جبران خسارت درمان بازنشستگان شامل چه خدماتی است؟

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری: عمده خدماتی که در صندوق بازنشستگی کشوری در این خصوص ارایه می‌شود «سقف دارد» و به دلیل اینکه بازنشستگان عموما در سنین بالا هستند، شرکت‌های بیمه‌ای وارد قرارداد‌های بدون سقف نمی‌شوند.

شرکت آتیه سازان حافظ در بیش از ۸۰۰ مرکز درمانی و بیمارستانی شامل بیمارستان‌های اساسی و اصلی مثل بیمارستان رجایی و بیمارستان قلب قرارداد دارد؛ ضمن اینکه اطلاعات کلیه مراکز درمانی و بیمارستانی وابسته به آتیه سازان علاوه بر سایت این شرکت در درگاه خدمات صندوق بازنشستگی کشوری نیز موجود است.

 نزدیک به ۴۸ هزار بیمار خاص را تحت پوشش داریم. بیماران خاص، دو برابر بیماران عادی پوشش خدمات دارند و سقف بیمه‌ای آن‌ها نیز شناور است و می‌توانند به صورت شناور از خدمات خود استفاده کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
فعلا بیمه عزراییل... بیمه سلامت کد نمیدهد پزشک 300 تومتنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
خدمات بیمه تکمیلی ضعیف هست و مبلغ آن ۵۰درصد گران شده اعتراض هم می کنیم می گویند انصراف دهید آیا این کارهای شما انسانی هست
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی بازنشسته ازرشت
۰۱:۱۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام
برای چه وقتی فاکتورهای مختلفی به بیمه آتیه سازان حافظ تحویل می دهیم درموقع پرداخت وبازگرداندن هزینه ها به صورت شفاف عمل نمی کنند ومعلوم نیست که درقبال یک فاکتور چقدر هزینه ها رابرمی گردانند .درحالی که تعدادی ازشرکت های بیمه گرمانند...... به صورت بسیارشفاف درسایت ها مبلغ تعلق گرفته هرفاکتور رابه نمایش می گذارندکه قابل دسترس هست. ووقتی که به نمایندگی های بیمه آتیه سازان درمورد نحوه بازگرداندن فاکتورها اعتراض می کنیم ،کتاب قطوری رابه عنوان مبدا وملاک محاسبه هزینه هان نشان می دهند.
من یک بیمارقلبی هستم امافقط آسپرین تحت پوشش بیمه قراردارد وداروهایی مانند پلاویکس یا انواع داروهای چربی خون ویا معده مانند پنتوپرازول بیمه نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
فدایی
۰۰:۲۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
چو پیر شدی حافظ، از میکده بیرون شو
دبیران بازنشسته وپا به سن گذاشته سربارند چرا؟
چون شبکه بهداشت و درمان وبیمه ها ی کشور درمان محورند یعنی چه ؟یعنی
بیمار مساوی پول مانند یک مکانیک ،بقال ،سوپری در خانه پول داشتی خدمات میگیری
تا جوانی سالمی و تندرست بیمه بده از نوع طلایی ومکمل پیر شدی خود دانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
سلام ،

چک یا سفته الکترونیکی بر پایه فضای مجازی را رمزارز گویند ،

والسلام ،
پيمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
تمام بیمه های تکمیلی الان خدمات دندانپزشکی دارن به جز آتیه سازان حافظ این حق بیمه رو یه کم زیاد کنید ولی عوضش خدمات رو زیاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
سید محمود کلانتری
۲۳:۰۴ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
چیزی که باید اضافه کرد آن است که بیمه مرکزی ایران شرکت آتیه سازان حافظ را شرکت بیمه ای نمی داند و در عنوان تابلوی آتیه سازان حافظ شما اسم شرکت بیمه را نمی بینید و به دلیل رانت و ارتباطات این شرکت بناحق هر ساله بیمه بازنشستگان به آن واگذار می شود و این موضوع از بی تدبیری مدیران سازمان بازنشستگی کشوری است. همین چند وقت پیش من بازنشسته به دلیل نمره چشم بالای دخترم عمل لیزیک را انجام دادم و همین شرکت آتیه سازان گفت که برای بازنشستگان عمل لیزیک تحت پوشش نیست .بهتر است سازمان بازنشستگی طی مناقصه ای عادلانه از کلیه شرکتهای بیمه بخواهد تا به صورت رقابتی پیشنهادهای بیمه ای خود را برای بازنشستگان وشاغلان ارایه و با بهترین شرکت پیشنهاد دهنده قرار داد منعقد کنند.یادم می آید شرکت بیمه دانا در سالهای حدود 84 پوشش خوبی ارایه می کرد.
آخرین اخبار