ایجاد ظرفیت‌های دفاعی مطابق با تهدیدات روز

دریادار سیاری با تأکید بر ضرورت حفظ و ارتقای توان رزم در برابر تهدیدات گفت: ارتش مطابق با تهدیدات روز، ظرفیت‌های دفاعی لازم را ایجاد می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره نقش ارتش در تأمین امنیت مرزهای کشور گفت: ارتش برابر شرح وظایف خود که دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است، همواره در راستای افزایش قدرت دفاعی گام برداشته و مطابق با تهدیدات روز ظرفیت‌های دفاعی لازم را در درون خود ایجاد کرده است.

وی آینده‌نگری و تهدیدشناسی را از ملزومات و ارکان فعالیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد

به گفته سیاری ارتش آمادگی خود را برای مقابله و مواجهه با هر نوع تهدید در هر مکان و زمانی ارتقا می‌دهد و در این راستا نیز برنامه‌های آموزشی ویژه و مستمری را در سطح یگان‌های خود برقرار کرده است تا سطح دانش و توانمندی عملیاتی نیروهای خود را مطابق با تکنولوژی و استراتژی‌های نوین ارتقا دهد.

امیر دریادار سیاری برگراری رزمایش‌ها و تمرینات نظامی متعدد را از دیگر برنامه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدات برشمرد و گفت اجرای رزمایش‌های عمومی و تخصصی جهت ارتقای توان دفاعی و پاسخگویی به تهدیدات همواره در دستور کار ارتش جمهوری اسلامی قرار داشته و دارد و این تمرینات نظامی به‌طور مستمر در طول سال برای تقویت و ارزیابی سطح توانمندی نیروها برگزار می‌شود.

برچسب ها: ارتش ، دریادار سیاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
خیلی دوست دارم سرباز اسلام قربونت برم
آخرین اخبار