کمالوندی: توافق نشود احتمالا اطلاعات دوربین‌های نظارتی آژانس حذف می‌شود

سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره نصب دوربین‌های نظارتی آژانس در نطنز گفت: همچون سابق دوربین‌ها اطلاعات را ذخیره می‌کند و اگر توافقی صورت بگیرد آژانس به اطلاعات دسترسی دارد و در غیر این صورت، اطلاعات نزد ما خواهد ماند و احتمالا حذف خواهد شد.

آقای بهروز کمالوندی گفت: برنامه کلی برای توسعه تولید ماشین‌های سانتریفیوژ و تامین و امنیت آن تو‌‌أمان برای ما مهم است.

به گفته سخنگوی سازمان انرژی اتمی، «متاسفانه به دلیل عملیات تروریستی صورت گرفته در (مجتمع) تسای کرج مجبور شدیم یک مقدار تدابیر امنیتی را تشدید کنیم. یعنی بخش مهمی از ماشین‌ها را جابه‌جا کنیم، باقی‌مانده‌ای هم داشت که این باقیمانده را به نطنز و قبل از آن هم به اصفهان منتقل کردیم.»

گفتنی است؛ دوم تیرماه نیز ۱۴۰۰ نیز اقدام خرابکارانه‌ای در مجتمع تسای کرج رخ داد.

آقای کمالوندی گفت: به عبارت دیگر ماشین‌های تولید قطعات سانتریفیوژ به دلیل اهمیتی که دارد به جای امن‌تر جابه‌جا شدند و الان هم در حال کار هستند.

به گفته او، «آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دو مرحله گزارش داده بود یکی در مرحله انتقال این ماشین‌ها و دیگر هم در مرحله نصب دوربین‌ها و شروع به کار آن‌ها که با توجه به این‌که برخی ابهام‌ها هم مطرح شده بود توضیحاتی در این رابطه دادیم از جمله این‌که کاری که انجام می‌شود در چارچوب توافقاتی است که داریم و نظارت‌ها هم وجود دارد، بدون این‌که اطلاعات در اختیار آژانس قرار داده شود.»

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز پنجشنبه ۲۵ فروردین امسال در گزارشی درباره راستی آزمایی اجرای برجام از نصب دوربین‌های نظارتی این سازمان در تأسیسات هسته‌ای نطنز بعد از انتقال ماشین‌های مربوط به تولید سانتریفیوژ در کرج به نطنز خبر داد.

محمدرضا غائبی سرپرست نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی در پی انتشار این گزارش در اظهاراتی اعلام کرد: همچنان آژانس هیچگونه دسترسی به اطلاعات حافظه دوربین‌های نصب شده نداشته و تا زمانی که ایران مجددا به اجرای برجام برنگردد، اطلاعات مربوطه در اختیار آژانس قرار نخواهد گرفت و نزد ایران ذخیره می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
اینا رو بپایید معلوم نیست همین الانم که داده ها نزد خودمونه به یه روش هایی اطلاعاتو دریافت نکنند . جدی میگم .
Iran (Islamic Republic of)
مرکز
۰۹:۵۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
آقا اجازه بدید تا ما آژانس رو با خاک یکسان کنیم.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
تو این یک سال صد دفعه ایران خودرو و سایپا ،،بت همین جملات سیاسیون قیمت بالا کشیدند ..تکلیف مردم مشخص کنید
تو اوج تحریم‌ها هم اینقدر به مردم ظلم نمیشد تا توافق که سر تهش معلوم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
بابا ول کنید توافق گذشتیم

برگردید وضع خودرو و وسایل منزل و وسایل ساخت خونه را سروسامان بدید .
مگه همیشه پز نمی‌دادید راه‌حل ها داخل ایران هست بیرون نگاه نکنید خوب الان ریش قیچی دست خودتان به حرف خودتان عمل کنید
Turkey
امید
۲۰:۱۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
اقا مرگ یک بار شیون هم یکبار اگر بایدن هم توافق کنه قانون گذاران لونتیک امریکا گفتن ما اجازه نمیدیم توافق بشه.پس شما منتظر چی هستید ۴۸ ساعت به ینکیها مهلت بدید توافق شد که شد نشد به جهنم آخر کلام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
وقتی میگند درصورت توافق نشوندمیدند یعنی چیز خاصی توش نیست بیخود جوگیر نشوید
Germany
7891
۱۸:۳۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
جناب اقای کمالوندی عزیز سلام. ما ملت ایران بدلیل دارا بودن از سابقه و نقش قوی و مثبت در تاریخ بشر همواره مورد غضب زورگویان قرار گرفته ایم. در حال حاضر تحریم ها و به تبع ان گرانی ما را به جایی رسانده که به جز انرژی اتمی چیزی برای از دست دادن نداریم. تنها وتنها داشته ما ملت بزرگ و صبور ایران همین یک قلم انرژی اتمی است. قانون قدرت را چنین نوشته اند که با کسی که چیزی برای از دست دادن ندارد جنگ نکن. کسی نمی تواند به کشوری که دارای انرژی هسته ای است حمله کرده یا نگاه چپ کند. مگر به خواست و رمیل و رغبت خودش تسلیم شود. دهاتی ها کدخدا را نمیخواهند. کدخدا هم دهاتی ها را تحریم کرد. کدخدای بی دهات باید برود بمیرد. به همین خاطر شهید مطلوم بهشتی فرمود: ای امریکا از دست ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر. والسلام. جناب اقای کمالوندی روسیه در اکراین بدنبال ازمایشگاهی میگردد که در ان بیماریهای مهلک و همه گیر به تمام نقاط دنیا فرستاده شده و جان مصدها میلیون انسان بیگناه را گرفته. جناب اقای کمالوندی اقای پاپ فرانسیس بر کشتگان اکراین اشک تمساح میریزد ولی نمیگوید گناه صدو پانزده میلیون سرخپوست بومی ساکن در انجا که اسمش را امریکا نهاده اند په بوده و انها به چه جرمی قتل عام دسته جمعی شده اند. فلذا اقای کمالوندی برادر گرامی مبادا ما را بفروشی به دشمن. ما بار تحریم و گرانی را بدوش میکشیم و اول امیدمان به خداست و بعد انرژی اتمی. مبادا مثل زلنسکی یهودی بلانسبت مخنث به کسی امضا بدهی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
احتمالا نه حتما، پاک هم نه سوزاندن، شما بچه های قرآنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
تازه میگی احتمالا؟بگو حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
به احتمال زیاد اطلاعات ضبط شده در دوربین ها اگر پاک هم بشوند مجدداً قابل بازیابی هستند. تنها راه سوزاندن دوربین ها است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
یا توافق کنید و اعصاب مزدم بازی نکنید

با به طور قاطع از میز مذاکره انصراف بدید .
اینهمه مردم معطل این توافق نکنید
چون ایران خودرو سایپا ،کارخانه دارها و بنگاه داران خانه و خودرو خیلی دارند از این معطلی یو استفاده میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
چرا جرات ندارید یا این بری یا اون بری

یا توافق کنید
یا به طور قاطع برگردید
مردم معطل نکنید

.سایپا ایران ایران خودرو ،تولیدکتندگان منزل هر روز بکشند رو جنس به بهانه عدم توافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
همین که میگه احتمالا یعنی قریب به یقین چنین اتفاقی نمیوفته و چیزی پاک نمیشه ، خارجی ها اینو بهتر از منو و شما میدونن و ادبیات شما رو متوجه میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
شما الان داری کی رو تهدید می کنی؟ مگه محتوا دوربین ها چه ارزشی داره؟ مفت هم نمی ارزه. مفت. همین امروز امریکا یک بمب اتمی بده دستتون بلدین حرکتش بدین. ؟ غیر از اینکه همتون 100 کیلومتر فاصله را حتما ازش حفظ می کنین. اونها از بودن بمب اتمی در دست یک دولت متعهد ناراحت نیستن. نمیخوان بمب اتمی بیفته دست یک عده افراد و نهادهای خودسر و خودرای و حامی گروههای مختلف در دور و اطراف خاورمیانه. کسانی که برای یک روز قدرت و حکومت بیشتر فتوای استفاده اش را هم صادر خواهند کرد. قرار دادببندید و با نظارت خودشون نیازهای واقعی صلح آمیز و سوخت نیروگاهها را تامین کنید . تا ابد می خواین همینطور در تحریم و فقر و بدبختی و عقب وماندگی و عدم توسعه و صنعت هسته ای نیمه کاره و بی فایده بمانید؟یا اینکه یک روز از خواب بلند شوید ببینید هرچه تا حالا ساخته بودید با خاک یکسان کرده اند؟ واقعا فکر می کنید توان زدنش را ندارن؟ بخاطر کشور و ملت و آینده دانش صلح آمیز و گره گشای هسته ای در کشور از خر شیطون پیاده شوید و راه درس را انتخاب کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
یک مشت خاین به وطن، مسؤل مردم شدن!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
آقــــــــــــــا اینقدر خشن نباش ، حذفش کنی که آمریکا را قحطی میگره . خلق اله را چرا قوتلو پس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
توافق نشه مطمعن بشین ایران به مانند اوکراین تبدیل به یک خرابه میکنن حتی روسیه هم گفته من هیچوقت نمیزارم ایران بمب هسته ای بسازه و پشت در کشورم قرار بده اگه قرار باشه توافق صورت نگیره و ایران بخواد برنامه هسته ای به سرعت جلو پیش ببره مطمعن بشین از چپ و راست حمله میکنن بهش تمام دنیا میگن ما ایران مجهز به بمب هسته ای نمی‌خواهیم و نه هم میزاریم بمب بسازه روسیه ترکیه اسراییل امریکا و کل اروپا به ایران حمله میکنن یا ایران باید توافق کنه و یا هم طبق خواسته اونا پیش بره هیچ راه دیگه ای وجود نداره به جز جنگ خودشون هم میدونن جنگ با ایران خیلی تلفات و خسارت عظیمی داره برای همه کشورا ولی میگن تنها راه گرفتن جلو ایران همین هست هر چقدر هم خسارت زیاد داشته باشه به اندازه خسارت ایران مجهز به بمب هسته ای نمیشه پس مطمعن بشین دیر یا زود ایران هم درگیر جنگ ویرانگر میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
ترسوی بزدل!ایران برای دین خدا میجنگه و اوکراین برای ناتو!پس ما اگر بجنگیم برای هدف مقدسی میجنگیم و مرگ در جنگ برای ما نهایت سعادت دنیا و آخرت هست.چون ما هدف داریم برامون اهمیت نداره که علیه ما وارد جنگ بسن چون خدا قطعاً ما را یاری خواهد کرد همانطور که انصارالله پاپتی را یاری کرده و خواهد کرد همانطور که حماس را یاری کرد و همانطور که حزب الله را برای اسرائیل تبدیل به کابوس کرد و در نهایت همانطور که حسین فهمیده ها را در برابر آواکس و سوپراتاندارد و سلاح شیمیایی و سیم خاردار و میدان مین و موشک پیروز کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
آنچه مسلم است، ایده خنثی سازی تحریمها، بدون برچیدن فساد اقتصادی در نهادها و نابود کردن انواع مافیا و رفع موانع تولید داخلی نست، ولی حمایت از تولید داخلی در صورتی موفق خواهد بود اصل رقابت پذیری و جلوگیری از انحصار و اجحاف به مصرف کنندگان باشد و این تنها با آزادی واردات کنترل کالاهای مورد نیاز کشور با عوارض منصفانه (مثلا10%)ممکن است// در بحث احیای برجام، مشخص است استکبار صهیونیستی و اپوزیسیون خائن و کاسبات تحریم مانع تراشی میکنند، مثلا انتقام شهید سلیمانی بهانه میکنند، در حالیکه در جنگ 8 ساله، هزاران نفر از سردارن و رزمندگان وطن شهید شدند و در آخر سر با عراقی رابطه کرد نظام ج.ا ایران حتی بدون گرفتن یک دلار خسارت و الان بعثی دارند زندگی میکنند در عراق! پس قضیه شهید سلیمانی بهانه بحث بن بست ایدوئولوژیک سیاسی احیای برجام نکنید و منافع ملی را در گروی انتقام کور بی بصیرتانه نگیرید (زدن پایگاه عین السد و دهها عملیات انقامی کردند)، با امریکا مستقیم مذاکره کنید و در مقابل عدم پیگیری شعارهای بیهود انتقام گیری و غیره، متقابلا امتیازات رد و بدل شود، مثل خروچ همزمان سنتکام و سپاه از لیست تروریسم طرفین، بیخودی احیای برجام کش ندهید و اجازه ادامه ظلم تحریم ندهید، حتی به نفع دو نظام کشور نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
مگه آدم قحطه که افراد دولت روحانی هنوز رییس و سخنگوی انرژی اتمی هستند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
توافق یا نمیشه
یا
طبق خواسته آمریکا صورت میگیرد
حالا هی خودتونو بکشین که فلان میکنیم و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
شما که از صنعت هسته ای استفاده ای بلد نیستید بکنید الکی جهانو مچل کردید ما مردمم بدبخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
جهان به درک
مردم ایران نابود شدند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
اگه بی سواد نبودی این حرف را نمی زدی کشور ما از دست شما بیسوادها داره رنج میبره . کاری که می تونید انجام بدید فقط سکوت لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
شت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
فک کنم با این حرف حضرتعالی امریکا شلوارشو خیس کرده باشه افرین به این اقتدار واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
خخخخخ
ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
خاک بر سر ما که شما زمام دار ما شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
واقعا
ولی نسل جدید حقشان رو میگیرند.
دوران تون رو به پایان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
یعنی یکی از مخالف ترین اشخاص برجام الان داره خودشو میکشه واسه توافق برجام...چون خورش قشنگ میدونه امریکا نمیذاره ک ایران هرکاری ک دلش بخواد بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
احمقها
کی رو میترسونید؟
این وسط فقط مردم ایران روز به روز مفلوک تر میشند.
جوابتون با خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
به شما غرب زدها اصلا اعتمادی نیست حافظه دوربینها و مشخصات کامل دانشمندان هسته‌ای را دو دستی تحویل اژانس میدید مثل دهه های قبل که باعث ترور دانشمندان هسته‌ای شدید، مطمئن باشید که اسرائیل به آمریکا و نوکراش اجازه نمیده توافقی صورت بگیره، اگر ر دلارهای که صرف مذاکرات میکنید خرج مشکلات داخلی میکردید حالا مردم این همه مشکل نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
نه به شما اجازه ساخت بمب اتمی میدن // نه به طالبان افغانستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
جمهوری اسلامی را با طالبان مقایسه نکن علاوه بر آن ایران دنبال سلاح هسته ای نیست .بفهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
چرا این باقی مانده ی خائن در سازمان انرژی اتمی هنوز در سازمان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
همین حرف زدن ها و بوگو مگوها بالا میبره متاسفانه ......... آخه آدم چجوری راضی بشه که یه خانواده ای که مخصوصا دختر کوچیک داشته باشه ....پول نداشته باشن و .... من ببرم بالا اجاره رو.......آی خدا
آی خدا
آی خدا همه باید تو کشور اسلامی خونه داشته باشن والسلام .... والسلام خونه نه تجارت
آی خدا همه باید تو کشور اسلامی خونه داشته باشن والسلام .... والسلام خونه نه تجارت
آی خدا همه باید تو کشور اسلامی خونه داشته باشن والسلام .... والسلام خونه نه تجارت
آی خدا همه باید تو کشور اسلامی خونه داشته باشن والسلام .... والسلام خونه نه تجارت
آی خدا همه باید تو کشور اسلامی خونه داشته باشن والسلام .... والسلام خونه نه تجارت
آی خدا همه باید تو کشور اسلامی خونه داشته باشن والسلام .... والسلام خونه نه تجارت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
پول اینترنت ها رو جمع کن خونه بخر .. برو واسه خرید مسکن ملی مثل من ثبت نام کن . دین و اسلام هم ربطی به شکم و خونه نداره
Iran (Islamic Republic of)
به علی
۱۳:۴۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
اگر دین و اسلام به خانه و زندگی و معیشت ربطی نداره به چی دردی میخوره ، نکنه بنظر شما دین و اسلامد فقط برای تحمیق و تحمیر انسان ها
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۴۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
تو ایران یک سری مباحث و صنایع زیاد بلد شده و در صدر اخبار و اهمیت هستند در حالیکه صنعت های بخش خصوصی و کارخانجات کوچکی هستند که راندمان خیلی بیشتری دارند و ارز آوری دارند ولی در این مملکت دیده نمی شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
شما زور دو‌تا خودروساز ندارین بندازم به اقتدار ..تنها افتخار شما همین دو تا خودرو سازی هست به جز این افتخار هیچ افتخار دیگری ندارید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
همه چیو با هم غاطی نکن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
احتمالا . حالا چرا احتمالا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
چرا تو هنوز تو دولت هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
باتوجه به اینکه سران و مسئولان آمریکا و اروپا ، بی منطق ،بی وجدان ،بی انصاف، دروغگو، دیکتاتور ، کج فهم ، زورگو و .... هستند و با توجه به اینکه سران و مسئولان آمریکایی از خود هیچگونه اراده ای ندارند و افسار بر گردن خود را بدست صهیونیست ها سپرده اند ،مطمئن باشید که هیچگونه توافقی صورت نخواهد گرفت و منطقی و عاقلانه هست که ایران هرچه سریعتر از برجام خارج شود و غنی سازی را به ۱۰۰ درصد برساند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
به صد درصد رساندیم خب بعدش چی....چه سودی برای کشور داره...هیچ چیزی جای یک اقتصاد قوی نمیگیره..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
جناب ناشناس ۱۱:۰۰برو مطالعه کن بعد مطلب بنویس.سودهایش را متوجه میشوی .هر بیسوادی اینجا اظهار فضل می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
به درک که میخوان توافق کنند یا نه
بکشید کنارسیاست خارجی کشور رو فدای اقتصاد مملکت کنید درست میشه تقریبا ۸۰ درصد مشکلات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
اوه چه تهدیدی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۲۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
صددرصدهم توافق صورت نمیگیرد .مردم ومملکت رامعطل کردید
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۸:۱۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
با این اظهارات نسنجیده قیمت دلار روببرید بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
لعنت بر سیاست هاتون
که ۴۵ ساله مردم ایران رو تو شعب ابیطالب گذاشتید.
و خودتون و آقازاده تون خوش میگذروندند.
از حال مردم خبر دارید؟
بالاخره باید جواب همش رو بدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
عین حقیقته.
چون خودشون و آقازاده هاشون از تحریمها سود میبرند، به این وضعیت ادامه میدهند.
و نابودی ایران و ایرانی براشون مهم نیست. لعنت خدا بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
45 سال نیست 6 ساله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
مهمترین علت عدم توافق وجود این دوربینهای نظارتیست که باعث دلگرمی دشمن میشود که توسط جاسوسان و خائنان و دشمنان این آب و خاک نصب شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
سلام ،

با حضور دوربین های بین المللی برای جلوگیری از فساد و همچنین همکاری های بی المللی موافق هستم ،

اما با دست برتر آنها در خاک سرزمینم نه ،

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
سلام من سه تا بچه دارم دارم شوهرم کارگر هستش برای ما واریز نشده الکی دورغ میگن که به
مردم کمک میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۰۷:۰۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
یک بمب اتم بسازید تا همه چیز تمام شود چرا بازی در میاورید با ساخت بمب زبان غرب وشرق کوتاه خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
مسخره ها
کی رو میترسوتید؟
بازنده اصلی مردم ایران هستند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
حرف مفت نزن بیچاره مردم ایران نه بازنده آند . نه می بازند . فقط از دست شما بی سواد ها نمی دونند چکار کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
این رجال مسخره سیاسی در فکرشان چیست ...... آیا وضعیت خودشان را با ملت بدبخت یکی می دانند ....... با این وضع جنگ داخلی قطعی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
چرا میگید احتمالا،
نترسید با اما و اگر صحبت نکنید با قاطعیت حذف کنید
هیچ غلطی نمیتونن بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
یعنی وعده.ای که می دهید را باور کنیم ؟؟؟ ولی به نظر میرسد خواست دولت بریتانیا و سفارتش در تهران چیز دیگری باشد
Iran (Islamic Republic of)
محمد.ن.ک
۰۴:۴۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
توافق نشد بیخیال همه چی بشید و واردات خودرو رو آزاد کنید راضییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
مرگ بر دوربین های نظارتی
Germany
7891
۰۲:۵۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
سرویسهای بهداشتی پارچین برای اژانس مهمتر از و جود چهاصد کلاهک هسته ای در اسراییل و مجموعه شهدای هسته ای کشور ما است؟ نقش اسراییل در ترور و خرابکاری در نیروگاه هسته ای اهمیتش از سرویسهای بهداشتی پارچین کمتر است؟ چرا اسمی از شهدای هسته ای کشور ما در مذاکرات هسته ای برده نمی شود؟ ایا تحریمی مانده که شامل حال ما نشده باشد؟ ایا تاسیسات هسته ای مهمتر از دانشمند هسته ای است؟ ایا امنیت هسته ای بعد از ترور دانشمندان هسته ای بیشتر شده یا کمتر شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
چه توافقی اگر شما روز اول خرج برجام رفت آمد شما برای ملت میکردی بهتر بود به برجام اينم آخرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
اگر شرف دارید وطن فروش نیستید پاک کنید توافق در کار نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
خوب چرا نصب میکنید که بعد از جمع تنش ایجاد بشه و دلار سر به فلک اول توافق میکردید بعد نصب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
بعضی مدیران قطعا و فورا باید برکنار شود، و همچنین گروهی عظیم از پسمانده های مدیران پیشین. وزیر و مدیری- خواسته و ندانسته و غیره- در راستای منافع مافیا و استکبار تحریمچی های ضد ایرانی کاری میکند هر روز اجناس گران شوند!
دقت کنید، در این سه سال اخیر دلار قیمتش بین 22 تا 31 هزار تومان بوده (متوسط 25 ه ت)، اما قیمتها کالاها از دو تا ده برابر شده است و پایانی برای گرانی شان نیست!
طرح 5-5-10 واردات خودرو را عمدا بی توجهی کردند، واردات خودرو زیر 8 ه ت با کارکرد زیر 5 سال و عوارض 10% راه حل معضل گرانی خودرو است و حقیقتا مشکلی برای تولید داخلی ایجاد نمیکن . حتی مافیایی، حربه گرانی ابزار نارضیتی استکبار برای براندازی نظام و شورش مردم است.
// قطعا طرح آزادسازی واردات بخصوص دست دوم با عوارض منصفانه 10% (مثلا قبال صادارت و تهاتر و یا ارز منشاء خارجی) در شکستن حباب روانی و دلال بازی مافیای بیرحم داخلی (همدستان دشمنان خارجی تحریمچی)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
آخیییی پس میدونید توافقی در کار نیس چن ساله دنبال امریکا میدوید بقیه ک روزی ده بار میگفتن توافق نزدیکه چن روزی دیگه هیچی نمیگن ......ما تحریم داخلی هستیم ن خارجی همچی سااخت وتولید ایران وروز بروز افزایش قیمت پس وظیفه ی دولت ومسوولیین چیه ؟؟؟؟ ک همش میگن دلال دلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
تنها مراکز هسته ای که تمام دنیا به اطلاعات آن دسترسی آنلاین دارن مراکز هسته ای ایران است.ننگی بالاتر از این هست که باز هم زیر تیغ تحریم و تهدید هستیم؟ گور بابای برجام و توافق!اونا دارن از ما سوء استفاده میکنن و به خیال خودشان دسترسی ما را به بمب اتم به تاخیر میندازن.یک بار برای همیشه بیاییم ما اونا را تحریم کنیم.بستن تنگه هرمز!به خدا قسم تنگه هرمز دست غربی ها بود نمیذاشتن حتی یک قایق ایرانی از تنگه هرمز رد بشه.ما شدیم دایه مهربانتر از مادر برای دنیا.ببندید برای یک هفته تا دنیا حساب دستش بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
دولت بایدن اشتباه کرد که با دولت روحانی توافق نکرد و موکول کرد به دولت رئیسی و دولت رئیسی هم اشتباه میکنه که شروط بسیار سختی برای برجام گذاشته و شرایط رو در آینده وخیم‌تر میکنه، فقط امیدوارم خدا کشور رو حفظ کنه چون مشخص نیست اگر برجامی نباشه چه اتفاقی میفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
میخواد چه اتفاقی بیفته أگر برجام نباشه ....گور پدر برجام وگور پدر این دولتهای دروغین وخاین وزورگو ....بقول قدیمیا دیگه بدتر از رنگ سیاه چه داریم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
جناب مگر زمان اوباما توافق نشده بود پس چی شد .دوباره میخواستی طیف بنفش خائن غرب گدا توافق بکند و بدتر از توافق قبلی؟الان هم داریم خسارات آن را میدهیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
بابا دوربین ها را جمع کنید،
تا موقعی که ضبط میشه هر بچه ای میفهمه تخلفی توش نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
باسلام مسولین محترم من ی کارگر ساده تامین اجتماعی حداقل حقوق بگیر هستم هیچگونه معیشتی دریافت نکردم وسهام عدالت هم ندارم چونکه هر موقع مراجعه کردم سایت بسته بود ما همان ۴۵۵۰۰ هزار تومان را دریافت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
فعلا حرف از هسته ای است .. حرف از شکم نیست . بیچاره شکم پرست . تا حرف از اسلام و منافع کشور میشه . ما نون نداریم بخوریم . ولی پول اینترنت و هزار چیز دیگه داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
هم خودتون میدانید و هم اونا و هم ما . هیچ چی رو حذف نمی کنید. اگه می خواستید حذف کنید تا الان می کردید. تا الآن حذف نکردید بعد از این هم نمی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
حتما یه مقام عالی رتبه هستید که این همه اطلاعات دارید...یا بی بی سی یا منو تو بهت گفته که مطمعن حرف میزنی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
خو ایشون راس میگن وقتی چن ساله سرکاریم توافقی در کار نیس ی بیسوادم اینو میدونه ربطی ب شبکه های خارجی هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
تو باتلاق گیر کردیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
حرف مفت نزن بیسواد اونا تو باتلاق گیر افتادند و نمی دونند چیکار کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
باید همین کار رو سریعتر میکردید شش ماه کشور رو معطل کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
حس من میگه ایران کلا از نظر سیاسی ،اقتصادی و ،بین الملل داره غرق میشه
همه کشورها را هم داره با خودش می‌بره ته چاه.حالا ببین .کلید این هم از ده سال پیش استارت خورده
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۴۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
احتمالا؟؟؟؟ باید حذف کنی.
آخرین اخبار