دشمن ایجاد شبهه در باور‌ها را طراحی کرده است

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: دشمن تلاش می‌کند تا با ایجاد شبهه باور‌ها و اعتقادات ملت ایران را مخدوش کنند.

حمید مردانیان گفت: استعمارگران از ۲۰۰ سال پیش با ورود به این کشور سعی در غارت منابع این سرزمین داشتند تا بتوانند اهداف پلید خود را در سایه جهل و نادانی عده‌ای عوام به کرسی بنشانند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران می گوید: با پیروزی انقلاب اسلامی دست شوم استعمارگران از غارت نفت و معادن این کشور کوتاه شد و بزرگان این کشور همچون سردار شهید سلیمانی اجازه ندادند تا دشمنان قسم خورده انقلاب با هر بهانه‌ای این کشور را مورد تاخت و تاز اندیشه‌های پلید خود قرار دهند.

او از عظمت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به عنوان شخصیت بی نظیر تاریخ معاصر ایران یاد کرد و گفت: نبوغی که این سردار توانمند اسلام در ولایت‌پذیری، تقوا و رشادت در میادین نبرد داشته در تاریخ این کشور بی بدیل است.

به گفته مردانیان ، شهید حاج قاسم سلیمانی از همان دوران نوجوانی و جوانی سعی کرد تا روحیه پرهیزگاری و ولایتمداری را در وجود خود پرورش داده و زمینه حرکت‌های تحولی را فراهم کند.

او می گوید: دشمن در جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه‌ای امروز سعی می‌کند تا با ایجاد شبهه در باورها و اعتقادات مردم حرکت شوم خود را به نوعی تقویت کند در حالی که هوشیاری ملت می‌تواند همه این تهدیدات را خنثی کند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: همه ما باید در حوزه مسئولیت خود در کنار انجام وظیفه خطیر خدمت به مردم همواره پاسدار خون شهدا و ایثارگران و حامی خانواده‌های آنها باشیم.

مردانیان می گوید: وزارت راه و شهرسازی تلاش می‌کند تا در حوزه‌های مختلف با تأمین زمین، ساخت مسکن و نامگذاری ساختمان‌های اداری به نام شهدا به ماندگاری حرکت جامعه ایثارگران کمک کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.