افزایش مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱

میرهاشم موسوی گفت: در سال جدید مبلغ وام بازنشستگان از ۷ میلیون به ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال گذشته ۲۷۰ هزار نفر وام ۷ میلیونی را دریافت کرده اند، این رقم نسبت به گذشته رشد بسیار خوبی را داشته البته این وام علاوه بر وام‌هایی خواهد بود که دولت در سطح کلان اعلام کرده است.

به گفته‌ی موسوی بنا بر اعلام وزیر اقتصاد کشور شرایط دریافت وام بازنشستگان تسهیل یافته و دیگر نیازی به ارائه وثیقه نیاز نخواهد بود، همچنین به لحاظ تعداد ۴ هزار میلیارد تومان برای جمعیت ۴۰۰ هزار نفر در خصوص مسئله وام بازنشستگان تامین اجتماعی درنظر گرفته شده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۰۴:۳۵ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
سلام سال نو همگی مبارک
دراسفند ماه قرار شده بود که پول اجیل وعید مبعث وعید نیمه شعبان را برای بازنشستگان محترم تامین اجتماعی. واریز بشه که نشد چرا؟
چه فرقی بین بازنشستگان که کارمندان دیروز بودن با کارمندان شاغل وجود داره.
اگه الان شاغلین کارمند زحمت میکشن که بازنشستگان قبلا این زحمات را کشیدن حتی سختر چون قبلا نه کامپیوتری بود ونه اینترنتی.خدا وکیلی تصمیم درست بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
وام به چه درد می‌خورد همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را انجام دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
خیلی زیاده واقعا با ده تو من چکار میشه کرد آخه
France
ناشناس
۰۷:۱۵ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
این مبلغ خیلیییییه با این مبلغ میتونی قبض یکماهه رو پرداخت کنی و بقیشم نون سنگگی بخری کیف کنی. رئیس محترم متشکریم اینهمه الطاف بیکران یعنی کل بازنشستگان مملکت رو جمع کنی وامشون رو باندازه حقوق یه فوتبالیست نیس. بچه ها مچکریم...تازه قراره با سودشم از حقوقت کم بشه... ای بابا تو دیگه کی هستی..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
حقوق کارمندان ۲۰ میلیونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
با ابن پول چکار میشه کرد فقط میشه باش خاربار خرید برنج روعن گوشت مرغ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
به منم وام بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
بهتر است دولت با ایجاد درآمد پایدار صندوقی با نظارت قدرتمند برای کاهش بیمه تا مین اجتماعی برای همه انجام دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
ممنون از لطفشان. با ۱۰ میلیون تومان تمام مشکلات حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
چقدر زیاد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
ما بازنشستگان هرگز راضی به ورشکستگی سازمان با کارمندان
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۰۶ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
چند سال قبل یه وام 2 دو میلیون تومانی در قرعه کشی به برخی از بازنشستگان تامین اجتماعی دادند و از بانک رفاه اقساط بازپرداختشم گرفتن تمام شد رفت ولی از آن به بعد چندین سال گذشته و هر چه برای وام 7 میلیون تومانی مراجه کردند به کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گفتند به شماها تعلق نمی گیرد چونکه یک بار چندسال قبل وام 2 میلیون تومانی گرفته اید!!!!!!!!!! آخه این چه نوع وام دادن است به بازنشستگان دولتی همون چند سال قبل 7 میلیون تومان وام پرداخت کردند و بدون قرعه کشی و هر وقت اقساطشان هم تمام می شد باز بهشون وام می پرداختند چرا به صندوق بازنشستگان تامیین اجتماعی گداخونه رسیدگی نمی کنید که هر وقت بازپرداخت اقساط وامشان تمام شود دوباره بهشون بدون قرعه کشی بدون منت گذاری وام جدید پرداخت کنید گند زده اند به پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی رفته چرا دولت مردان خادمان ملت به این موضوعات رسیدگی نمی کنند چرا انقدر تبعیضگری و بی عدالتی در حقوق و وام بازنشستگان تامیین اجتماعی با بازنشستگان کشوری باید وجود داشته باشد چرا صندوق بازنشستگان کل کشور را یکیشون نمی کنید بازنشسته بازنشسته است چرا انقدر فرق و تبعیضگری می گذارید همه ملت ایران یکی و زیر یک پرچمند و یک قانون و مقررات باید داشته باشند نه برای یه عده استخدامیان کشوری و بازنشستگانشان انقدر تبعیضگری قائل شوید بعد می گویید دولت مردمی و یکپارچه کجاش یکپارچه است این پارچه 40 تیکه مجزا از هم است نه یکپارچه شورشو بالا آوردید . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
وام به چه درد ما میخوره حقوق‌ها رو متناسب سازی کنید حق و حقوق آقای ما رو بدید زیر بار گرونی داریم نابود میشیم آدمی ام که رو به نابودی هست دیگه دست از همه چیز میشوره دولتمردان و نمایندگان مجلس حقوق بالایی دارند خب معلومه درک درستی از حقوق پایین بازنشستگان علی الخصوص تامین اجتماعی نداردبه امید روزی که عدالت اجرابشه
آخرین اخبار