۲۶ مرکز عرضه فرآورده‌های دامی در آذربایجان‌غربی پلمب شد

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۶ مرکز متخلف عرضه فرآورده‌های دامی غیر بهداشتی در استان پلمب و ۹۴ مرکز متخلف نیز به مراکز قضایی معرفی شدند.

امید خلیل زاده با اشاره به طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان گفت: ۴۳ اکیپ نظارتی ستادی و بازرسی عملیاتی استان در ۲ شیفت کاری صبح و بعد از ظهر وظیفه نظارت بر مراکز تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی را بر عهده دارند.

خلیل زاده می گوید: در ایام نوروز بازرسین این طرح ۹ هزار و ۹۱۹ نوبت بازرسی از مراکز عرضه انواع فرآورده‌های دامی شامل گوشت قرمز، گوشت سفید، تخم مرغ و ماهی انجام دادند.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی در رابطه با کشفیات صورت گرفته، گفت: نزدیک به ۲۰ تن انواع فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی و غیرقابل مصرف کشف و ضبط و از چرخه مصرف خارج شده است.

خلیل زاده با اشاره به اینکه طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی و شرعی ویژه ایام ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه توسط بازرسین دامپزشکی ادامه خواهد داشت، از شهروندان خواست تمامی فراورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خریداری و هرگونه موارد غیر بهداشتی را در اسرع وقت به اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.