کمک ۳۴۱ میلیون تومانی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی

مدیرکل کمیته امداداستان زنجان گفت: ۳۷ حامی خارج از کشور حمایت مادی و معنوی از ۲۶۰ نفر از ایتام و محسنین را بر عهده دارند.

صالحی بااشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین به منظور حمایت خیران و حامیان از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد، گفت: در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین خیران و حامیان با مشارکت در این طرح‌ها در تأمین بخشی از هزینه‌های زندگی این گروه از جامعه هدف با این نهاد همکاری می‌کنند.

او  بااشاره به اینکه در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین گروه‌های مختلفی اعم از خیران استانی، کشوری و یا هموطنان مقیم خارج از کشور با این نهاد همکاری می‌کنند، گفت: بر اساس آمار‌های موجود ۳۷ حامی خارج از کشور حمایت مادی و معنوی از ۲۶۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را بر عهده داشته و علاوه بر اینکه به صورت مستمر و ماهیانه مبالغی را به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند، در تأمین بخشی از اقلام ضروری زندگی این فرزندان، یاریگر این نهاد نیز هستند.

صالحی از کمک ۳۴۱ میلیون و ۳۲۷ هزارتومانی حامیان خارج از کشور به فرزندان  ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته خبر داد و گفت: با بسترسازی صورت گرفته در این نهاد، مراحم حامیان و خیران در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین برای فرزندان عزیز ایتام و محسنین تحت حمایت جذب و به حساب آن‌ها واریزمی شود.

او می گوید: پویش مردمی زنجان مهربان از ابتدای ماه رمضان آغاز شده و خیران و نیکوکاران می‌توانند با ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ مراجعه به سایت ekramemdad.ir و یا از طریق دفاتر ۱۴ گانه و مراکز نیکوکاری این نهاد حمایت مادی و معنوی از فرزندان یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد را عهده‌دار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.