بهره مندی از مفاهیم دینی با برپایی نمایشگاه قرآن

برپایی نمایشگاه قرآن و ارائه تخفیف به مشتریان سبب شده است تا مردم رغبت بیشتری برای خرید کتب مذهبی و محصولات فرهنگی داشته باشند.

ماه رمضان فرصتی مناسب برای ارتباط هر چه بیشتر با خدا و انس با مفاهیم دینی است.

برگزاری نمایشگاه‌های قرآن در این ایام می‌تواند علاوه بر ارائه محصولات با قیمت پایین به مردم، در آشنایی افراد با معارف قرآنی و دینی نیز نقش مهمی ایفا کند.

نمایشگاه قرآن کریم در بیرجند از ۲۸ فروردین آغاز شده و تا امشب ادامه دارد.

عرضه کتب مذهبی در نمایشگاه قرآن بیرجند

یکی از غرفه داران حاضر در نمایشگاه قرآن بیرجند گفت: بالغ بر ۳۰۰ عنوان کتاب مذهبی عرضه کرده ام و مردم نیز استقبال خوبی داشته اند.

یکی دیگر از غرفه داران که در حوزه کودک فعال است گفت: در این غرفه با انجام بازی‌های مختلف، به یاددهی مفاهیم دینی به کودکان می‌پردازیم.


بیشتر بخوانید


او گفت: کودکان و نوجوانان در عصر حاضر باید با انجام بازی‌های مختلف به یادگیری بپردازند و فعال شدن غرفه‌های مذهبی می‌تواند در این امر کمک کننده باشد.

یکی از شهروندان بیرجندی نیز گفت: ۲۰ درصد تخفیف بن و ۱۰ درصد تخفیف ناشر در کتاب‌ها لحاظ شده است و برای خریدار فرصت خوبی است تا از کتب بهره‌مند شود.

برپایی غرفه های مختلف در نمایشگاه قرآن

رمضانی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: غرفه انجمن خوشنویسان، غرفه ملزومات عفاف و حجاب، غرفه کودک و نوجوان، غرفه فضای مجازی، غرفه پاسخگویی به شبهات و سوالات دینی و غرفه مرتبط با جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمایشگاه فعال هستند.

او گفت: همچنین در نمایشگاه، صحافی قرآن و کتب ادعیه قدیمی با تخفیف بسیار مناسب انجام می‌شود که خدمت دیگری به شهروندان و قرآنیان عزیز است.

رمضانی گفت: غرفه‌ای ویژه اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت برپا است و در خراسان‌جنوبی ۷۷ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت داریم که برنامه‌های متعددی را در استان اجرا می‌کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: این نمایشگاه تا امشب در حسینیه جماران بیرجند فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.