مدیرکل کمیته امداد استان یزد مطرح کرد؛

رمضان؛ ماهی برای نوع دوستی و همدلی

محمد شجاعان گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای نیکوکاری و نوع‌دوستی است.

محمد شجاعان گفت: کمیته امداد در تلاش است در سالی که از سوی رهبرمعظم انقلاب به سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نام‌گذاری شده است، رسالت خویش را نسبت به محرومین بیش از گذشته انجام دهد.

او گفت: کمیته امداد استان یزد امسال نیز با استفاده از تجارب پارسال خود، با بهره‌گیری از ظرفیت خیران و نیکوکاران استان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مؤثر و ارزنده به نیازمندان به کار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری طرح اطعام مهدوی شامل برنامه‌هایی همچون تأمین معیشت در قالب بسته‌های معیشتی، جمع‌آوری کمک برای اطعام و افطاری، جذب حامی برای ایتام و محسنین و دریافت زکات فطره و کفاره موردنظر است.

شجاعان گفت: با عنایت به رزمایش دو سال گذشته، امسال نیز رزمایش گسترده باقوت تمام در این نهاد در قالب اطعام مهدوی با ایجاد «قرارگاه اطعام مهدوی» به‌صورت مستمر در طول ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

او گفت: این نهاد مصمم است در صورت امکان با توجه به شرایط موجود، هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم برای حضور مؤثر در منازل مددجویان به‌اتفاق مسئولان عالی‌رتبه استان و شهرستان در قالب طرح مفتاح الجنه را اجرا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار