سخنگوی وزارت خارجه:

وین معطل پاسخ‌های آمریکاست

سعید خطیب‌زاده گفت: اگر آمریکا به موضوعات باقی‌مانده پاسخ داده بود الان همه در وین بودند و ما این تطویل مذاکرات را به نفع هیچ طرفی نمی‌دانیم.

سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری و درباره گفتگوهای ایران و عربستان گفت: این مذاکرات در بغداد با تلاش‌های دولت عراق انجام داده بود و تمهیدات و مساعدت‌های دولت عمان رو به جلو و مثبت برگزار شد و چارچوب‌هایی که از ابتدا پیش‌بینی شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و گفت‌وگوها جدی بود؛ اگر مذاکرات به سطح سیاسی ارتقا پیدا کند شاهد پیشرفت‌ در چارچوب مذاکرات خواهیم بود.

به گفته خطیب زاده مذاکرات هنوز در نقطه دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان قرار ندارد.

پنجمین دور گفتگو میان نمایندگان عالی جمهوری اسلامی ایران و عربستان، سوم اردیبهشت در بغداد، پایتخت عراق برگزار شد.

پیش از این چهار دور مذاکره میان ایران و عربستان با میانجیگری عراق در بغداد برگزار شده و شرکت‌کنندگان در آن این مذاکرات را سازنده خوانده و از برگزار کردن مذاکرات بیشتر خبر دادند.

این مذاکرات پس از ۵ سال از قطع روابط دیپلماتیک دو کشور شکل گرفته و ایران ادامه این گفتگوها را مشروط به «جدیت عربستان» دانسته است.

فواد حسین، وزیر امورخارجه عراق در مصاحبه‌ای تایید کرد مذاکرات جاری در بغداد میان ایران و عربستان مثبت ارزیابی شده است.

آمریکا به موضوعات باقی‌مانده پاسخ می‌داد، همه در وین بودیم

سخنگوی وزارت خارجه درباره مذاکرات وین نیز گفت: در گفت‌وگوها آنچه که مربوط به ایران، اتحادیه اروپا روسیه و چین بوده تمام شده است. هماهنگ‌کننده گفت‌وگوها آنچه که باقی مانده بین ایران و ایالات متحده را از طریق خود در حال پیش بردن است؛ البته هر دو طرف ایران و اتحادیه اروپا یعنی آقای امیرعبداللهیان و آقای بورل، در این امر مشترک بودند که این تنفس طولانی شدن تنفس به نفع گفت‌وگوها نیست و مناسب است که هرچه زودتر این تنفس با یک دیدار حضوری تازه شود.

سعید خطیب زاده همچنین  درباره تاریخ بعدی مذاکرات وین گفت: آقای مورا و باقری هر دو در گفت‌وگوهای منظم گاه روزانه هستند و با هم در ارتباطند و پیام‌هایشان رد و بدل می‌شود و این‌که ملاقاتی فرای این انجام شود توافقی بوده که بین امیرعبداللهیان و بورل انجام شده ولی هنوز تاریخی برای این قضیه روشن نشده است.

دور هشتم مذاکرات وین که از ۶ دی و با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ از سر گرفته شد با اعلام جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اروپا از ۲۰ اسفند بر سر برخی مسائل باقی مانده تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

بنا به گفته محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، مباحث فنی مذاکرات وبن مشخص شده و تنها موضوعات سیاسی باقی مانده که مربوط به وزارت امور خارجه است.

با این وجود دو روز پیش «لیندا توماس گرینفیلد»، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد ضمن انکار مسئولیت واشنگتن در ایجاد وقفه در مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین تلاش کرده تهران را مقصر حاصل نشدن توافق در هفته‌های گذشته نشان دهد.

گرینفیلد گفت: «ما به توافق نرسیده‌ایم و ممکن است به آن نقطه نرسیم. دنیا خواستار اقدام در این زمینه است و این ایران است که جلوی تلاش‌ها را سد کرده است.»

به گفته سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان، اگر آمریکا پاسخ به موضوعات باقیمانده داده بود الان همه در وین بودند؛ وین معطل پاسخ‌های آمریکاست و ما این تطویل مذاکرات را به نفع هیچ طرفی نمی‌دانیم.

انتقال سانتریفیوژها بعد از خرابکاری، با اطلاع آژانس انجام شد 

سعید خطیب زاده درخصوص انتقال سانتریفیوژها از کرج به نطنز گفت: ایران عضو ان. پی. تی است و معاهده عدم اشاعه را پذیرفته و انتقال سانتریفیوژها بعد از خرابکاری با اعلام و اطلاع آژانس، به  محل امنی صورت گرفته است.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه، ایران در چهارچوب معاهده عدم اشاعه این اجازه را دارد که در چارچوب نیازهای خود هر اقدامی را زیر نظر آژانس انجام دهد. 

گفتنی است، بیست و پنجم فروردین و بر اساس برنامه ریزی جدید در سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران، دستگاه‌های ویژه تولید روتور و بیلوز از مجموعه صنعتی کرج به مجتمع شهید مهندس احمدی روشن در نطنز منتقل شده است.

با انتقال و نصب تجهیزات در محل جدید از روز گذشته و پس از خارج شدن ماشین آلات از مهر و موم آژانس، فرآیند تولید قطعات سانتریفیوژ در سایت نظنز آغاز شد.

فعالیت‌های نظارتی آژانس در محل جدید تغییری نخواهد کرد و بر اساس روال جاری، تصاویر دوربین های نظارتی به این نهاد تحویل نمی شود.

رفت و آمد دیپلمات های طالبان به تهران ربطی به شناسایی دولت این گروه ندارد

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در توضیح گزارش‌ها مبنی بر پذیرش حداقل یک دیپلمات طالبان در سفارت افغانستان در تهران گفته است که رفت و آمد دیپلمات‌ها میان دو کشور بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی امری عادی است و ربطی به شناسایی هیات حاکمه جدید افغانستان و موضوعات دیگر ندارد.

سخنگوی وزارت خارجه گفت که سفارت افغانستان در ایران به دلیل حضور میلیون ها مهاجر ماهانه پذیرای ده ها هزار مراجعه کننده است، این یعنی این سفارت برای رسیدگی به امور شهروندان خود به تعداد زیادی کارمند نیاز دارد، به خصوص در بخش کنسولی و ما باید کمک کنیم فعالیت های این بخش در سفارت افغانستان در تهران متوقف نشود.

برخی منابع خبری صبح امروز از ورود یک دیپلمات دولت طالبان به تهران برای فعالیت در سفارت افغانستان خبر داده اند.

تاکنون کشورهای پاکستان، روسیه، چین، ترکمنستان و ازبکستان نیز دیپلمات‌های طالبان را پذیرفته‌اند، اما هیچکدام از این کشورها دولت کابل را به رسمیت نشناخته‌اند.

نگرانی ایران درباره تنش‌های مرز دوغارون به هیات حاکمه افغانستان اعلام شد

سعید خطیب زاده با اشاره به تنش‌های ایجاد شده میان ایران و افغانستان در مرز دوغارون، بیان داشت: مرزداران غیور ما در مرزهای ایران و افغانستان به جهت اوضاع داخلی افغانستان ،ناآشنایی احتمالی برخی از مامورین مرزی که هیئت حاکمه سرپرستی افغانستان در مرزهای ایران مستقر کرده است با خویشتن داری رفتار کرده است.

دو روز پیش  و در پی انجام برخی فعالیت های خارج از چهارچوب و قواعد مرزی از سوی نیروهای وابسته به طالبان در محدوده نقطه صفر مرزی دوغارون در خراسان رضوی، این مرز مهم تجاری بسته اعلام شد.

مرتضی مجردی رئیس اداره ترانزیت راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اعلام کرد پس از انجام گفتگو بین مسئولان مرزی ایران و افغانستان، گذرگاه دوغارون - اسلام قلعه در مرز دو کشور ظهر یکشنبه بازگشایی شد.

با وجود حل موضوع اما به گفته سخنگوی وزارت خارجه کشورمان این موضوع و تکرار این موضوع جای نگرانی دارد؛ ضمن اینکه مرزداران ما دستور و ماموریت دارند که از هرگونه تردد غیر قانونی توسط هر کسی جلوگیری کند. در عین حال ما همواره آمادگی داریم که تعالیم لازم را به مرزداران افغانستان در خصوص شناسایی نقاط مرزی و رفتار حرفه‌ای در مرزها بدهیم. ایران در این زمینه نگرانی جدی دارد و ما این را به هیئت حاکمه سرپرستی افغانستان اعلام کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
7891
۰۱:۳۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
طرف مقابل ما در برجام البانی نشین ها هستند که ان ها هم جام کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
مردم بدبخت ایران رو سر کار گذاشتید؟
روابط خارجی تون افتضاح
اداره مملکت افتضاح
همه مسولین دزد
مردم گرسنه ........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینقدر منتظر جواب آمریکا بمونین تا زیر پاتون علف سبز بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
نخیر پاسخ امریکا از دل ستون پنجم های توی اقتصاد خود ما در میاد که نتوانستیم مثل خودکفاییه دفاعی و نظامی بشیم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
امریکا و مسئولین ایران توافق بشه نشه فشاری بهشون نمیاد این مردم ایرانن در حال له شدنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
طالبان اقتدارش از شما بیشتره دید آمریکا مذاکره نمی‌فهمه به تفنگ انداختش بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
شنبه :مذاکرات در وین درحال انجام است
یکشنبه:افراد در حال رایزنی هستند
دوشنبه:تیم به کشورهایشان برگشتند
سه شنبه:همچی آماده امضا است
چهارشنبه:آمریکا تحریم ها رابیشترکرد
پنج شنبه:آمریکا اول ایران باید اقدام کند
جمعه:همچی کنسل شد تا شنبه
بابا این برنامه شما الان نزدیک۲۵ سال هست که دارید شل وسفت کن می کنید وفقر وبدبختی مردم به عامل تحریم وانرژی هسته ای گره زدید این ها را همه دیگه بلد هستند فقر وبیچارگی مردم به این چیزها ربط ندهید با مردم بازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۶:۵۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
امریکا داره با مرگ دست و پنجه نرم میکنه شما انتظار دارید جوابتون رو بده؟ روسیه کمر به تجزیه امریکا بسته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
از شما مسئولان منتفریم لعنت بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
بیش باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
مسولین با اسم نام ببر نترس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
همین طور ملت چهل سال گرفتار ظلم و ستم شماست سران خدانشناس
Iran (Islamic Republic of)
یاد خدا
۰۵:۲۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
یا خدا تو بهتر میدانی کی و چی حقه و تو بهتر میدانی چه کسی لایق درستی و غیر قابله انکاره و تو بهتر میدانی و هرچی که حق است به حقشان ادا کنی
الهم صل علی محمدواله محمد وعجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
مشکل از‌اول مشخص‌بوده ما اصل کاری رو ول کردیم رفتیم با هر کشوری‌ مذاکره کردیم کل کشواری دنیا تو آمریکا و چین و روسیه خلاصه میشه با چین و روسیه که مشکلی نداریم با امریکا هم باید روابط داشته باشیم و به نفع خودمان استفاده کنیم مثل خیلی از‌کشورای دیگه چرا عادت داریم لقمه رو دور سرمون بپیچیم این اروپا حرفش باد هواست همه میدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
چقدر حافظه کمی دارید شما پس برجام رو با کسی بستیم؟ تو برجام آمریکا هم بود اتفاقا طرف اصلی هم بود. ظریف و کری با هم قدم زدند روحانی و اوباما صحبت کردند. تیم ایران دائما بطور مستقیم با تیم آمریکا مذاکره میکرد. حتی قرار شد از آمریکا بویینگ بخریم ولی این اونها بودند که از همون اول زدند زیر همه چی. هواپیما که گفتند نمیدند. تحریمها بانکها رو هم که برنداشتند و اوباما مخصوصا برای زهر چشم گرفتند چند بانک اروپایی رو با سر و صدای زیاد جریمه کرد. بیمه و کشتی رانی و اینها هم که همه روی هوا بود. بعد هم عملا از برجام بیرون رفتند. فقط برای اینکه مارو خر کنند ترامپ رو جلو انداختند که بگند این فرق داره ولی بعد از ترامپ هم بایدن حاضر نشد در قبال بازگشت به همون برجام تحریمی رو برداره. بایدن چند هفته اول همه دستورات اجرایی ترامپ رو معکوس کرد حتی دوباره به توافق آب و هوایی پاریس که به ضرر آمریکا بود وارد شد ولی این یکی رو خیر. قبلا با آمریکا مستقیم مذاکره کردیم و چوبشو خوردیم. دموکرات و جمهوریخواه هم نداره اتفاقا دموکراتها خیلی خطرناکتر و حقه بازترند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
فقط حرف مفت ول کنید بابا امریکا اروپا روسیه چین بچسبید به معیشت مردم تا کی آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
خائن وطن فروش بی سوادها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینم از ریسی فقط شعار میدن ما منتظر. امریکا نمیمانیم ولی در عمل اهداف انرژی هسته ای تقریبا متوقف شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
عروس زبون گشا میخوا تا بله رو بگه خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
چه التماسی....
یه مشت بیسواد شدین مسول فک کردین اونا هم مثل مردم ایران تو سری خور هستن که با زور و تشر صحبت می کنین؟!
باش تا مذاکره کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
منظورت از تو سری خور چیه؟ نکنه انتظار داری مردم بریزند بیرون که اراذل و اوباشی مثل تو حاکم بشند و به جون و مال و ناموس مردم رحم نکنند؟ ما لیبی رو دیدیم که دیگه گول این حرفها رو نمیخوریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
مذاکره نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
اپوزیسیون ها چطورید؟ حالتون چطوره عوضی ها؟
یه مدت این طرفا خبری ازتون نبود گفتم حتما مُردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
معمولا به کسانی که بین مردم در اقلیت هستند و جایگاهی ندارن میگن اپوزیسیون ببین توی نظرات کاربران متوجه میشی کی اپوزیسیونه اونوقت در گاله را میبستی حرف مفت نمیزدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
40 سال گفتید مرگ برآمریکا چی شد. گفتید آمریکا ه یچ ....نمی تواند بکند. حالا فهمیدید آمریکا ابرقدرته. حالا به التماس افتادید که تو رو خدا تحریمها رو بردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
برو بمیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
یا خوابی یا خودتو به خواب زدی این التماس نیست اونا میگن انرژی هسته ای نداشته باشید ما میگیم اگر میخوایید نداشته باشیم باید غلطهایی که کردید و جمع کنید این گرو کشیه نه التماس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
منافق ها و اسرائی و غربگدایان و دشمنان ایران دوست ندارند تحریم ها برداشته شود تا ملت بیشتر رنج ببرند و زمینه برای حضور منحوسشان فراهم شود ولی این را به خواب هم نخواهید دید زالو صفتان خون آشام ، در عوض کابوس راه های تجارت با شرق و خود کفایی و دور زدن تحریم ها و موریانه خور شدن تحریم ها را خواهید دید و دق مرگ خواهید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگر التماسی هم باشد برای مرحوم نشدن شما گدا گشنه های منافق است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا که هر کاری می کنه پر غلطه ، آمریکا هر غلطی می توانسته کرده اما حریف این ملت شریف نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
گفتن مرگ بر آمریکا فقط برای سر کار گذاشتن مردم عادیه.
خودشون مشغول چپاول ایرانند.
حسابی که چلوندند. میزارند میرند کانادا و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینقدری امریکا پولای مردم ایران رو میلیارد میلیارد دلار هاپولی کرده باید هم نیاد برجام
فکر کنم هدفش ساخت زیبای خفته توسط ایرانه تا به این بهانه نم که پس نده بماند بقیه پول مملکت رو هم بره بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما ملتم چن ساله معطل ی خرف راست از شماها هستیم روزی چن بار میای میگی برجام برجام اول تحریمای داخلی رو بر طرف کنید الان ک روغن نیس مقصر امریکاس ؟؟؟ برنج چن برابر قیمت شده مشکل امریکاس خودروهای بی کیفیت با قیمت چن برابری مقصر امریکاس خطیب زاده یا بقیه مسئوولین کاشکی وقتی یحرفی میزنید وچاپ میشه کامنتای مردمو هم بخونید تا بفهمید مردم چقد از شماها ناراضین ما راضی نیستیم خدا هم ازتون راضی نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدا از باعث بانی اصلی این شرایط نگذرد ، اون غرب زده هایی که هشت سال مملکت را معطل برجام و روی خوش غرب کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
قرار نیست جواب بده سرکارین تا ترامپ کاسب بیاد سرکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
ای خداااا یکی نیس ب ایی مسئوولین بگه بابا شما ک نمیتونید کنترل کشور خودتون داشته باشید نمیتونید جلوی قیمت روزانه کالاها و....‌ رو بگیرید نمیتونید قیمت فقط ی وسیله یا کالای اساسی رو ثابت نگه دارید میخایید امریکا رو قانع کنید ک تحریما را برداره ۴۰ ساله دارید میگید مرگ بر امریکا واسرائیل ایا امریکا واسرائیل مردن خخخخخ مشکل ما ملت مسئوولین بیسواد دزدو دروغگو هس ن برجام وامریکا بابا همه ملت میدونن ما تخریم داخلی هستیم والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
خخخخخخخخخخخخ تو چقدر بی درک و بی سواد هستی ، روزانه میلیارد ها دلار کالا قاچاق به داخل و خارج می کنید و نیرو های متعهد فقط توان کشف اندکی را دارند و گرچه برخی هم همداستان با قاچاق چیان و محتکران و رانت بازان و رشوه خوران و .. . هستند که به احتمال قوی شما هم یکی از این ابر طرف ها هستید ولی ماسک مظلوم نمایی و نفاق و طرفداری از ملت کرده و فیلم بازی می کنید تا هم خوشایند دشمنان ملت و هم ساده لوحان باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا چی بگم با این پیام ها بگم این ملت حقشون همینه ولی اینها که اصلا نمیدونند خواسته های دوطرف چیه چطور قضاوت میکنند و ازعدم سازش سخن میگند درحالی که بیاارزش شدن روزبه روز پول کشور را میبینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مثل اینکه دوباره اپوزیسیون حقوق گرفتن خخخ
خوشی زده زیر دلشون با این همه مزایا
به ازای هر پست وطن فروشی چقدر می گیرید جیگرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
میرن ترکیه و میان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما ۸۰ میلیون اپوزیسیون هستیم بسوز با این جمعیت دق داری میکنی همه مخالفن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
ملت همیشه خفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
منافق همیشه سوخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
من حوصله خوانده آنها ندارم همش ذورغ است سریع میام پایین نظرات می‌خوانم ملت راست می‌گویند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
صحیح است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایووول منم تیترو میخونم میدونم چخبره اخرش دروغ سرهم میکنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۱۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
داشتم کامنت هارو میخوندم تعجب کردم، عجب ملتی داریم، همه اقتصاد دان، سیاست مدار، جامعه شناس فقط موندم کشوری با این همه سواد چرا وضعش اینه، مشکل کشور ما نادانی نیست توهم دانایی است که مسئولان کشور مثل مردم فکر میکنند همه چیز میدانند اما فقط افکار مردم بازتابی از رسانه هاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
برای اینکه مسولین هیچکدام از تخصص های مردم رک ندارند و فقط یک مشت دروغگو و خائن به ملت هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
نه خیر اتفاقا اشتباه میکنی خیلی هم دانا هستن فقط برای خودشون نه من و شما مثلا طرف میدونه برای اینکه خوب پول دربیاره باید بره مسئول دولتی بشه فلان کاره بشه بره تو مجلس سلبریدی بشه که جیبش پر پول بشه خب همه با همین هدف بچشونو اموزش میدن میفرستن سر کار و تو جامعه دیگه نمیگن پسرم برو خیر شو برو به نیازمندا کمک کن باری از دوش جامعه بردار که اتفاقا خیلی خوب میدونن چطور فقط برای خودشون مثلا میدونن بچشون باید کفش نایکی و لباس کوفت و کلاس زهر مار بره و بره کیش و شمال و ترکیه تفریح کنه سیسمونی فلان قد داشته باشه ولی نوبت به خدمت به مردم که میرسه عه بودجه نیس کمه یا ررای کار های صد من یه غاز هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اول ببینید پوتین چه دستوری میده بعد حرف بزنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
پس نه منتظریم حاج آغا ترامپ و بایدن یه چیزی بگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مادوست نداریم زجر بکشیم همه چیز واسمون آرزو شه..کیو باید ببینیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
ملت دلشان نیست با عربستان رابطه برقرار کنید
برجام ول کردی رفتی رابطه با عربستان
برجام واجب‌تر بود از عربستان
با عربستان ۲روز درست شد
اما برجام چند سالی مانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
توافق بی توافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اول ببینید پوتین چه دستوری میده بعد حرف بزنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرگ بر سازشگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اول ببینید پوتین چه دستوری میده بعد حرف بزنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگه پایان مذاکرات بدون دستیابی به توافق اعلام شد تورم ونرخ دلار راخواهی دید البته نمیدونم گشنه نادانی یا پولداری که زمینهات وکالاها ماشین الاتت گران ترمیشه و همچنان عدم توافق به ضرر فقرا ونفع سرمایه دارن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سازشگر=خائن
فرقی هم ندارد فقیر یا غنی باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
چقدر دروغ میگید البته که شما رسوای عالمید
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
رهبر گفت: گفتگو فرسایشی نباشد. وقت آن است چشم تشنه به سراب نبندی. اینها با قوه رسانه ی جهانگیر به ایران فشار میاورند ولی ایران نه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اول ببینید پوتین چه دستوری میده بعد حرف بزنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
پاشو بیا ایران بچه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
تو اول vpn با لوکیشن آمریکاتو قطع کن بعدا بیا نطق نقل قول کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
دلایل اوضاع کنونی ایران:
۱.بی کفایتی و خیانت مقامات
۲.دخالت بیگانگان
۳.بی تفاوتی ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
تا الان تحریم بودیم از این به بعد هم میمونیم
زیر بار زور نمیریم
Lithuania
کرامت سلیمی
۱۹:۱۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
کرامت سلیمی|Lithuania|۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵10پاسخ
تضاد در اظهارات مقامات کشور در باره سلاح هسته ای تنها یک معنی دارد:

سلاح هسته ای مطلقا وجود خارجی ندارد.

والا حرف واحد و یکسانی می زدند.

ضمن اینکه به فرض اینکه سلاح هسته ای واقعا وجود داشته باشد. این موضوع بسیار محرمانه و فوق سریست و اقای مطهری در جایگاهی نبوده اند که بخواهند ایشان را در جریان ساخت سلاح هسته ای قرار دهند.

یک برداشت دیگر از سخنان اقای مطهری این است که ابتدا فکر کرده اند که سلاح هسته ای واقعیست و خواسته اند ان را بسازند اما در طول کار و پیگیری هایشان متوجه شده اند که بازی خورده اند و چنین سلاحی وجود ندارد. و بعد بی خیال موضوع شده اند و عده ای دیگر از مقامات کشور وانمود می کنند که ما هیچگاه دنبال ساخت چنین سلاحی نبوده ایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
امام خمینی ( ره )
اگر از صدام بگذريم، اگر مسأله قدس را فراموش کنيم، اگر از جنايت هاي امريکا بگذريم از ال سعود نخواهيم گذشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
توافق بی توافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
بشین تا پاسخ بده برین سر زندگی تا ابد توافق صورت نخواهد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسی
۱۸:۲۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
نگذارید کشور هم معطل شما چند نفر باشد.
چه توافق بشود و چه نشود مشکل ایران عزیز ما کم کاری و بی هوشی داخلی ها هستند.
کاش مدیران و مسولان شایسته و هوشمندانه کار کنند.
آرزوی هوشمندی و باهوشی و نخبگی برای تیمهای ایرانی .
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۸:۰۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
کشور هم معطل شماست!!!!
بس کنید این مسخره بازیها رو به فکر رشد و رباتیک شدن صنعت کشور خود باشید که بهتر از این مذاکرات بی نتیجه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
رباتیک بشه که همین دو نفر که پلاستیک ها رو میچسبونن بیکار میشن که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
شماها نادانها که چهل سال مرگ بر آمریکا گفتید خیلی خیلی بیشتر معطل جواب آمریکا هستید و نه وین ، ولی زهی خیال باطل که التماس هم کنید دیگر نتیجه ای ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا و نوکرانش و پاچه خوارهایش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
و اگر نتیجه داشت شما برای همیشه خفه می شوید؟ و اگر نداشت اقل کم می دانیم که مقامات ایران هم زیر بار سخن ناحق نرفته اند و هم تلاش خود را کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
18:24 باشه:)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
هیچ پاسخی جز درخواست تسلیم شدن ما در کار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مردشور ببره همه تون رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
خیلی وقته برده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سران آمریکا چه جمهوریخواهان و چه دمکرات‌ها ، بی منطق ، بی انصاف، بی وجدان، زورگو، دیکتاتور، کج فهم ، بی اراده و ....... هستند. این برای مردم جهان واضح و آشکار شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اصلا سران آمریکا خرچنگ هستن. ما چرا زندگیمون گره خورده به اونا؟ بی عرضگی سران ایران دلیلشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود بر, شرفت ناشناس16:58
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
چه جالب گفتی دقیقا مثل ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اول ببینید پوتین چه دستوری میده بعد حرف بزنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
تازه عین سران تو شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
متاسفانه در طول تاریخ ما ایرانیها ثابت کردیم به هیچ وجه در دنیای سیاست حرفی برای گفتن نداریم
یه مشت آدم بی سواد پر ادعا داریم که نمیفهمن سیاست چیه کشور داری چیه. فرق شما با طالبان چیه واقعا؟ تشابهات فراوان. لااقل اونا قبول دارن که وحشی و عقب مونده و بی سوادن شماها که ادعاتون گوش فلک رو پر کرده چی؟
حرفتون نه مصرف داخلی داره نه خارجی
امیدوارم زودتر به ته خط برسیم یا نابود شیم یا نابود کنیم. بلاتکلیفی واقعا همه رو بدبخت کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مفلوک به ته خط رسیدی ؟ حرف حسابت چیه ؟ مشکلت را واضح بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
تو ولش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
۱۶:۳۳ :

تو هم از همون قماش پر ادعای کله خالی هستی. سکوت کن اگر نمیفهمی مشکل مردم چیه.
Germany
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
راس گفتی حرف مردمو گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
دقیقا حرف دل مردم گفتی ‌. دیگه به ولله نمیکشیم ‌‌خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
من میدونم درد چیه با این حرف ها مردم فریب ندی .....غصه ای ایران نخور ....ایران همین که هست ناراضی هستی برو پیشه اربابت اونور آب.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
هاشمی رفسنجانی هم اوایل انقلاب که رئیس جمهور و به قولی همه کاره مملکت بود ، دستور داده بود هیچ کارمندی حق ندارد ریش خودش را با تيغ بزند . دستور داده بود هیچ خانم معلمی حق ندارد مانتوی رنگی بپوشد. کسی حق نداشت شلوار لی ویا پیراهن آستین کوتاه بپوشد. کسی حق نداشت فیلمی را با دستگاه ویدئو ببیند. کسی حق نداشت عروسی صدا دار برگزار کند و هزاران حق نداشتن دیگر و اگر کسی خلاف دستور هاشمی رفسنجانی عمل می‌کرد، قطعا" سروکارش با کرام الکاتبین بود و اگر هم کارمند بود که از کار اخراج میشد. چه خفقانی که ایجاد نکرده بود!!!!!!!!!!!!صد رحمت به طالبان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
دقیقا فقط با بخش اخر مخالفت دارم یک سری باید برن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
اول ایرانی بودنت را ثابت کن و بعد نشان بده در دنیای سیاست و انسانیت غیر از فحاشی حرفی برای گفتن داری یا نه ؟ مهم این نیست که حرفی برای گفتن داشته باشی یا نه ، مهم این است که دشمنانت چه جانوران درنده و نفهمی باشند ! در میان گله شغال و کفتار و گرگ و شگان وحشی ، قرآن هم بخوانی دریده خواهی شد!
شما بفرمایید سیاست چیه ، کشور داری چیه فرق شما با تروریست ها چیه، لا اقل کفتار و تروریست نامش پیداست ، شما که نفاقتون طول و عرض تاریخ و جهان را به لجن کشیده چی؟
حرف ما مصرف داخلی و خارجی هم دارد که 43 سال در اوج مشکلات و وجود دشمنانی در حد امپراطوری آمریکا و شوروی و انگلیس و فرانسه و آلمان و و و که فقط اسم و دشمنی هرکدام برای نابودی یک حومت کافی است پایداری کرده است و بر حرف و مرام خود باقی مانده است ، و در این مدت یک وجب از خاک ایران عزیز را نه تنها از دست نداده بلکه ساتراب های تاریخی خود را باز یافته و اینک چندان بزرگ شده است که ابر قدرت ها یا نگران از قدرتگیریش هستند و یا خواهان دوستی او می باشند این یعنی مصرف داخلی و خارجی ، کافی است با دقت به اطرافت نگاه کنی و فقط دماغت را نبینی !!! البته پیر پاتال های البانی نشین خیلی وقته که به ته خط رسیده اند از همان زمان که سگ در بان صدام و دریوزه دشمنان مردم خود شدند !!! شما که بلاتکلیف نیستید و دارید تکالیف اربابان را مو به مو انجام می دهید و گرگی شده اید که در پوستین گوسفند خلق خدا را با چوپان و گوسفندان می درید و همه شرافت را بهر شکم خود لگد مال می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما هم منتظریم تو شهرمون روغن بیارن بخریم بهله همش مشکل برجام نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
باشه باشه یه دقیقه دندون رو جگر بذار
Germany
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
تو که نمیتونی روغن مردمت را تامین کنی میخوای با آمریکا جنگ کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
یه نگاه به مردم هم بندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مردم فکر می کنی خیلی خوشگل هستی ؟ یه نگاه که حرام نیست به درک میندازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مثلا اونایی ک منفی دادن فازشون چیه؟؟؟؟ حقیقتو گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اول ببینید پوتین چه دستوری میده بعد حرف بزنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینایی که از ظریف بد میگفتید بیاین توافق کنید دیگه! کجایید دلواپسان بعد از توافق؟؟
(حالا فهمیدن تو هر توافقی دوطرف باید راضی باشند نمیشه یه طرفه توافق داشت وگرنه توافقی شکل نمیگیره! )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
گلابی برجام ظریف کو؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
یه شکر ی خوردن حالا خیلی به دل نگیر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
ظریف توهفه بود مثلا ؟ دریای خزر و جنوب و عمه شما داده رفته ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اول ببینید پوتین چه دستوری میده بعد حرف بزنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
به اسم سیاست و پدرسوخته بازی // به مردم خودتان هم دروغ میگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سریع تر لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایران قدرتمند نباید منتطر برجام بماند . باید غنی سازی ۹۹ درصد را هرچه زودتر آغاز کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگ قدرتمند بود ایقد التماس امریکا نمیکرد تحریما رو لغو کنه اگ قدرتمند بود الان ایی وضع اقتصادی مردم نبود دیگه روغنم تو کشور نیس البته هس انبار کردن مث سال قبل چن بدابر گرونتر کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اول ببینید پوتین چه دستوری میده بعد حرف بزنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
از آنجایی که سران و مسئولان آمریکایی ، چه جمهوریخواهان و چه دمکرات‌ها ، از خود هیچگونه اراده ای نداشته و ندارند و افسار بر گردن خود را بدست صهیونیست ها سپرده اند، حرف آخر را باید صهیونیست ها بزنند و صهیونیست ها هستند که برای سران آمریکا خط و مشی ترسیم می کنند ، بنابر این به توافقات برجامی اصلا" و ابدا" دلخوش نکنید . زیرا صهیونیست ها به آمریکایی ها اجازه ی امضای برجام را هرکز نخواهند داد. این برای آمریکا بزرگترین ننگ هست که از خود هیچگونه اراده ای ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ،

ایران سه ماه فرصت دارد همه اعضای کابینه دولت خود را از فهرست تحریم های ایالات متّحده خارج کند ،

یک هفته بعد از خارج شدن آخرین عضو از فهرست تحریم ها ،همه تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران برداشته خواهد شد ،

در صورت بازگشت یکی از اعضای کابینه یا همه در این دولت یا دولت های بعد مورد تحریم باید مورد تأیید شورای امنیت سازمان ملل باشد ،

فعالیت اعضای زیر مجموعه کابینه شامل نهادهای دولتی یا خصوصی باید در نشست سالیانه سازمان ملل متحد توسط ایران قابل دفاع باشد ،

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
فکر کنم از تیمارستان داری نظر میدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
میشه بپرسم شما چند سالتون هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما که چیزی به برجام گره نزده اید. بی خیال.
هم خدا هم خرما نمی شود. اگر مردم مهم بودند این شرط ها گذاشته نمی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
چرا برای آمریکا و جهان زور مدار هر کاری می شود ؟ اگر مردم مهم نبودند خیلی وقت پیش کل کشور را دو دستی و بدون شرط تقدیم کرده بودیم و حالا ایران هم لیبی بود و پاچه ایران تا ان را ن بالا بود و چوب در آستین داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۱۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
آقای ناشناس ۱۶:۴۶. اگه مملکت توی این ۴۳سال تقدیم آمریکا و غرب نشده بخاطر داشتن رهبری مثل آقای خامنه ایی و نیروهای مسلح قوی و مردم جان برکف هست نه سیاسیونی مثل این آقا که غیر از پول مفت گرفتن هیچ کاری بلد نیستن .اگه به تاریخ جمهوری اسلامی نگاه کنی میبینی که دولت ها هیچ کدوم در راستی قدرتمند شدن کشور هیچ قدمی برنداشتن .حتی بعضی از اون ها ضرر های جبران ناپذیری به مملکت و مردم و اعتمادشون زدن ،اگه هنوز روپا هستیم و از نظر نظامی میتونیم بزنیم توی گوش کشور های زور گو‌ بخاطر رهبری و نیروهای مسلحه .آره عزیز دلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
آخی گناه دارین. آمریکا دم در نگهتون داشته. شاید لازم باشه بیشتر التماس کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سگ آمریکایی چرا له له می زنی ؟ همه را به کیش خود می پنداری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
والا نوع پاچه گیری و حرف زدن خودت بیشتر به شگ شباهت داره :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
جناب نا شناس اول شما اول برو حرف زدن یاد بگیر بعد بیا کامنت بزار اصلا شما در کدوم دانشگاه درس خوندی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
تا اونجا که ما خبر داریم امریکا پاسخ داده به اروپا گفته همچنان سپاه تو تحریمه و این یعنی برجام برای همیشه رفت رو هوا خوب الان چی باید چیکار کنیم پلنه بی چیه نگید که ی نقشه ی دوم نداشتید که اگر نداشتید واویلاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
آنجایی که شما خبر دار شدید البانی بود یا بغل عمو سام یا ایستگاه دروغ پراکنی بی بی سی و اسرائیل و من وتو ؟ خیلی دوست داری که برجام بره رو هوا ؟ این همان خواست امثال اسرائیل و ترامپ و منافقین است ! حالا کافی است یه کم تحمل کنی
Iran (Islamic Republic of)
استاد باشارماز
۱۳:۴۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما معطل چی هستید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما که پای کاریم و این آمریکاست که منتظر هلوی هالو ها است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
خب الان چندین سال هست که شما پای کارید منتها دقیقا مشخص نیست کدوم کار؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اول ببینید پوتین چه دستوری میده بعد حرف بزنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
بنازم به این کشور .... که کسی جرات نداره بدوون اجازش آب بخوره ..

نمی دونم مفهوم افول چیه ...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مفهوم افول یعنی جلوی چشم امریکا پایگاهشو بزنی و کشتی هاشو بگیری و در انتخاباتش هرج و مرج راه بندازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اره واقعا از نون شبمون تا دارو و صنعتمون وابسته هست بهش اونوقت میگن افول!
همه مردم فهمیدن قدرت دست کیه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
خطاب به محمد
همیشه سر کلاس درس یه سری بچه های سرتق هست که هر چی تو سرشون بزنی آروم نمیگیرن و مدام در حال سروصدا و بی نظمی و هارتو پورت هستن.
در کلاس جهانی ایران همون بچه سرتق کلاسه
آمریکا داره دنیا رو اداره میکنه حالا یکی با تفکر تو میگه: "مفهوم افول یعنی جلوی چشم امریکا پایگاهشو بزنی و کشتی هاشو بگیری و در انتخاباتش هرج و مرج راه بندازی"
این تفکر احمقانه ایران رو به نابودی و افول میکشونه نه آمریکارو بفهم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
۴۰ ساله دارن میگن اسرائیل وامریکا رو ب افول ولی معلومه ما ملت هستیم ک رو ب افول هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
نادان برو سرچ کن افول یعنی پایین آمدن و غروب کردن خاموش شدن و نابودی تدریجی ، حالا برو به این همه شعور خودت بناز ، ان کشور جنگل و تابع قانون زور مداری است شما با چه قیمتی می خواهی آویزان این استکبار زورمدار شوی ؟ و آیا می دانی که او خود تاریخ مصرفت را می نگارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
افول یعنی که نتوانی از ادعای اقتدارت دفاع کنی و مانند شیر پیری که فقط هارت و پورتش مونده باشه و در مقابل شیر های جوان پا به فرار بگذاری و یا سکوت که علامت رضا و تسلیم است داشته باشی . افول یعنی از یک قطبی بودن به چند قطبی شدن جهان ، یعنی دیگر لات محل یا قلدر کلاس نباشی ، یعنی مانند قبل اجازه هر کار و دزدی و جنایت نداشته باشی ، یعنی اگر غرش کردی بقیه فقط نگاهت کنند و حتی تمسخر و تحقرت کنند ، یعنی غرشت تبدیل به صدای گربه شود ، یعنی غرشت صدای ناکوک گروه شود و به سادگی صدای ناکوکت تشخیص داده شود یعنی نشستن روی صندلی داغ دادگاه وجدان جهانیان ، یعنی توجه نکردن ارکستر به هدایت رهبر (کنداکتور) گروه ، یعنی ریزش نوچه ها و . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
جناب 15:46 نون شبی که با خفت و خواری و عدم شرافت و عزت و استقلال باشد صد سال سیاه که نباشد ! و این نباشد یعنی افول ، از خواب گران خیز
این چه دردی است که هر کس خود را مردم معرفی می کند و فهم ناچیز خود را فهم مردم می داند؟
مردم آنان هستند که در اوج بحران سیاسی و نظامی و تحریم ها حماسه 8 سال دفاع مقدس در مقابل 87 قدرت جهانی را رقم زدند! همان ها که بیش از 36 رای گیری حضور پر رنگ در صحنه داشته و دارند ، همانان که بدرقه تاریخی امام خمینی و سردار سلیمانی را به نمایش گذاشتند ، انانکه 88/10/9 و 22 بهمن ها به خیابان ها آمدند و همان ها که 43 سال تحریم زورمداران را تاب آورده تا استکبار و وابستگی ها را نفی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
دلبند15:46 ، چاله میدان و پارک ژوارسیک و قلعه حیوانات را با سر کلاس اشتباه گرفته اید و مخالفان ظلم را سرتق خواندید؟ بزرگان تاریخ کسانی بوده اند که مخالف جهت رود خانه بی مهار نادانی و ظلم و کفر حرکت کرده اند نه آنان که به هر نا حقی گردن نهاده اند ، ایران امروز ادامه همان راه و کاروان امام حسین و زینب (س) است و این در کیش ما سرتق بازی نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مثل اینکه ایران را با کره شمالی اشتباه گرفتی عزیز ویا با عربستان سعودی که پادشاهش معروف به أرّه دار که جمال قاشوخجی در ترکیا وداخل سفارت خودشون تکه تکه کردن بخاطر ازادی فراوان در عربستان........ای ناشکر اگر اینطور بود اینجوری إظهار نظر نمیکردین....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
۱۷:۴۹

بله مردم همونایین که سال ۵۷ انقلاب کردن مردم همونایین که الان آقازاده هاشون با پول ملی خارج نشینن
تو راست میگی مردم همین ده درصد و آقازاده هاشونن که ایران رو ارث خودشون میدونن تو و امثال تو شکمتون سیره خودتو مردم ندون مردوم اون ۹۰ درصد ایرانه که درگیر فقره بفهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اول ببینید پوتین چه دستوری میده بعد حرف بزنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
نا شناس 13:30 شما که المان هستید اگر جاتون درد میاد و گوشت ندارید و کرایه خانه ندارید به اینجا چه ربطی دارد؟ یعنی المان از ایران خبر داره و به فکر ایران است؟ کجای کاری
Germany
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما که جاتون درد نمیاد ...این مردم هستند که روز به روز فقیرتر می شند...مستکبر هم پولدارتر میشه....بیا از دل با خبر بشید...که دو ماه گوشت نداریم ،برنج نداریم ...صاحب خانه برای دوتا اطاق کوچک کرایه رو بردم بالا....میخواد خرج خونش رو از ما بگیره در حالی که ما خودمون پول نداریم...کجا کاری ...پولدار خبر از فقیر نداره که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
فکر میکنم این خودو مردم هستن که هم وطن ما هستن بما ظلم میکنن چه صاحب خونه باشه چه بازاری وچه دلال وچه تاجر ومغازه دار .....قبل از مسئولین بی عرضه که نمیتنن قیمتها را کنترل کنن... واین قضیه در داخل کشور وهیچ ربط به تحریم ومذاکرات وسیاست خارجی نداره....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
با هدف نابودی اسرائیل و امریکا که شما دارین از توافق خبری نیست
فقط هواستون باشه ایران رو دارین نابود میکنید
همینطور که تو این 50 سال از دنیا عقب افتادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
این که عقب افتادید را رسانه های خوشگذران در مخ عوام کرده اند و الا طبق گزارش منابع علمی و بین المللی ایران در جایگاه چهاردهم علمی و رشد و توسعه و حتی نظامی جهان قرار دارد ، با درک این حقیقت مواظب باش که از عقب نیفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اول ببینید پوتین چه دستوری میده بعد حرف بزنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
جمع کن وزارت خارجه مثل اول نیست که همه مردم سرکار می‌گذاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایوووول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
ول ول بل بل مل مل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اول ببینید پوتین چه دستوری میده بعد حرف بزنید!
آخرین اخبار