احداث پارک موزه دفاع مقدس باید تا پایان امسال به پایان برسد

استاندار زنجان بر ضرورت تکمیل و اتمام دو پروژه مهم پارک-موزه دفاع مقدس استان و مرکز جامع توانبخشی بنیاد شهید استان زنجان تأکید کرد.

افشارچی در جلسه مشترک شورای فرهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار شد، مجموعه فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس را یکی از طرح‌های مهم و ماندگار استان زنجان برشمرد و گفت: احداث این مجموعه دستاورد بزرگی برای زنجان است لذا همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید در تأمین نیاز‌ها و تکمیل و راه اندازی این مجموعه مشارکت جدی داشته باشند.

استاندار زنجان گفت: ضمن تأکید بر لزوم همراهی تمامی دستگاه‌ها در تسریع روند اجرای این طرح، باید دقت داشته باشیم که با موزه آرایی و طراحی جامع و مفصل این مجموعه، بتوانیم اثری ماندگار و فاخر بسازیم.

او درخصوص رفع مشکلات و تکمیل مرکز جامع توانبخشی بنیاد شهید استان زنجان گفت: با همت مضاعف دستگاه‌های ذیربط و تسریع در رفع مشکلات این مرکز، مجموعه نیاد شهید استان زنجان را نیز برای تسهیل در خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید تا پایان امسال به بهره برداری برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.