نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

صهیونیست‌ها باید از فلسطین خارج شوند و بیت‌المقدس به دامن اسلام بازگردد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی روز قدس امسال، نشان می‌دهد که مقاومت زنده است و مردم قدس را برای همیشه قبله اول خود می‌دانند .

حجه الاسلام والمسلمین نکونام گفت: برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس در سال‌های اخیر به دلیل شیوع کرونا، باعث جسارت صهیونیست‌ها شده بود، اما مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس امسال، نشان می‌دهند که مقاومت زنده است.

 صهیونیست‌ها باید از فلسطین خارج شوند و بیت‌المقدس به دامن اسلام بازگردد؛ آخربن جمعه ماه مبارک رمضان حضور در راهپیمایی و اجتماع گسترده در حمایت از قدس، صهیونیست‌ها را بیشتر ناامید می‌کند و فلسطینی‌ها را بیش از پیش حمایت می‌کند.

آقای حسین میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به اینکه مراسم روز جهانی قدس در تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود گفت: این روز از جایگاه‌ها و فرصت‌های عمل به جهاد تبیین به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


پس از ۲ سال اعمال محدودیت‌های کرونایی در برگزاری مراسم روز جهانی قدس، امسال همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، برنامه‌های این روز بزرگ با مشارکت تمامی آحاد مردمی و به صورت حضوری در استان برگزار خواهد شد.

دفاع از مظلومان و حفظ ارزش‌های اسلام ناب محمدی یادگاری از مجاهدت‌های امام راحل و یک وظیفه اساسی و ذاتی برای همگان است.

ادارات و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مراسم روز جهانی قدس نقش اساسی و راهبردی را برعهده دارند، اما نباید از نقش محوری مردم نیز در این رابطه غفلت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدا وکیلی حاج آقا چهل ساله در روز قدس پدر خودمون را در میاریم و میریم راهپیمایی که تو دهنی بزنیم به اسرائیلیها ..... نتیجه چی شده ... اسرائیل هر ساله در حریم فلسطینیها پیشروی بیشتری کرده و اشغالگریش بیشتر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
چشم حاج آقا فرمایشتون طلاع رسانی شد
آخرین اخبار