سجادی: هزار مورد از ۶ هزار پروژه نیمه تمام، تعطیل شده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: هم اکنون ۶ هزار پروژه نیمه تمام داریم که ۱۱۰۰ مورد آن تعطیل شده است.

به عقیده وزیر ورزش و جوانان، نشست‌های تخصصی با فراکسیون‌هایی چون فراکسیون راهبردی، فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی شروع تعاملات بیشتر با نمایندگان مردم برای مدیریت بهتر و تسریع برنامه‌های توسعه‌ای در دو حوزه ورزش و جوانان است. 

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در نشست نمایندگان فراکسیون راهبردی مجلس گفت: ما در داخل کشور ۲۳۵ گونه ورزش را مدیریت می‌کنیم و در دنیا بیش از ۲ هزار سازمان بین المللی وجود دارد که در حوزه ورزش کار می‌کند. هم‌اکنون حدود ۴۳۰ کرسی بین المللی توسط حدود ۳۶۰ نفر برای کشورمان به دست آمده است، اما تنها کسب این جایگاه‌های بین المللی مهم نیست، بلکه باید بررسی کنیم چنین کرسی‌هایی چه دستاورد و چه خروجی برای ورزش کشورمان دارد. همچنین فدراسیون جهانی زورخانه‌ای در کشور فعال است و در نظر داریم دفتر توسعه منطقه‌ای آن را در یکی از مناطق آزاد مثل قشم و کیش راه‌اندازی کنیم و دراین راستا مکاتبات لازم صورت گرفته است.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراهی جمعی از معاونان خود در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد و راجع به پروژ‌هایی که در دست اقدام دارد صحبت‌هایی انجام داد.


بیشتر بخوانید


وزیر ورزش و جوانان گفت: هم اکنون ۶ هزار پروژه نیمه تمام داریم که ۱۱۰۰ مورد آن تعطیل است و هیچ پیمانکاری روی آن کار نمی‌کند. در صورت تخصیص ۲۷ صدم درصد خواهیم توانست بسیاری از مشکلات در حوزه زیرساخت‌ها و پروژه‌های ورزشی نیمه تمام را رفع کنیم. همچنین ستادی برای جام جهانی در کشور به ریاست مخبر تشکیل شده است که ما هم عضو آن هستیم. برای این رویداد مهم بیشتر وزارتخانه‌ها درگیر هستند تا از این مسابقات مهم که در همسایگی ایران در حال رخ دادن است به بهترین شکل بهره‌برداری کنیم.

مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ آبان در قطر برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت‌ها در گروه دوم با تیم‌های آمریکا، انگلیس و برنده پلی آف اروپا همگروه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار