مطهری:

مشکل رضاییان را در داخل تیم حل می‌کنیم/کمیته انضباطی به تهمت‌ها ورود کند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ناراحتی رضاییان موضوع خاصی نیست و در داخل تیم درباره این مسئله تصمیم می گیریم.

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس  درباره ناراحتی  رامین رضاییان بعد از تعویض  در بازی با تیم ذوب آهن گفت: در آن لحظه رامین حس می‌کرد به تیم می‌تواند کمک کند. مشکلی نیست و داخل تیم آن را حل می‌کنیم. 

رامین رضاییان در بازی با ذوب آهن به علت تعویضش در هنگام سانتر توپ ناراحت شده بود و اعتراض خود را به کادر فنی اعلام کرد.  

کادر فنی ذوب آهن انسان های سالم فوتبال هستند 

مربی پرسپولیس درباره هجمه‌هایی که به کادرفنی ذوب آهن شده بود، گفت:  اعضای کادر فنی ذوب آهن با شخصیت هستند. فشار زیادی به تارتار و کادر او که انسان‌های سالم فوتبال ایران هستند آوردند. اگر در این ۱۰ دقیقه آخر ما گل می‌زدیم ذوب آهن کم کاری کرده بود؟ برخی از پیشکسوتان برای گرفتن فالوور به مربیان ذوب آهن تهمت زدند و کمیته انضباطی باید به این موارد ورود کند. 

با توجه به اینکه مهدی تارتار سابقه بازی در تیم پرسپولیس را دارد به همین علت قبل از بازی ذوب آهن برابر پرسپولیس اتهام تبانی این مربی برابر تیم سابقش را مطرح کردند. 


بیشتر بخوانید 


داور دوم در اعلام آفساید عجله کرد 

مطهری  درباره داوری بازی گفت:  تمیروف تک به تک بود، اما کمک داور دوم عجله کرد و آفساید گرفت. من کنار زمین فهمیدم، اما کمک داور ندید. تیم داوری ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت، اما در همان وقت اضافه ۲ دقیقه ۲۰ ثانیه وقت تلف شد. 

پرسپولیسی‌ها  بعد از پایان بازی به نحوه قضاوت داور مسابقه و  وقت اضافه بازی اعتراضاتی داشتند و حتی گل محمدی با وجود محرومیت به داخل زمین مسابقه آمد و به عملکرد داور معترض شد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
حمیدخان خواهش می کنیم بیخیال گل دقیقه ۸۸ استقلال به شهر خودرو نشوید به هر ارگانی از فدراسیون که می داتید ، این گل را مردود می نمایند تا دیز نشده شکایت کنید .
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi
۲۲:۳۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
حرف حرف حرف فقط حرف و بهانه جویی.آقای مطهری یه تنه به همراه یحیی گند زدین به پرسپولیس و نابودش کردین.26 هفته گذشته هنوز یک ترکیب ثابت نتونستین تو زمین بزارین.
آخرین اخبار