پیروانی: همه علیه پرسپولیس بسیج شده اند/ به قهرمانی امیدوار هستیم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما ۵ سال است، قهرمان ایران هستیم، اما امسال همه علیه ما بسیج شده اند.

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به عنوان نماینده پرسپولیس می‌گویم که تیم حریف بگوید ما کجا برویم تا همان جا بازی کنیم. ما پنج شهر را معرفی کردیم که موافقت نکردند پس ما مقصر  نیستیم. ما پرسپولیس هستیم و پنج سال است که قهرمان ایرانیم، اما امسال همه علیه ما  بسیج شدند.

تیم‌های فوتبال  پرسپولیس و سپاهان به علت اتفاقات رخ داده در فصل گذشته با حکم کمیته انضباطی باید  در زمین بی طرف بازی کنند. با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها در بازی برگشت میزبان هستند به همین علت آن‌ها ورزشگاه یادگار امام تبریز را به عنوان محل بازی انتخاب کردند، اما با این موضوع موافقت نشده است.


بیشتر بخوانید


تیم پرسپولیس  به کسی  امتیاز  نمی دهد

سرپرست تیم پرسپولیس درباره اینکه شاید بازی با سپاهان بدون هوادار برگزار شود، گفت: ما بیشترین  هوادار داریم و سرمایه اصلی ما  همین هواداران هستند. ما هرجا برویم از تیم میزبان بیشتر هوادار داریم پس چرا نباید از هوادارمان استفاده کنیم؟ 

گفته می‌شود که بازی پرسپولیس و سپاهان احتمال دارد که بدون هوادار برگزار شود، اما مسئولان سازمان لیگ هنوز به این موضوع واکنش نشان ندادند که این بازی با حضور هواداران برگزار می‌شود یا قرار است در غیاب تماشاگران انجام شود.

زور ما به قضاوت داوران نمی رسد 

پیروانی درباره اظهاراتش مبنی بر اینکه  امسال همه بسیج شده‌اند تا پرسپولیس قهرمان نشود، گفت: بله، اما سال گذشته آقایان زورشان نرسید. هنوز هم برای قهرمانی ناامید نیستیم چرا که ما به قهرمانی عادت داریم. اگر قضاوت‌ها قرار باشد اینطور باشد زور ما به این قضاوت‌ها نمی‌رسد.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی  با تساوی برابر تیم پیکان ۵۴ امتیازی شد که تیم استقلال با برد برابر تیم شهر خودرو اختلافش با رقیب دیرینه اش را به عدد ۶ رساند تا دوباره شانس پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی کمرنگ شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
جناب اقای پیروانی !! ۵ سال است بوده که همه بسیج شدن ، تا شما قهرمان بشین ، حالا امسال بابا مسعود شما نیست ، حق به حقدار می رسیه !!! اشکالی داره !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
جناب پیروانی بجای این حرفها بگویید که چرا هزاران میلیارد صرف خرید بازیکنانی شده که حتی در حد تیمهای محلات نیستنددددد.تاکی پرسپولیس اسیر دلالها خواهد بود .سالهاست که حتی یک بازیکن درحد نام پرسپولیس نگرفته اند واقعا چرا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
آقایان تیم بزرگی مثل پرسپولیس آدم های قوی برای جمع کردن حاشیه ها دارد مدیر قوی می خواهد کسانی که جنبه ندارند بدرد این تیم نمی خورند
آخرین اخبار