استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

روز جهانی قدس نماد بارز وحدت، انسجام و یکپارچگی امت اسلامی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روز جهانی قدس نماد بارز وحدت، انسجام و یکپارچگی امت اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس تاکید کرد: روز جهانی قدس نماد بارز وحدت، انسجام و یکپارچگی امت اسلامی است.


بیشتر بخوانید


متن پیام به شرح زیر است:

«امت اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری در مقابل اشغالگران صهیونیستی ایستادگی و از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کند.

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌نام "روز جهانی قدس" نام‌گذاری کردند تا به عنوان سمبل آزادی‌خواهی مظلومان و کوتاه شدن دست استکبار جهانی از سر مردم مظلوم فلسطین باشد.

مردم مؤمن و ولایتمدار این استان هر ساله با وحدت مثال‌زدنی و حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجارشان از استکبار جهانی را به نمایش می‌گذارند.

امسال به‌علت شیوع ویروس کرونا و به‌لحاظ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر این ویروس، امکان و توفیق شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس وجود ندارد، لذا مردم با استفاده از بستر‌های فضای مجازی، ندای مظلومیت مسلمانان فلسطین اشغالی را به گوش جهانیان برسانند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف استان، فرا رسیدن یوم‌الله قدس را به‌عنوان نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت مسلمانان گرامی داشته و سربلندی اسلام و مسلمین را از درگاه احدیت مسئلت دارم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار