برگزاری پویش « به عشق علی (ع) » در یزد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد از برگزاری پویش « به عشق علی (ع) » در استان خبر داد.


علی‌اکبر سلمانی گفت: این پویش با هدف تأسی از راه و منش مولا علی (ع) در کمک و دستگیری از نیازمندان و ایتام، با همکاری معاونت صدای رسانه ملی و جمعیت امام رضایی‌ها (ع) در استان برگزار می شود.

او می گوید: ارتباط خوبی بین اعضای این پویش وجود دارد و امید است با اطلاع‌رسانی این پویش در برنامه‌های مختلف صدای جمهوری اسلامی در ۱۴ شبکه رادیویی و شرکت مردم خداجوی در این پویش شاهد کمک‌های بیشتر و بهتر به هموطنان باشیم.

به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد چنانچه فرهنگ رسیدگی به ایتام و نیازمندان در میان اجتماع بیش از پیش جاری و ساری شود اثرات بسیار خوبی در تأمین نیاز‌های مددجویان خواهد داشت.

سلمانی گفت: در سال گذشته ۳۹ میلیارد تومان برای ۵۴۰۰ یتیم و محسنین به همت ۱۸ هزار حامی پرداخت شده است و اکنون تعدادی از ایتام و محسنین در شرایط کمتر برخوردار هستند و لازم است با جذب خیران جدید به وضعیت آن‌ها رسیدگی فوری و بیشتری صورت گیرد.

او می گوید: خانواده محسنین به خانواده‌ای گفته می‌شود که پدر در قید حیات است، اما بنا بر هر دلیلی از جمله بیماری و یا سایر شرایط قادر به تأمین نیاز‌های خانواده نیست.

به گفته سلمانی خیران و مردم نیکوکار از طریق کد دستوری #۵*۱۰۱۰*۷۸۰* و شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۷۷۰۹۸۹ و یا ارسال عدد پنج به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۰۱۰۱۰ کمک‌های خود را برای ایتام و محسنین نیازمند مناطق محروم در طرح به عشق علی (ع) واریز کنند.

او گفت: مردم مؤمن و خداجوی استان در صورت تمایل برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین می‌توانند به سایت ekram.emdad.ir مراجعه کرده و حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال را پذیرا باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.