کتاب درس نامه اصول امداد و نجات در حوادث جاده‌ای رونمایی شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: کتاب درس نامه اصول امداد و نجات در حوادث جاده‌ای تهیه شده در هلال احمر اردبیل به صورت کشوری رونمایی شد.

عزت اله ضربی گفت: کتاب درس نامه اصول امداد و نجات در حوادث جاده‌ای که توسط مربیان جمعیت هلال احمر استان اردبیل تدوین شده است، به صورت کشوری رونمایی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مراسم رونمایی از این کتاب‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس و کشوری با حضور شورای مدیران جمعیت هلال احمر کشور انجام گرفت، گفت: این کتاب توسط دو نفر از همکاران و مدرسان جمعیت هلال احمر استان به نام‌های هاشم عبدی و کاظم نامور تالیف شده است.

ضربی می‌گوید: این درس نامه‌ها در قالب دو کتاب، یکی ویژه مدرسان و دیگری ویژه نجاتگران جمعیت هلال احمر تدوین شده است.

او گفت: تعاریف و مفاهیم پایه، علل و مکانیسم آسیب در تصادفات جاده ای، ابزارشناسی تجهیزات نجات، تثبیت منطقه حادثه، کمک‌های اولیه در سوانح خودرویی و تثبیت و انتقال مصدوم از جمله فصول این کتاب است که به عنوان کتاب مرجع در سطح کشور آموزش داده خواهد شد. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: مولفان این کتاب در بحث امداد و نجات دارای عملکرد و سوابق درخشان بوده و چندین سال است که علاوه بر کار‌های امدادی، در حوزه علمی و تدوین منابع تدریس و درس نامه‌ها فعالیت‌های متعددی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.