ملی پوش قایقرانی:

مسابقات جهانی در حالی برگزار می‌شود که آسیا هنوز درگیر کرونا است

علی آقامیرزایی گفت: آسیا هنور نتوانسته ویروس کرونا را کنترل کند، اما کشور‌های اروپایی با برنامه ریزی‌های مدون این ویروس را کنترل کردند.

علی آقامیرزایی ملی پوش قایقرانی درباره لغو بازی‌های آسیایی، با توجه به آمدن مربی برزیلی گفت: ما از ماه‌ها قبل خودمان را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کردیم، حتی قبل از این رقابت‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند حاضر شدیم و بعد از آن اردو‌های ما هم چنان ادامه داشت تا اینکه متوجه شدیم بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین به تعویق افتاده است. سهرابیان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا سنا را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس و حتی خود مسابقات المپیک حفظ کند. درست است که بازی‌های آسیایی به تعویق افتاده، اما از ۱۰ روز دیگر اردوی جدید خودمان را شروع می‌کنیم تا هر زمان که تاریخ جدید مشخص شود.

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ قرار بود از ۱۹ شهریور تا سوم مهر به میزبانی چین برگزار شود، اما به بهانه شیوع ویروس کرونا دولت چین این رقابت‌ها را لغو کرد و قرار است در تاریخ دیگری برگزار شود.


بیشتر بخوانید


نمی‌دانم چرا آسیا هنور نتوانسته ویروس کرونا را کنترل کند

ملی پوش قایقرانی گفت: نمی‌دانم چرا آسیا هنور نتوانسته ویروس کرونا را کنترل کند، این در حالی است که کشور‌های اروپایی با برنامه ریزی‌های مدون و پیشگیری‌های لازم موفق شدند این ویروس را کنترل کرده و شرایط ثابتی را به وجود بیاورند. به همین خاطر است که می‌بینیم مسابقات جهانی به خوبی برگزار می‌شود. همچنین ۳ روز دیگر مسابقات کاپ یک جهانی در جمهوری چک برگزار می‌شود و متاسفانه ما به خاطر مسائل مالی نمی‌توانیم در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

تیم ملی قایقرانی کشورمان قبل از شرکت در بازی‌های آسیایی قرار است مرداد در مسابقات جهانی شرکت کند که به میزبانی کانادا برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار