برگزاری مراسم بزرگداشت سرلشکر شهید علی صیاد شیرازی در قزوین

مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد شهادت سرلشکر شهید علی صیاد شیرازی در محل قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد شهادت سرلشکر شهید علی صیاد شیرازی  گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با جانفشانی و شهادت بزرگ مردانی، چون صیاد شیرازی‌ها امروز حافظ و خدمتگزار آب و خاک میهن اسلامی و مردم آن می‌باشد.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی با خدمات خود هم دنیا را داشتند و هم آخرت را، اظهار داشت: ایشان بزرگ مردی بودند که فرماندهی معزز کل قوا بر تابوتشان بوسه زدند و فردای روز شهادتشان نیز نخستین فردی بودند که بر سر مزارشان حاضر شدند و فرمودند که دلم برای صیادم تنگ شده و به درستی که شهادت حق ایشان بود.

 فداکاری و از خودگذشتگی‌های ارتش جمهوری اسلامی با سرداران شهیدی، چون صیاد شیرازی‌ها در طول تمامی دوره‌های پر فراز و نشیب انقلاب همواره مورد تمجید امام راحل و فرماندهی معزز کل قوا قرار گرفته و این مساله همواره برای این حوزه قابل افتخار بوده است.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی قهرمان، افزود: دیدار کارکنان ارتش با نماینده، ولی فقیه در استان، اهدای خون کارکنان ارتش، غبارروبی از مزار شهدا، حضور در مراسم نماز جمعه، برگزاری دعای کمیل، رونمایی از یادمان شهدای گمنام و افتتاح نمایشگاه ادوات و تجهیزات نظامی از جمله مهمترین برنامه‌های ارتش در قزوین خواهد بود.

۲۱ تا ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار