبدأ ایستگاه گلشهر در ساعت ۲۲:۵۰ به ایستگاه ورزشگاه آزادی می‌رسند اما پایان بازی بعد از این ساعت است افزود: به‌منظور رفاه حال تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک و تسهیل در رفت آمد آنها دو قطار فوق‌العاده در ساعت ۲۳:۳۵ از مبدأ ایستگاه ورزشگاه آزادی به مقاصد گلشهر و تهران (صادقیه)  در نظر گرفته شده است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه می گوید: به‌منظور رفاه حال تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک و تسهیل در رفت آمد آنها دو قطار فوق‌العاده در ساعت ۲۳:۱۵ از مبدأ ایستگاه ورزشگاه آزادی به مقاصد گلشهر و تهران (صادقیه) در نظر گرفته شده است.

 زمان پایان فعالیت خطوط درون‌شهری متروی تهران و حومه ساعت ۲۲ است و تماشاگران پس از رسیدن به ایستگاه صادقیه باید از سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار